Citat:
Ursprungligen postat av
vitapumps
Inte klokt vad mycket tid du lägger på den här tråden. Du verkar vara något enkelspårig i din argumentation.
Det är väl snarare mediafeministen som är enkelspårig, vi har hört det där om snoppbilder till leda nu, kom med nåt nytt.
Citat:
Ursprungligen postat av
vitapumps
Detta med att vi skulle lägga upp sexiga och utmanande bilder har vi hört till leda.
Alla kvinnor lägger inte ut halv och helnakna bilder på nätet för att samla likes och få uppmärksamhet i brist på annat men många gör detta och man kan fråga sig varför du nästan ser detta som en kvinnlig mänsklig rättighet att vika ut sig på nätet? Är det någon skillnad mellan att få se nakna män eller nakna kvinnor?
Citat:
Ursprungligen postat av
vitapumps
Jag fick naturligtvis skit av dej för min avatar. Du tyckts inte tåla mycket av erotik förstår jag.
Aha, det finns alltså ett "erotiskt syfte" med din avatar, intressant
Citat:
Ursprungligen postat av
vitapumps
Snygga ben och vackra bröst kan självklart inte jämföras med penisbilder.
Och varför kan inte sexuellt utmanande bilder av ben och bara bröst jämföras med penisbilder? Kan inte en eregerad manslem vara "vacker" i din värld? Man kan nästan tro att du lider av penisavund?
Citat:
Ursprungligen postat av
vitapumps
Innerst inne vill ju ni killar/män att vi bjuder på lite exponering. Vi får ibland klagomål på att vi lägger upp för många bilder på våra husdjur istället för oss själva. Hur skall ni ha det?
Nu är du proppfull med fördomar och förutfattade meningar, varför utgår du ifrån att vi vill att ni ska klä er (eller klä av er) så utmanande som möjligt på nätet? Kan inte du försöka glänsa med ditt intellekt istället för att försöka "exponera" dina fysiska företräden på nätet?