2017-05-03, 13:22
Medlem
Zaedrewss avatar
Har hon tröttnat eller har media (folket) tröttnat på henne? Detta slöjutspel var ju det första på länge man nu fick läsa om henne i media efter att nu varit med överallt i flera år. Senaste med Retro var ju i höstas och ingen direkt succé.

Sedan såklart hon nu hoppas i slöjdebatten. Kära ämnet nr 1 för henne.
Citera
2017-05-04, 12:57
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Har hon tröttnat eller har media (folket) tröttnat på henne? Detta slöjutspel var ju det första på länge man nu fick läsa om henne i media efter att nu varit med överallt i flera år. Senaste med Retro var ju i höstas och ingen direkt succé.

Sedan såklart hon nu hoppas i slöjdebatten. Kära ämnet nr 1 för henne.

Hon agerar i grupp för muslimtramset. Falsk så det ryker.

http://uvell.se/2017/05/03/nya-offensiven-fran-muslimska-aktivister/

Citera
2017-05-04, 21:48
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Hon agerar i grupp för muslimtramset. Falsk så det ryker.

http://uvell.se/2017/05/03/nya-offensiven-fran-muslimska-aktivister/

Deltar i Pr-kupp för IS ? Arbetar med Muslimifieringen av Sverige? Ja hon var väl på gång att ändra Sveriges nationalsång.

(FB) Aye Valdés (Hassani), kallt beräknande PR kupp mot SAS.
Citera
2017-08-29, 13:23
Medlem
Gina lämnar svt! Nu kanske man kan titta på kanalen igen.
Citera
2017-09-03, 02:44
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Gina lämnar svt! Nu kanske man kan titta på kanalen igen.

Hon styrs helt uppenbart av mammon och verkar inte bry sig om något annat i dagsläget, man kan nästan säga att hon sålt sig själv och sin själ till högstbjudande.
Citera
2017-09-03, 17:23
Medlem
Tammers avatar
Hon är kvinna, ung och med utländsk bakgrund, med den kombinationen ligger vägen öppen till framgång. Helt rätt i tiden, svårt att motstå för media. Är hon dessutom verbal, kvicktänkt och underhållande är succén ett faktum.
Citera
2017-09-04, 01:18
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Hon är kvinna, ung och med utländsk bakgrund, med den kombinationen ligger vägen öppen till framgång. Helt rätt i tiden, svårt att motstå för media. Är hon dessutom verbal, kvicktänkt och underhållande är succén ett faktum.

Vadå kvicktänkt och verbal? Hon är väl styrd av manus? Hon känns mest av allt som en galjonsfigur som har de rätta åsikterna och inte avviker från PK-normen, hon känns också rätt tråkig som reporter och programledare, kan även tänka mig att hon är väldigt petig och gnällig privat.
Citera
2017-09-04, 02:38
Medlem
Hon borde passa väldigt dåligt i Idol. Där måste de väl få kontkt med de tävlande och skapa bra stämning - knappast något Gina är bra på. Förresten så har hon väl inte haft något uppdrag på svt sedan Jan Helin tog kontrollen för något år sedan. Innan dess var hon väl någon slags bortskämd princessa på svt som fick alla prestigeuppdrag.

Svt måste ha öst många miljoner på henne och hennes konstiga brudklänningar. Man kan fråga sig vad de fick ut av det? Trodde de att araberna skulle börja titta på deras kanaler?
Citera
2017-09-04, 08:57
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Vadå kvicktänkt och verbal? Hon är väl styrd av manus? Hon känns mest av allt som en galjonsfigur som har de rätta åsikterna och inte avviker från PK-normen, hon känns också rätt tråkig som reporter och programledare, kan även tänka mig att hon är väldigt petig och gnällig privat.
Det uppstår ju alltid situationer där man måste improvisera. Men hon är säkert inte trevlig privat, verkar var typen som sparkar neråt och slickar uppåt.
Citera
2017-10-14, 10:08
Medlem
Jag tål henne inte, en dummare osympatisk och mer otrevlig människa får man leta efter. När hon som muslim presenterade den kristna julen och förstod inte att detta upprörde människor däribland mig så försvann all min respekt för henne!
Att ta plusspoäng genom att skämta om Anders Borh är i mina ögon mycket lågt men tillhör man det favoriserade menafolket så kan man kosta på sig att ta ut svängarna.
Personligen hoppas jag att hon försvinner från offentligheten för tid och evighet!
Citera
2017-10-14, 12:28
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anywhan
Att ta plusspoäng genom att skämta om Anders Borh är i mina ögon mycket lågt men tillhör man det favoriserade menafolket så kan man kosta på sig att ta ut svängarna.
Personligen hoppas jag att hon försvinner från offentligheten för tid och evighet!

Jag gillar henne inte, och hennes skämt om Borg var inte kul, men är det någon som förtjänar allt han får är det det falska fanskapet.
Citera
2017-10-14, 12:31
Medlem
snillet_1s avatar
Har hon opererat sig i ansiktet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in