Citat:
Ursprungligen postat av
KimWall
En fråga, mår män dåligt av att inte få närhet och sex? Alltså mår de dåligare än vad kvinnor gör?
Har du någon gång fått ha sex så kan jag tänka mig att det är svårt att inte försöka få en kick till. Samhället har satt en premiss på mannen som han ska uppfylla för att kallas för "man". Speciellt när det gäller tillgång till sex. Tänk, majoriteten av kvinnor vill inte ens ligga med en oskuld.
Eftersom jag inte vill ha barn så kommer jag vara oskuld hela livet. Så jag mår inte dåligt för att jag inte får sex då jag inte haft sex.
Glöm inte att det är kvinnan som väljer vem hon vill para sig med generellt sett. Om hon då väljer dig så har du något som andra inte har. Du är värd något.
Jag menar om en kvinna inte ens vill ligga med dig, hur värdelös är du inte då?
Citat:
Ursprungligen postat av
KimWall
Det värsta av allt är att man är i mitt scenario, att inte få detta och samtidigt se unga par gå med varandra och skämta och skratta från 20-30 års åldern. Jag har även märkt hur de försöker att få de ensamma killarna att må dåligt. De vill göra oss avundsjuka.
Detta är det värsta TS, kränktheten som många av oss unga ensamma killar/män känner när vi se andra par.
Jag hatar dom brutalt!
Du ska icke hata. Dom gör det inte för att du ska vara avundsjuk. Dom ser dig inte, du är en osynlig man för dom. Kort och gott dom respekterar inte dig som människa. Varför dom vill få dom ensamma killarna att må dåligt, är för att dom inte vill att deras nuvarande pojkvän ska utmanas av dom lägre stående killarna. Hon vill på något sätt vara säker på att hon valt rätt man.