2017-10-14, 20:40
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishBananaBoy
Fel din lilla rasistfjolla, jag är 100% svensk, bra försök!

Sen läs om min text tönt, säger ju att man slipper om man vill. Vem har ens påstått nåt annat? Du ska väl skita i om folk är muslimer, på samma sätt som de ska skita i om du är ateist.
Som jag förklarade så är den enda religionen man blir "påtvingad" i Sverige kristendomen.

Att vara emot moskéer för att man är en fjant och tror att det är att påtvinga Islam är ju som att tro att man blir påtvingad Lee jeans bara för att det öppnar en Carlings i stan

I D I O T
Ursäkta för jag går lite offtopic, men svara i allfall:
Din jämförelse med jeans faller på att inga krig kämpas i jeansens namn, Calings förföljer inte folk i andra länder (vad jag vet)
Behövs inga Moskéer i Sverige, lika lite som det behövs muslimer.
Behövs inte alls! Passar det inte kan de åka hem och fortsätta sina eviga sandlådekrig, jag skiter i vilket
Citera
2017-10-14, 20:41
Medlem
Citat:
Så du vet inte vad denna grundlag ens betyder??? HHahahahahhahhaaa på riktigt så jävla sämst??

Du tror att religionsFRIhet betyder att samhället ska vara "fri' från religioner??

Höjdpunkten av hjärndödhet!

Skulle vi förbjuda alla religioner så ryker ju kristendomen först kan jag lova. Men eftersom denna GRUNDLAG inte kommer att ändras så länge du andas, varför käftar du ens? Helt meningslöst eftersom alla som vistas inom Sveriges gränser får tillbe PRECIS vilken religion de vill, och det utan att rasistfjollor som du ska komma och lägga sig i

BLÄÄÄÄÄM
Ju snabbare en religion breder ut sig i norden desto fortare åker den ut.
Citera
2017-10-14, 21:14
Medlem
Citat:
Jag är inte muslim, nice try pucko!!
Sverige, har ingen religion, nice try pucko!!
Sverige har religionsfrihet, problem?

I Sverige, så bor det muslimer, kristna, judar, hinduer, buddhister, new age:are, shamaner, rastafaris, ateister, katoliker, allt allt allt.
Detta kommer varken DU eller nån annan feg rasistnolla aaaaaldrig kunna påverka.
Dags att ge upp?

Hade inte vi redan uppnått upplysning, insikt..? Varför ser jag allt mer religiösa symboler och byggnader. Varför börjar religion allt mer spela roll..?

Är inte män och kvinnor jämställda...? Varför konfronteras jag då ständigt av symbolism (religion) som säger något helt annat?... Könsseparata badhus, gym och snart kanske t.o.m skolor och ännu offentliga platser..

Lever jag inte i det sekulära väst..? Varför börjar just moskéer, imamutbildningar (mer än någon annan religion) växa fram..

Frågor, frågor...
Citera
2017-10-14, 21:30
Medlem
Ordning i klassen.

Vi har Religionsfrihet. Okej?? Eller? Läs lite i lagboken och återkom.

Tillbaka? Okej. Så länge vi har RELIGIONSFRIHET så kommer det att finnas PLATSER DÄR MAN KAN PRAKTISERA DEN. OKEJ?

Så exakt allt ni gnäller och tramsar om är EGENTLIGEN helt menlöst, eller hur?

Den dagen vi tar bort Religionsfriheten (aldrig) dååå kan ni komma med åsikter, tills dess, håll käften och låt folk leva sina liv ifred.
Citera
2017-10-14, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Ursäkta för jag går lite offtopic, men svara i allfall:
Din jämförelse med jeans faller på att inga krig kämpas i jeansens namn, Calings förföljer inte folk i andra länder (vad jag vet)
Behövs inga Moskéer i Sverige, lika lite som det behövs muslimer.
Behövs inte alls! Passar det inte kan de åka hem och fortsätta sina eviga sandlådekrig, jag skiter i vilket

Tycker du ja, men vem bryr sig vad du tycker? Alla dessa tiotusentals muslimer vill ju ha moskéer, och TYDLIGEN så bygger dem, vad ska du göra åt saken?
Jag tycker inte du behövs i Sverige, var ska jag skicka dig?
Du totalfailade igen.
Citera
2017-10-14, 21:45
Medlem
paininyourasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Dags att plugga på din svenska historia lite. Som du kanske känner till var sverige en stormakt under 1600-talet. Ett av de mäktigaste länderna i Europa. Sverige krigade tex framgångsrikt mot Ryssland och vi anföll Prag.

