2017-10-14, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishBananaBoy
Religionsfrihet betyder inte att man ska "slippa" religioner jävla spån. Det betyder att man får välja själv. I det valet så finns även valet att vara ateist.
Blir du påtvingad Islam? Stackars fjant. Börjar du grina när du hör böneutrop och tror attnde sjunger att de ska komma och ta dig? LOL

Det enda man blir påtvingad av i Sverige är för fan den äckliga kristendomen som du automatiskt blev medlem i när man föddes, samt att det är massa kristen skit på TV ibland och t.o.m. Ett JÄVLA KRISTET PARTI I RIKSDAGEN.

Vilken jävla fet ägning du åkte på här asså, BAM!

Lille obildade och svärande nysvensk. Det är precis vad det betyder. Man har religionsfrihet. Det betyder att man är FRI att välja och att slippa. Försök nu att vara lite mer intelligent är en daggmask och lär dig det.
Citera
2017-10-14, 19:59
Medlem
Citat:
Jag är inte muslim, nice try pucko!!
Sverige, har ingen religion, nice try pucko!!
Sverige har religionsfrihet, problem?

I Sverige, så bor det muslimer, kristna, judar, hinduer, buddhister, new age:are, shamaner, rastafaris, ateister, katoliker, allt allt allt.
Detta kommer varken DU eller nån annan feg rasistnolla aaaaaldrig kunna påverka.
Dags att ge upp?
Ja, det är ett problem. Jag förstår inte varför man lyfter just sagotro att bli så viktigt, att det får en egen lag. Självklart, så borde religionsfriheten skrotas. Och, som svar på en av dina tidigare frågor: ja, jag föraktar muslimer. Vad logiskt tänkande har med rasism att göra, förstår jag inte.
Citera
2017-10-14, 20:01
Avslutad
Citat:
Jag är inte muslim, nice try pucko!!
Sverige, har ingen religion, nice try pucko!!
Sverige har religionsfrihet, problem?

I Sverige, så bor det muslimer, kristna, judar, hinduer, buddhister, new age:are, shamaner, rastafaris, ateister, katoliker, allt allt allt.
Detta kommer varken DU eller nån annan feg rasistnolla aaaaaldrig kunna påverka.
Dags att ge upp?

Föreslår att du emigrerar till valfritt muslimskt land

Sverige är i grunden ett kristet land, det senaste har vi importerat alla slags människor, många sköter sig, men många gör det inte.
Men om du pratar med valfri kristen person som bott i ett muslimskt land så är det knappt någon som gillar muslimer..

Religion är skapt för att kontrollera stora massor med rädsla inget annat, att stödja hjärntvättade individer är sällan en bra ide som kommer få negativa effekter för sverige.

Men du är uppenbarligen en hjärntvättad pk;ist, så det är väl rätt meningslöst att jag ens skriver detta då du blockerar allt som är logiskt i denna värld och lär aldrig ifråga sätta vad den styrande eliten utför i rädsla för att bli utfryst ifrån den stora massan, ja dina tankar är någon annans och inte dina egna, pk är en ny form av hjärntvätt likt religion, och idioter brukar uppmuntra andra idioter

Till tråden:
Jag är inte förvånad.
Citera
2017-10-14, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Lille obildade och svärande nysvensk. Det är precis vad det betyder. Man har religionsfrihet. Det betyder att man är FRI att välja och att slippa. Försök nu att vara lite mer intelligent är en daggmask och lär dig det.

Fel din lilla rasistfjolla, jag är 100% svensk, bra försök!

Sen läs om min text tönt, säger ju att man slipper om man vill. Vem har ens påstått nåt annat? Du ska väl skita i om folk är muslimer, på samma sätt som de ska skita i om du är ateist.
Som jag förklarade så är den enda religionen man blir "påtvingad" i Sverige kristendomen.

Att vara emot moskéer för att man är en fjant och tror att det är att påtvinga Islam är ju som att tro att man blir påtvingad Lee jeans bara för att det öppnar en Carlings i stan

I D I O T
Citera
2017-10-14, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Nej och det var inte min poäng heller.
Hade du brytt dig om det varit ett kontorslandskap som byggts där? Det var min poäng. Platsen är sekundär och driver bort ämnet ifrån sakfrågan

Ja, jag hade brytt mig då med. Dock är det extra illa att man ska husera muslimer på ett ställe som är historiskt viktigt för Sverige.
Hur skulle sossarna ställa sig till frågan att riva alla Olof Palme statyer och inrätta torrdass på exakt samma ställen?
Citera
2017-10-14, 20:11
Medlem
Citat:
Fel din lilla rasistfjolla, jag är 100% svensk, bra försök!

