Citat:
Ursprungligen postat av
Netherworld
Var har du källan till detta?
Här har jag ett uppenbart problem, erkännes, jag har bytt datorer den dagen ett flertal gånger, inte endast mina privata+mobil, jag kommer ihåg ett fåtal bl.a NFC i Linköping som sa att det var möjligt hitta både både blod och DNA/fingeravtryck MEN att de ibland var bortspolade helt, jag var in på norska sidor, danska och gjorde ett stort antal google-sökningar.
Normalt sparar jag källor i egna bibliotek på min hårddisk. Inte den dagen dock.
Ber om ursäkt för virr varret, men jag skulle aldrig plockat upp det från en hastig höstvind. Jag har läst det någonstans ... Det kan ha varit helt fel och därför bortplockats alt bortplockats av annan anledning.
Jag har ägnat tid för att hitta källan och backspåra mina vägar den dagen (en dator har farit utomlands med sin ägare) resten har jag försökt leta på
[b]Men jag kan inte hitta att sågen + andra delar hittats i en pose. Endast en ensam såg på botten, som nu tekniskt undersöks.
[/B
En artikel på b.dk av en kriminalare gav visst hopp om att de skulle vara möjligt att återfinna spår på föremål som legat i havsvatten.
Möjligen har den redan länkats
Handlar om en styckad kvinna
https://www.bt.dk/krimi/mysteriet-om-raket-madsens-sav-derfor-kan-den-vaere-saa-vigtig-for-efterforskningen
Där återfanns vävnadsrester på sågens tänder, som också på denna såg kan hittas som förhoppningsvis stämmer med de vävnadsrester som fanns i i blixtlåset på PMs overall.