Citat:
Ursprungligen postat av
AdjooooglE
Japp män som vill ligga måste förstå att det inte räcker med att "vara sig själv" eller "du duger som du är". Vill man ligga så får man ligga i.
I denna gynocentriska värld där man ska bli "accepterad för den man är" så måste man komma till insikt att en karls värde ligger i vad han kan ge kvinnan. Man får heller inte glömma att som man är det ytterst viktigt att ha driv och ambitioner om man vill öka sin chans till ligg. Problemet är att för många män lyssnar på vad kvinnor vill ha. Istället ska man se hur dom agerar...
Precis! Hypergamy i sitt esse.
https://www.youtube.com/watch?v=mPzpCWM4BCA
Jag förstår att du försöker vara lite smart. Funkar inte så bra. Det jag framför allt säger handlar om rätt basic anständighet och lite mindre självupptagenhet. Tycker du det är att anpassa sig till kvinnan och inte längre vara sig själv då tror jag du har/får en del sociala problem.
Men visst, jag gillar att pissa i soffan och kladda bajs på väggarna (ja jävligt överdrivet men du fattar kanske), jag gillar det, det är ”jag”. Fine, fortsätt med det, inga problem, men förundras inte över att det inte är så många vill hänga med dig.
Här inne tycker ju typ hälften av alla snubbar att alla kvinnor utom mamma är horor och det är förjävligt att man inte får ligga tillräckligt...
Som sagt, kan vara en idé att börja i den enden om någon är missnöjd...
(Fast det är ju enklare att tycka att allting jobbigt är någon annans fel, invandrarnas, Tinder, horornas, feministpacket, kommunisternas osv osv. Fortsätt runka!)