Citat:
Ursprungligen postat av
VivreSaVie
Att 30% av de som föds i Svea-Götaland skulle vara blattar låter otroligt faktiskt, det skulle jag gärna se en källa på.
Sen är knappast Polen ett land vi ska ha som förebild i vilket fall som helst.
Källan är SCB, vilket du kan läsa om i mitt inlägg i tråden som du hoppade över när du klev in i tråden. Dock använder jag aldrig "b-ordet".
Av de drygt 60% barn som föds av två föräldrar som är
födda i landet, så är också där en avsevärd andel andra generationens invandrare. Några få är tredje generationens - men de är inte så många, eftersom denna massinvandring
är en ny företeelse i Sverige.
Ungefär lika många som föds invandrar varje år. Räkna på det och blekna. Om det inte bara är "nationen" Sverige du gillar, för själva berggrunden blir ju kvar även när folket är borta.
Edit: Här bjussar jag på en länk från när jag detaljräknade. Och det var 2013 års statistik. Sedan dess har vi upplevt rekordinvandringsår:
(FB) Slutet för "den svenska tilliten"
SCB länkar om sin statistik hela tiden, så du får göra dig besväret att själv göra en tabell för 0-4 åringar. Och sedan fundera på vad du ska göra med den informationen; framhärda att detta går jättebra, eller inse att det pågår ett tyst folkmord.