Sen läs om min text tönt, säger ju att man slipper om man vill. Vem har ens påstått nåt annat? Du ska väl skita i om folk är muslimer, på samma sätt som de ska skita i om du är ateist.
Som jag förklarade så är den enda religionen man blir "påtvingad" i Sverige kristendomen.

Att vara emot moskéer för att man är en fjant och tror att det är att påtvinga Islam är ju som att tro att man blir påtvingad Lee jeans bara för att det öppnar en Carlings i stan

I D I O T

Nej, det är du inte. På intet sätt. En svensk beter sig inte som du. Oavsett etnicitet. Du bör snygga till din argumentationsteknik något för att någon skall gå på den lögnen. Dessutom, att tvingas se folk på stan med religiös klädsel, att tvingas höra böneutrop, att tvingas se negrer med hennafärgat skägg i ett land med RELIGIONSFRIHET är ett påtvinga religiöst fenomen. Försök nu tänk längre av vad din arabnäsa är lång..
Senast redigerad av Pingubengt 2017-10-14 kl. 20:16.
Citera
2017-10-14, 20:20
Medlem
Citat:
Är du drogpåverkad? Det där gäller inte i Sverige. Muslimska svenskar här, har rätt att bygga lika många moskéer som de får bygglov för. Vad är det du inte fattar?

Menar du konvertiter? De fem som konverterat är väl ett par sinnessjuka resten galna. Några andra SVENSKA muslimer finns inte.
Citera
2017-10-14, 20:25
Medlem
Citat:
Menar du konvertiter? De fem som konverterat är väl ett par sinnessjuka resten galna. Några andra SVENSKA muslimer finns inte.

Jo din lilla mupp, det finns SVENSKA Muslimer. Tiotusentals faktiskt. Googla lite utanför dina bokmärkta hatsajter vettja, nu håller du käft så länge.
Citera
2017-10-14, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Ja, jag hade brytt mig då med. Dock är det extra illa att man ska husera muslimer på ett ställe som är historiskt viktigt för Sverige.
Hur skulle sossarna ställa sig till frågan att riva alla Olof Palme statyer och inrätta torrdass på exakt samma ställen?

"historiskt viktigt" LOL. INGEN bryr sig om denna plats. Ni hade aldrig ens hört talas om det innan detta moskébygge kom på tal.
Så jävla skönt att genomskådad er.
Kommer åka på invigningen, ses där!
Citera
2017-10-14, 20:28
Medlem
Citat:
Jo din lilla mupp, det finns SVENSKA Muslimer. Tiotusentals faktiskt. Googla lite utanför dina bokmärkta hatsajter vettja, nu håller du käft så länge.

Nu handlar detta om skånska kriget, tycker du inte att dina irrläror har gått en aning OT? Och nej, det finns inga SVENSKA muslimer. Det finns "svenska" muslimer. Även kallade muhammedaner.
Citera
2017-10-14, 20:31
Medlem
Citat:
Nej, det är du inte. På intet sätt. En svensk beter sig inte som du. Oavsett etnicitet. Du bör snygga till din argumentationsteknik något för att någon skall gå på den lögnen. Dessutom, att tvingas se folk på stan med religiös klädsel, att tvingas höra böneutrop, att tvingas se negrer med hennafärgat skägg i ett land med RELIGIONSFRIHET är ett påtvinga religiöst fenomen. Försök nu tänk längre av vad din arabnäsa är lång..

Så du vet inte vad denna grundlag ens betyder??? HHahahahahhahhaaa på riktigt så jävla sämst??

Du tror att religionsFRIhet betyder att samhället ska vara "fri' från religioner??

Höjdpunkten av hjärndödhet!

Skulle vi förbjuda alla religioner så ryker ju kristendomen först kan jag lova. Men eftersom denna GRUNDLAG inte kommer att ändras så länge du andas, varför käftar du ens? Helt meningslöst eftersom alla som vistas inom Sveriges gränser får tillbe PRECIS vilken religion de vill, och det utan att rasistfjollor som du ska komma och lägga sig i

BLÄÄÄÄÄM
Citera
2017-10-14, 20:38
Medlem
Citat:
Så du vet inte vad denna grundlag ens betyder??? HHahahahahhahhaaa på riktigt så jävla sämst??

Du tror att religionsFRIhet betyder att samhället ska vara "fri' från religioner??

Höjdpunkten av hjärndödhet!

Skulle vi förbjuda alla religioner så ryker ju kristendomen först kan jag lova. Men eftersom denna GRUNDLAG inte kommer att ändras så länge du andas, varför käftar du ens? Helt meningslöst eftersom alla som vistas inom Sveriges gränser får tillbe PRECIS vilken religion de vill, och det utan att rasistfjollor som du ska komma och lägga sig i

BLÄÄÄÄÄM

Skånska kriget, säg efter mig, skånska kriget....Tom SFI elever ska väl kunna förstå Skånska kriget..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in