2017-10-17, 19:04
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Det blir nog ett stort jobb för oss att varna alla salonger på rykten. Samtidigt så är vi alla kriminella som.köper sex, på många salonger vet ägaren om vad som sker vilket gör dom till kriminella sen är det lite si och så med arbetstillstånd för massörerna.

Att vara hora är ett utsatt jobb, gränsen för våldtäkt går när vi gör något som de inte vill oavsett om du betalt. Om du mot protester klämmer på brösten eller fingrar i fittan när du betalt för hj är det sexuellt ofredande eller våldtäkt.

Troligtvis är det 50 åriga vita män som inte fått vad dom ville som står för övergreppen, man läser mer och mer hur män med makt ofredar kvinnot

Vad få det tro över 50 år är det? finnes massa rötägg där ute!
skärp dej!
nu jag inte över medelålder men nära! vi kan mera en ni ungtuppar som tänker mera på... over out!
Citera
2017-10-17, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
Vad få det tro över 50 år är det? finnes massa rötägg där ute!
skärp dej!
nu jag inte över medelålder men nära! vi kan mera en ni ungtuppar som tänker mera på... over out!
Alltså jag har ingen aning och har väl lika ogrundade fördomar som alla andra, men visst ungtuppar kan säkert också våldta.

Det står så mycket i tidningarna om äldre vita män som utnyttjar kvinnor så jag drog väl en förhastad slutsats.

Ingen vet ens om det finns rykten eller om nån försöker få oss att blanda in polis.

Till er poliser som dagligen följer tråden så vet ni nu att en medlem i tråden har hört rykten. Sen är alla recensioner hittepå, ingen köper sex på thaisalong😉
Citera
2017-10-17, 22:45
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Det blir nog ett stort jobb för oss att varna alla salonger på rykten. Samtidigt så är vi alla kriminella som.köper sex, på många salonger vet ägaren om vad som sker vilket gör dom till kriminella sen är det lite si och så med arbetstillstånd för massörerna.

Att vara hora är ett utsatt jobb, gränsen för våldtäkt går när vi gör något som de inte vill oavsett om du betalt. Om du mot protester klämmer på brösten eller fingrar i fittan när du betalt för hj är det sexuellt ofredande eller våldtäkt.

Troligtvis är det 50 åriga vita män som inte fått vad dom ville som står för övergreppen, man läser mer och mer hur män med makt ofredar kvinnot

Den här tråden och recensionstråden utgör kombinerat några av de största trådarna på Flashback. Om alla som känner ägare och går på massage utfärdar varningar blir många inbegripna.

Vill du jämställa att köpa sex på massösens villkor med våldtäkt för att bägge är kriminella? Hoppas att jag missuppfattar dig.

Vill du dessutom jämföra att gäng kliver in på en salong, spöar tjejerna, våldtar massöserna på ett brutalt vis och rensar kassan med att gå över gränsen vid sexköp förstår jag inte mycket. Om du gör något mot massösens vilja är du, i mitt tycke, ett svin.

Sista stycket ser jag som ren sarkasm. Hoppas att hela inlägget går i samma ton.
Citera
2017-10-17, 22:50
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Alltså jag har ingen aning och har väl lika ogrundade fördomar som alla andra, men visst ungtuppar kan säkert också våldta.

Det står så mycket i tidningarna om äldre vita män som utnyttjar kvinnor så jag drog väl en förhastad slutsats.

Ingen vet ens om det finns rykten eller om nån försöker få oss att blanda in polis.

Till er poliser som dagligen följer tråden så vet ni nu att en medlem i tråden har hört rykten. Sen är alla recensioner hittepå, ingen köper sex på thaisalong😉

Kollade upp dig, ditt troll. Du bor i framstjärten och behöver inte göra annat än att utnyttja kvinnor i salonger. Detta gäller Stockholm.
Citera
2017-10-17, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatskull
Kollade upp dig, ditt troll. Du bor i framstjärten och behöver inte göra annat än att utnyttja kvinnor i salonger. Detta gäller Stockholm.
duktigt jobbat, du kollade mina inlägg, sicken hacker som vi säger i götet.

Jag ska till stockholm imorgon och hjälper till. Kör TMG och tar alla salonger på kungsholmen, så kan väl du börja på söder och så kan vi se vilka som tar de andra.

