2017-10-16, 15:49
Bannlyst
Därför att feminism gjort många kvinnor till bisexuella/lesbisiska/konstig självbild.

Själv så är jag stolt straight, jag älskar kuk. Och jag har inte höga krav på hur en man ska vara.
Citera
2017-10-16, 15:50
Medlem
Shadowcrafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvira96
Därför att feminism gjort många kvinnor till bisexuella/lesbisiska.

Själv så är jag stolt straight, jag älskar kuk. Och jag har inte höga krav på hur en man ska vara.

Din inbox lär bli nedspammat nu 😂
Citera
2017-10-16, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowcraft

Det hoppas jag.
Citera
2017-10-16, 16:21
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowcraft

Citat:
Ursprungligen postat av Elvira96
Det hoppas jag.
Inte bara inboxen som kommer bli nedspammad verkar det som!
Citera
2017-10-16, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Japp män som vill ligga måste förstå att det inte räcker med att "vara sig själv" eller "du duger som du är". Vill man ligga så får man ligga i.

I denna gynocentriska värld där man ska bli "accepterad för den man är" så måste man komma till insikt att en karls värde ligger i vad han kan ge kvinnan. Man får heller inte glömma att som man är det ytterst viktigt att ha driv och ambitioner om man vill öka sin chans till ligg. Problemet är att för många män lyssnar på vad kvinnor vill ha. Istället ska man se hur dom agerar...

Precis! Hypergamy i sitt esse.

https://www.youtube.com/watch?v=mPzpCWM4BCA

Jag förstår att du försöker vara lite smart. Funkar inte så bra. Det jag framför allt säger handlar om rätt basic anständighet och lite mindre självupptagenhet. Tycker du det är att anpassa sig till kvinnan och inte längre vara sig själv då tror jag du har/får en del sociala problem.

Men visst, jag gillar att pissa i soffan och kladda bajs på väggarna (ja jävligt överdrivet men du fattar kanske), jag gillar det, det är ”jag”. Fine, fortsätt med det, inga problem, men förundras inte över att det inte är så många vill hänga med dig.

Här inne tycker ju typ hälften av alla snubbar att alla kvinnor utom mamma är horor och det är förjävligt att man inte får ligga tillräckligt...

Som sagt, kan vara en idé att börja i den enden om någon är missnöjd...

(Fast det är ju enklare att tycka att allting jobbigt är någon annans fel, invandrarnas, Tinder, horornas, feministpacket, kommunisternas osv osv. Fortsätt runka!)
Citera
2017-10-16, 17:21
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Kuken
Jag förstår att du försöker vara lite smart. Funkar inte så bra. Det jag framför allt säger handlar om rätt basic anständighet och lite mindre självupptagenhet. Tycker du det är att anpassa sig till kvinnan och inte längre vara sig själv då tror jag du har/får en del sociala problem.

Men visst, jag gillar att pissa i soffan och kladda bajs på väggarna (ja jävligt överdrivet men du fattar kanske), jag gillar det, det är ”jag”. Fine, fortsätt med det, inga problem, men förundras inte över att det inte är så många vill hänga med dig.

Här inne tycker ju typ hälften av alla snubbar att alla kvinnor utom mamma är horor och det är förjävligt att man inte får ligga tillräckligt...

Som sagt, kan vara en idé att börja i den enden om någon är missnöjd...

(Fast det är ju enklare att tycka att allting jobbigt är någon annans fel, invandrarnas, Tinder, horornas, feministpacket, kommunisternas osv osv. Fortsätt runka!)
Bra att du börjar identifiera problemen. Du förstår att det är sytemet det är fel på och inte den enskilda. Det är knappast så att den normala svenska mannen är för ful internationellt sett eller till historien sett. Tvärtom.
Citera
2017-10-16, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Under flera tusen år hade Sverige ett samhälle med en handfull invandrare, ett klart kvinnoröverskott och en monogami som var mer utbredd och gick betydligt lägre ner i åldrarna. Det här skeva samhällsexprimentet har endast pågått i 20-30 år. Och den stora revulotionen med smartphones och nätdejting har endast funnits i 10 år. Sverige är extremt både i relation till andra länder och till sin egen historia. Vad säger att det inte kommer gå tilbaka till något sorts normalläget när en majoritet av normala män inte får någon kvinna. Kommer de bara acceptera att tyna bort?

Grejen är att du med all säkerhet har helt fel. För att det finns ett gäng här inne som har problem att umgås med kvinnor och får smaka för lite fitta innebär inte på något sätt att det är, el blir, gällande för halva (vita antar jag du menar) manliga befolkningen. Jag tror som tur är bara det är en åldersfråga. De osäkra yngre åren växer man som tur är ifrån.
Citera
2017-10-16, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Bra att du börjar identifiera problemen. Du förstår att det är sytemet det är fel på och inte den enskilda. Det är knappast så att den normala svenska mannen är för ful internationellt sett eller till historien sett. Tvärtom.

Näe, jag tror den svenske mannen ligger väldigt bra till faktiskt, men det är inte något systemfel att några FB-wankers inte får ligga. Det är jag väldigt övertygad om ligger på individnivå. Tror inte heller det är så utbrett. Tror också att drömmarna och förhoppningarna är orealistisk stora bland en porrskadad del av befolkningen...
Citera
2017-10-16, 17:31
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Grejen är att du med all säkerhet har helt fel. För att det finns ett gäng här inne som har problem att umgås med kvinnor och får smaka för lite fitta innebär inte på något sätt att det är, el blir, gällande för halva (vita antar jag du menar) manliga befolkningen. Jag tror som tur är bara det är en åldersfråga. De osäkra yngre åren växer man som tur är ifrån.
Hur kan du veta det med all säkerhet ?

