Men de här tjejerna som bara används för tillfälligt sex de blir väl inte lyckliga av det? Killarna skulle aldrig ragga upp en sådan tjej framför sina kompisar men tack vare Tinder t ex sker det ju i hemlighet hemma hos någon av dem. Det är 4 ggr fler kvinnor än män som är sjukskrivna pga stressrelaterade sjukdomar så så bra mår väl inte tjejerna? Jag tror det beror på deras fanatiska sätt att sitta på sociala medier men ingen vågar ju säga det. Om alla var så jävla snygga skulle väl inte varje app vara nerlusad med filter och airbrush möjligheter?
Roidornot…det kanske är så om du hittar dina tjejer på samma ställen så blir det ju liknande tjejer. Typ att man fiskar i samma damm och ändå blir förvånad att man bara får en sorts fisk.
Jag har inga sociala medier alls och skulle inte få för mig att sitta och jaga likes på det sättet. Jag tror att anledningen att tjejerna blir så arga och dissiga kan vara att de helt enkelt sitter och jobbar gratis med att underhålla en massa killar. Tänk själv tiden de lägger ner smink hår redigering osv sedan lite likes och så är det över. Plus att de kan ju inte träffa någon i verkligheten då de inte ser ut som på bilden alls.
Allt detta föder aggression hos tjejerna och så sitter de och tar ut det på någon snäll kille som skriver Hej hur är det? Klart att man skall kunna skriva så till en tjej när man säger så irl. Vad skall killen göra då? Skriva en Kafka roman?