Jag tänkte säga så här när jag knackar på:
"Jag hörde på flashback från en tjej att hon hade hört ett rykte om att några rånade, misshandlade och våldtog på thaisalonger i stockholm, vi vet inte hur de ser ut, när de gör det, hur många dom är eller om det är sant. Om ni blir utsatta så får ni ringa snuten"

Är det bra? Ska vi köra?
Citera
2017-10-18, 03:36
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
duktigt jobbat, du kollade mina inlägg, sicken hacker som vi säger i götet.

Jag ska till stockholm imorgon och hjälper till. Kör TMG och tar alla salonger på kungsholmen, så kan väl du börja på söder och så kan vi se vilka som tar de andra.

Jag tänkte säga så här när jag knackar på:
"Jag hörde på flashback från en tjej att hon hade hört ett rykte om att några rånade, misshandlade och våldtog på thaisalonger i stockholm, vi vet inte hur de ser ut, när de gör det, hur många dom är eller om det är sant. Om ni blir utsatta så får ni ringa snuten"

Är det bra? Ska vi köra?

De flesta som närmar sig salonger är ensamma män i medelåldern och över? Om det kommer ett helt gäng yngre förmågor kan man kanske uppmärksamma salongerna man besöker och känner till om att vara vaksamma på det?

Thai har en helt annan inställning till polisen, det kanske vi är ense om? Kan man förklara för ägare(som i många fall är svenskar dessutom) och massöser att det är en milsvid skillnad på polis i Thailand och Sverige, att de kan anmäla en sådan händelse utan repressalier för dem själva?
Citera
2017-10-18, 09:20
Medlem
Citat:

Har ingen betydelse var i Sverige det händer. Det är fruktansvärt att tjejerna skall bli illa behandlade.

Vad jag har hört är det ett gäng muslimska killar som trakasserar tjejerna i staden där jag bor.
Citera
2017-10-20, 04:30
Medlem
Citat:
Hört rykten om ett gäng som varit i ett par salonger och misshandlat, rånat och till och med våldtagit massöser. Tyvärr är anmälningsbenägenheten inte så hög i salongerna. Vilket busarna säkert känner till och räknar med.

Någon som vet något?

Kan vi hjälpas åt att varna salonger och få massöser att förstå att de kan vända sig till polisen? Misstänker att det är många i forumet som känner salongsägare och/eller massöser med stort nätverk.

Vet om en tjej som fick pisk och fick gömma sig ett tag, men detta berodde nog mer på en svartsjuk
pojkvän, själv skulle jag nog aldrig öppna en salong och sen låta tjejen jobba där, om vi nu inte lever i ett öppet förhållande. Vad säger lagen om detta? hon drar in pengar på extratjänster, han använder dom till omkostnader? är detta koppleri? Någon som vet?
Citera
2017-10-20, 04:42
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiexperten
Vet om en tjej som fick pisk och fick gömma sig ett tag, men detta berodde nog mer på en svartsjuk
pojkvän, själv skulle jag nog aldrig öppna en salong och sen låta tjejen jobba där, om vi nu inte lever i ett öppet förhållande. Vad säger lagen om detta? hon drar in pengar på extratjänster, han använder dom till omkostnader? är detta koppleri? Någon som vet?

Det händer elände i salongerna hela tiden. Men detta är ett gäng som satt det i system att misshandla, råna och åtminstone i vissa fall våldta. Minst fyra salonger har drabbats.
Citera
2017-10-20, 08:42
Medlem
Citat:
definitivt koppleri, alla som tjänar på att npn horar kan vara skyldiga till koppleri. Till och med hyresvärden kan åka dit i vissa fall
Citera
2017-10-20, 14:03
Medlem
Citat:
Absolut koppleri. Så ska du ha en kvinna som jobbar sådär så ska du inget veta , inte ta emot pengar.
Men känner till Thai/Svenska par som lever sådär. Hon reser runt i norden o jobbar på olika salonger. Han går hemma. Han verkar vara helt ovetande eller så förnekar han att hon knullar runt på salonger.
Citera
2017-10-24, 12:16
Medlem
Hallå

Efter ha testat runt 30 salonger i Göteborg så har jag endast hittat en som ger en stimulering av g-punkten. hur är eran syn på Göteborg, finns det många där ute ? Ska jag fortsätta jakten eller ska jag nöja mig med min massör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in