Med att få en kvinna menar jag inte att majoriteten är oskuld. Jag menar att majoriteten av män får det som blir över när 20% av männenhar valt och knullat sönder tjejerna tills det att de är ca 30 år gammla och då väljer kvinnorna ett andrahandsval bland de männen som är över. Många där blir fortfarande utan Det här här är statistiskt bevisat bla när kvinnor får se på bilder av männen och tycker att 80% är fulare än det normala. Det är också statistiskt att det är en historiskt stor del män i Sverige just nu. Så bara genom den matten blir ca 10% utan partner även efter att tjejerna väljer sina andrahandsval.

Det spelar ingen roll om alla individer höjer sig när det är ett systemfel. Det blir ändå lika många utan sex,kärlek,partnerskap( olika problem för olika åldrar)
Senast redigerad av ricardo22 2017-10-16 kl. 17:34.
Citera
2017-10-16, 17:42
Bannlyst
Citat:

öh nej? det är snarare så att killar som har erfarenhet av brudar HÅLLER MEED om hur körda i huvudet de är. Fråga roidornot bara, killen är en jävla JÄTTE och muskelberg, snygg som fan och har lägrat asmånga brudar, men han håller med om att hela skiten är kört i Sverige.

Vad ska ni ta er till när ni inte längre kan skamsellägga män till tysthet genom att säga dom inte får ligga så dom bör vara tyst?

Fatta någon gång att det är ett stort växande problem och det inte går att skylla på männen hela jävla tiden, fan vad less ajg blir på såna trångsynta muppar
Citera
2017-10-16, 18:17
Medlem
Honeyvoices avatar
Okej Mr 80/20

Nu har du identifierat problemet ner till sista procentsats. Så här är det punkt slut. När man gjort det och är en produktiv person så går man vidare och funderar över vilka åtgärder som skall vidtas. Du kan ju göra som Joakim Lundell som har gjort sig till en välkänd förespråkare ang droger misshandel eller andra självdestruktiva beteenden.
Du kan ju nu bli förespråkare för den här skaran av män du hänvisar till. Information går blixtsnabbt på nätet och du kommer att få många anhängare tippar jag om det nu är som du säger.

Så behöver ingen bli tystad…du sitter t ex i morgonsoffan på TV4,skriver en blogg,har en Youtubekanal och pratar om detta . Det behövs ofta en som går först så vågar de andra. Killar skall ju självklart våga säga att de inte får sex och saknar närhet. Tänk om tjejerna får upp ögonen och börjar ifrågasätta sitt beteende? För det är ju där ändringen måste ske eller? För tjejerna mår ju inte bra av detta heller. Bli påsatt och glömd är väl ingen tjej som går och drömmer om när hon är liten?

Googlade lite och det verkar som de som mår sämst just nu är tjejer 15-25 och det är ju också där de sociala medierna slår som hårdast verkar det som.

Det finns två typer av människor känns det som…problempratare och problemlösare…vilken är du?
Citera
2017-10-16, 18:41
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Okej Mr 80/20

Nu har du identifierat problemet ner till sista procentsats. Så här är det punkt slut. När man gjort det och är en produktiv person så går man vidare och funderar över vilka åtgärder som skall vidtas. Du kan ju göra som Joakim Lundell som har gjort sig till en välkänd förespråkare ang droger misshandel eller andra självdestruktiva beteenden.
Du kan ju nu bli förespråkare för den här skaran av män du hänvisar till. Information går blixtsnabbt på nätet och du kommer att få många anhängare tippar jag om det nu är som du säger.

Så behöver ingen bli tystad…du sitter t ex i morgonsoffan på TV4,skriver en blogg,har en Youtubekanal och pratar om detta . Det behövs ofta en som går först så vågar de andra. Killar skall ju självklart våga säga att de inte får sex och saknar närhet. Tänk om tjejerna får upp ögonen och börjar ifrågasätta sitt beteende? För det är ju där ändringen måste ske eller? För tjejerna mår ju inte bra av detta heller. Bli påsatt och glömd är väl ingen tjej som går och drömmer om när hon är liten?

Googlade lite och det verkar som de som mår sämst just nu är tjejer 15-25 och det är ju också där de sociala medierna slår som hårdast verkar det som.

Det finns två typer av människor känns det som…problempratare och problemlösare…vilken är du?
Svårt med tanke på att de föds ovanligt många män i Sverige(105 pojkar på 100 flickor) så förutsättningarna är hårda från början., men här är fyra åtgärder att börja med i den här akuta fasen.

Ompröva och utvisa alla de invandrare som har kommit de senaste tio åren och inte har skyddsbehov. De här drabbar framförallt alla ensamkomamnde män som har bluffat sig hit.

Vänd på steken och som världens mest feminista regering öppna en speciell asylkvor för utsatta ensamkommande unga kvinnor. Ta in 100 000 eller fler. Ge dem plats på asylslott och fickpengar så de stackarna får en bra start i sitt nya land och verkligen vill stanna.

Legalisera prostitution och skattesubventioneraa det.

Sänk skatten rejält. Brytpunkten för höginkomsttagare borde går vid 1milj kronor. Sänk alla former av bidrag eller ta bort dem. Det här innefattar allt som framförallt singelkvinnor utnyttjar och esamstående män betalar. Barnbidrag,bostadsbidrag,understöd och allt vad de heter. Det här leder till att utseendet spelar mindre roll , män med andra kvaliter får ta plats och det blir fler parförhållande och färre skilsmässor då man inte kan lita på att staten betalar allt.

Det här är åtgärder som skulle göra skillnad på riktigt. Till skillnad från åtgärder som att den normala mannen ska gå med i syklubbar eller bli mer "öppen".
Senast redigerad av ricardo22 2017-10-16 kl. 18:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in