2017-10-14, 12:35
Medlem
råkade zappa in på Idol igår.... var det Gina som var pgm ledare i kulisserna?, isåfall är hon förändrad.

Har hon gjort en Michael Jackson?
Citera
2017-10-14, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
råkade zappa in på Idol igår.... var det Gina som var pgm ledare i kulisserna?, isåfall är hon förändrad.

Har hon gjort en Michael Jackson?
Ja det är nog så. Hon borde stannat efter första näsingreppet, det som lyfte upp den nerhängande näsan. Men nu har hon mejslat och pysslat i 2-3 omgångar så näsan är en liten, uppåtpekande disneypigg. Nå, det kanske gör henne lycklig. Men nu räcker det.
Citera
2017-10-15, 17:09
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Ja det är nog så. Hon borde stannat efter första näsingreppet, det som lyfte upp den nerhängande näsan. Men nu har hon mejslat och pysslat i 2-3 omgångar så näsan är en liten, uppåtpekande disneypigg. Nå, det kanske gör henne lycklig. Men nu räcker det.

Hon kallas väl inte för inte för "Snoksmockan".
Citera
2017-10-16, 02:50
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Hon är kvinna, ung och med utländsk bakgrund, med den kombinationen ligger vägen öppen till framgång. Helt rätt i tiden, svårt att motstå för media. Är hon dessutom verbal, kvicktänkt och underhållande är succén ett faktum.

Ja, skulle det vara det som krävs, så hade det varit kört för henne från första början. Men lyckligtvis räcker det i Sverige med att ha 'rätt' bakgrund och 'rätt' kön, så hon har kunnat bita sig fast. Det hela har inte blivit mindre tydligt efter att SVT anlitade Rättviseförmedlingen. Rätt ras, kön och religiös tillhörighet i första hand, medan andra kvaliteter kan vägas in i undantagsfall. Med "andra kvaliteter" menar jag att man har visat sig vara riktigt rättroget PK. Jag är inte säker på att man tar hänsyn till något annat utöver det redan nämnda.
Senast redigerad av Europe 2017-10-16 kl. 02:54.
Citera
2017-10-16, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Ja, skulle det vara det som krävs, så hade det varit kört för henne från första början. Men lyckligtvis räcker det i Sverige med att ha 'rätt' bakgrund och 'rätt' kön, så hon har kunnat bita sig fast. Det hela har inte blivit mindre tydligt efter att SVT anlitade Rättviseförmedlingen. Rätt ras, kön och religiös tillhörighet i första hand, medan andra kvaliteter kan vägas in i undantagsfall. Med "andra kvaliteter" menar jag att man har visat sig vara riktigt rättroget PK. Jag är inte säker på att man tar hänsyn till något annat utöver det redan nämnda.

För mig är Gina Dirawi ett exempel på hur aningslösa beslut tas i ett land, som förlorat fotfästet i rättsordningen och vardagen, från asylprocessen till anställning i den statliga televisionen. Den fräckhet Gina Dirawi visar mot ett konungarike som gav henne asyl är häpnadsväckande. Jag ser inget roligt i alla hennes skämt, där Gina Dirawi inte förmår att se skillnaden på vad som är roligt och kränkande utfall mot de människor som som betalar skatt och TV licens.

Gina Dirawis självsäkerhet tyder på att hon är gränslös som person, som inte kan tolka signaler om vad vi som tittare tycker är rolig underhållning, i ett underhållningsprogram.

Fascinationen med en överdrivet frigjord arabisk kvinna blir kontraproduktiv. Gina Dirawi är inget bra exempel på en arabisk kvinna om det är det TV vill visa upp, och om de var det som är syftet med att gynna henne. Finns det ingen normal, lagom, arabisk kvinna att visa upp?
Citera
2017-10-21, 12:18
Medlem
Queen-Obscences avatar
Tycker oehört illa om henne, hon kommer bara undan med sina antisemitiska uttalanden för att hon är muslim och innan annan orsak. Möjligen då att det anses ok att snacka antisemitisk jämfört att säga något om islam för det är gud förbjude inte ok i det här landet...
Citera
2017-11-19, 16:10
Bannlyst
Äter Gina Dirawi gris? Äter hon bara halal-slaktat kött? Varför har hon inget huckle när morsan sin har det? Får hon dejta kristna män?!? Hur slaviskt följer hon Koranen?
Citera
2017-11-25, 18:38
Medlem
Sqrbankens avatar
Ogillar Dirawis åsikter väldigt mycket och hon verkar vara en allmänt påfrestande människa. Kan dock inte klaga på hennes programledarroll. Tycker hon gör Idol rätt bra faktiskt.
Citera
2017-11-29, 12:20
Medlem
Lite OT, men en fråga: Är Gina Dirawi sjuk? Om man kollar Idol så står hon ofta och håller i sig, antingen ett bord, andra programledaren eller en deltagare, man ser henne aldrig gå. Jag var där med familjen för 3 veckor sen, då blev det väldigt tydligt, någon Crew fick nästan alltid eskortera henne när hon skulle förflytta sig.
Citera
2017-11-29, 12:45
Medlem
Hon käkar Tramadol efter en operation.
Citera
2017-12-01, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pmugghc
Lite OT, men en fråga: Är Gina Dirawi sjuk? Om man kollar Idol så står hon ofta och håller i sig, antingen ett bord, andra programledaren eller en deltagare, man ser henne aldrig gå. Jag var där med familjen för 3 veckor sen, då blev det väldigt tydligt, någon Crew fick nästan alltid eskortera henne när hon skulle förflytta sig.
Intresserant vad du skriver.
Kanske finns det en mera förklaring varför hon häver ur sig elaka grodor på bland på Idol.
För mycket pillerintag?
Citera
2017-12-01, 22:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av pmugghc

Brukar aldrig se på detta överhajpade prgram men ikväll zappade jag över några gånger - och visst, även om hon och kameramännen sköter det diskret så är det märkbart att hon mest hela tiden tar i någon annan deltagare eller i ett bord. som om hon hade litet svajig balans då och då. Eftersom hon inte är särskilt lång till växten är det ju ännu mer tydligt att det måste finnas en medicinsk förklaring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in