2017-10-12, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triss
Finns det någon som vet om det finns tex Afrikansk massage eller annat i Göteborg?
Nu blev jag nyfiken! Det vore ju kul att utvidga sina masageintressen så att säga... Hur skiljer sig afrikansk massage från thailändsk? Teasing och xtra? Bättre eller sämre än thai?
Citera
2017-10-12, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Tanken var precis tvärt om, vara den där som inte kan den fulla FB-handboken, utan är lite blyg och inte riktigt hade räknat med något extra. Av de åtta erbjudanden, tackade jag vänligt men bestämt nej till sju av dom. Tror att ett av besöken nog skulle kunna räknas som sexuellt ofredande, då hon inte tog ett nej vänligt, utan drog ner mina kalsonger tre gånger, och jag skyddar mig så gott det går med händerna för att hon inte ska rycka dasen av mig.

Fattade din strategi. Ja, många blir sura om man tackar nej. Blir ofta snabbt slut på massagen då. Läser ju på TMG om tidstjuvar i salongerna. Antar att de flesta som gnäller om kort tid antingen tackat nej till extra och massösen tappat intresset i förtid eller att de skjutit salut snabbt och inte fått mer massage efter tömning. Finns givetvis tjejer som inte riktigt fattat grejen med kundservice också som skyfflar olja med ena handen och sms:ar med andra i 35 minuter av betald timme. Men jag gissar att de flesta 40 minuters besök är kategori ett.
Citera
2017-10-14, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Tanken var precis tvärt om, vara den där som inte kan den fulla FB-handboken, utan är lite blyg och inte riktigt hade räknat med något extra. Av de åtta erbjudanden, tackade jag vänligt men bestämt nej till sju av dom. Tror att ett av besöken nog skulle kunna räknas som sexuellt ofredande, då hon inte tog ett nej vänligt, utan drog ner mina kalsonger tre gånger, och jag skyddar mig så gott det går med händerna för att hon inte ska rycka dasen av mig.
Ska man följa lagboken så är i princip varje massagetillfälle ett fall av sexuellt ofredande. Den teasing man får skulle leda till stora rubriker om en manlig massör gjorde det på en kvinna.
Citera
2017-10-14, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Ska man följa lagboken så är i princip varje massagetillfälle ett fall av sexuellt ofredande. Den teasing man får skulle leda till stora rubriker om en manlig massör gjorde det på en kvinna.
Ja, och om kvinnliga massöser teasar på män, så leder det bara till stora stånd😂
Citera
2017-10-15, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birdi50
Ja, och om kvinnliga massöser teasar på män, så leder det bara till stora stånd😂
Men jag som är förstörd, får sällan stånd av bara teasing, men det gör det också lättare att inte bli helt blåst på pengar. De har ingen lika tydlig signal om att jag kanske vill.
Citera
2017-10-16, 06:11
Medlem
Jag är uppvuxen på den tiden då porrfilmsstjärnorna fortfarande hade hår på könet. Emellanåt tycker jag det är är trevligt att titta på och känna på tjejer som har hår på könet. För några år sedan tycker jag att det inte var helt ovanligt att thaimassagetjejerna inte var helrakade men senaste tiden har jag inte sprungit på några. Vid FS föredrar jag nog helrakat men ibland vill jag ha lite 70-talsnostalgi när jag leker. Har det helt försvunnit eller kan man fortfarande träffa på några tjejer som inte är helrakade?

C5
Citera
2017-10-16, 10:52
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlie5
Jag är uppvuxen på den tiden då porrfilmsstjärnorna fortfarande hade hår på könet. Emellanåt tycker jag det är är trevligt att titta på och känna på tjejer som har hår på könet. För några år sedan tycker jag att det inte var helt ovanligt att thaimassagetjejerna inte var helrakade men senaste tiden har jag inte sprungit på några. Vid FS föredrar jag nog helrakat men ibland vill jag ha lite 70-talsnostalgi när jag leker. Har det helt försvunnit eller kan man fortfarande träffa på några tjejer som inte är helrakade?

C5
O ja
Ganska vanligt faktiskt fortfarande på en del salonger i Sthlm.
Citera
2017-10-17, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charlie5

C5

Stöter inte på det så ofta tyvärr men ibland träffar man en salongtjej med hår på muffen.
Något jag uppskattar mycket men enl mig sällsynt.
Men får hoppas det ökar snart. Tristast är ju när de har stubb som river vilket jag stött relativt ofta.
Citera
2017-10-17, 11:42
Medlem
Forsberg21s avatar
Östergötland och främst Linköping är det helt dött eller?
Citera
2017-10-17, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Stöter inte på det så ofta tyvärr men ibland träffar man en salongtjej med hår på muffen.
Något jag uppskattar mycket men enl mig sällsynt.
Men får hoppas det ökar snart. Tristast är ju när de har stubb som river vilket jag stött relativt ofta.
Stötte på en häromdagen med fin triangel
Lite ansad racerbanan var dock len
Citera
2017-10-17, 17:38
Medlem
Fatskulls avatar
Hört rykten om ett gäng som varit i ett par salonger och misshandlat, rånat och till och med våldtagit massöser. Tyvärr är anmälningsbenägenheten inte så hög i salongerna. Vilket busarna säkert känner till och räknar med.

Någon som vet något?

Kan vi hjälpas åt att varna salonger och få massöser att förstå att de kan vända sig till polisen? Misstänker att det är många i forumet som känner salongsägare och/eller massöser med stort nätverk.
Citera
2017-10-17, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatskull
Hört rykten om ett gäng som varit i ett par salonger och misshandlat, rånat och till och med våldtagit massöser. Tyvärr är anmälningsbenägenheten inte så hög i salongerna. Vilket busarna säkert känner till och räknar med.

Någon som vet något?

Kan vi hjälpas åt att varna salonger och få massöser att förstå att de kan vända sig till polisen? Misstänker att det är många i forumet som känner salongsägare och/eller massöser med stort nätverk.
Det blir nog ett stort jobb för oss att varna alla salonger på rykten. Samtidigt så är vi alla kriminella som.köper sex, på många salonger vet ägaren om vad som sker vilket gör dom till kriminella sen är det lite si och så med arbetstillstånd för massörerna.

Att vara hora är ett utsatt jobb, gränsen för våldtäkt går när vi gör något som de inte vill oavsett om du betalt. Om du mot protester klämmer på brösten eller fingrar i fittan när du betalt för hj är det sexuellt ofredande eller våldtäkt.

Troligtvis är det 50 åriga vita män som inte fått vad dom ville som står för övergreppen, man läser mer och mer hur män med makt ofredar kvinnot
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in