Om om du kallar svenskar för ni kanske du flyttat till fel land?

Nej, landet är ju fint, trivs bra här. Men tack att du frågade. 1600 talet var ni stormakt. och? Vad är ni nu? Ni skulle varken kommer till finland eller danmark. Ni existera bara för att era grannländer tycker synd om er.
Citera
2017-10-14, 22:05
Medlem
Exakt. De är egentligen inte emot religioner, de är rasister och låtsas vara religionsmotståndare så det inte ska "märkas" att de egentligen bara hatar folk från vissa länder.

Ett fegt och patetiskt rasistbeteende.
Citera
2017-10-14, 22:29
Medlem
Andelen muslimer ökar. Sverige går mot att bli det första muslimska landet i Europa. Ingen i media törs ställa frågan hur det kommer att påverka homosexuellas och kvinnors rättigheter, hur yttrandefrihet/pressfrihet o s v kommer att påverkas o s v. Vad är på väg att hända med vårt öppna samhälle? Redan nu ser vi uppdelningar kvinnor/män vad gäller badtider, vi ser hedersmord, terrorattentat o s v. Vad kommer att hända med oss kristna när vi är i minoritet? Var tar vi vägen? Islam bör stoppas i Sverige ögonblickligen!
Citera
2017-10-14, 22:31
Medlem
Alltså, den här platsen är väl ingen vallfartsort direkt, tycker det är lite skitnödigt av Harrison att orda om just det. Sen hur många moskeer det skall vara land och rike kring och hur de förhåller sig till det mer våldsamt shariamässiga är en annan sak. Men har vi religionsfrihet så har vi.
Citera
2017-10-14, 22:37
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Tycker du ja, men vem bryr sig vad du tycker? Alla dessa tiotusentals muslimer vill ju ha moskéer, och TYDLIGEN så bygger dem, vad ska du göra åt saken?
Jag tycker inte du behövs i Sverige, var ska jag skicka dig?
Du totalfailade igen.
Tiotusentals muslimer som vill ha moské får väl för fan flytta hem igen då?
Vad gör jag åt saken? knyter näven i fickan, röstar och flyttar längre in i landet.
Vad du tycker bryr ingen sig om och du skickar ingen någonstans, åk på en permanent semester till valfritt sandland och stanna, du gillar ju skiten.
Citera
2017-10-14, 23:55
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tardsowhat
Allt som är svenskt måste dö.

Du har helt rätt, "Dem" som vill förgöra er Pursvenskar har samma mål över hela Västvärlden. Den vita människan ska bort,dess historia skall brännas,spåren och böckerna om eran ursprungliga religion och kultur kommer med tiden att förgöras av en inkränkande fiende. Denna "kultur-förintelse" har redan pågått i hundratals år.

Citat:
Ursprungligen postat av Florencedemon
Förvånar mig inte det minsta. Att vara svensk(alltså riktig vit etnisk svensk) betyder inget i dagens Sverige. Vi spottar på oss själva. Våra förfäder, vår kultur, vårt folk har inget värde. Dags att sluta knyta näven i fickan.

Är det inte redan för sent? Att t.ex försvara sitt land, betyder det något för ett folk som blint tror på en främmande Gud, som hellre dyrkar en Tyrann-stat som USA och dess gelikar och vill vara dess "Lillebror"?

Era förfäder vänder sig i graven. Tyvärr slogs dom förgäves.
Citera
2017-10-15, 00:00
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioDDR1
Tyvärr vann fel sida 1676. Danskarna skulle aldrig ge bort sitt land till muslimerna som Svenskarna sedan gjorde. Malmö har redan fallit, och flera städer till i Sydsverige förväntas att falla de kommande 10-20 åren.

Eller så Kapitulerade helt enkelt Danskarna (med flit), dom förstod väl redan året 1676 att Svenskarna kommer att vika sig mot Muslimän och andra tredje världens skojare. Win-Win
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in