2017-10-13, 19:14
Medlem
Nej en majoritet av killarna mellan 20-30 får inte sex, det blir lite bättre mellan 30-40 då kanske 60-70% får det sen sjunker det.

Jag tror att de kvinnor som styr de här landet , för det är kvinnor som styr de viktiga frågorna , männen bestämmer där kvinnorna inte tycker det är så viktigt.

Dessa kvinnor har som bärande ide vad jag tycker:

Hellre fattig än oattraktiv.

De gillar allt som gör dem attraktivare.

Islam , invandring av män , att kvinnor inte gillar män osv

Till slut blir kvinnan superattraktiv och de flesta män helt oattraktiva finns inget värde i dem.

En total bedrövlig utveckling som jag tror riskerar att män blir deprimerade.
Citera
2017-10-13, 19:26
Medlem
Morot91s avatar
Ni som klagar på att ni aldrig får ligga, går ni bara efter snygga och intellektuella tjejer? Ni kanske ska prova att ge en överviktig, normalbegåvad tjej en chans 😊
Citera
2017-10-13, 19:35
Medlem
Honeyvoices avatar
Men de här tjejerna som bara används för tillfälligt sex de blir väl inte lyckliga av det? Killarna skulle aldrig ragga upp en sådan tjej framför sina kompisar men tack vare Tinder t ex sker det ju i hemlighet hemma hos någon av dem. Det är 4 ggr fler kvinnor än män som är sjukskrivna pga stressrelaterade sjukdomar så så bra mår väl inte tjejerna? Jag tror det beror på deras fanatiska sätt att sitta på sociala medier men ingen vågar ju säga det. Om alla var så jävla snygga skulle väl inte varje app vara nerlusad med filter och airbrush möjligheter?

Roidornot…det kanske är så om du hittar dina tjejer på samma ställen så blir det ju liknande tjejer. Typ att man fiskar i samma damm och ändå blir förvånad att man bara får en sorts fisk.

Jag har inga sociala medier alls och skulle inte få för mig att sitta och jaga likes på det sättet. Jag tror att anledningen att tjejerna blir så arga och dissiga kan vara att de helt enkelt sitter och jobbar gratis med att underhålla en massa killar. Tänk själv tiden de lägger ner smink hår redigering osv sedan lite likes och så är det över. Plus att de kan ju inte träffa någon i verkligheten då de inte ser ut som på bilden alls.

Allt detta föder aggression hos tjejerna och så sitter de och tar ut det på någon snäll kille som skriver Hej hur är det? Klart att man skall kunna skriva så till en tjej när man säger så irl. Vad skall killen göra då? Skriva en Kafka roman?
Citera
2017-10-13, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Men de här tjejerna som bara används för tillfälligt sex de blir väl inte lyckliga av det? Killarna skulle aldrig ragga upp en sådan tjej framför sina kompisar men tack vare Tinder t ex sker det ju i hemlighet hemma hos någon av dem. Det är 4 ggr fler kvinnor än män som är sjukskrivna pga stressrelaterade sjukdomar så så bra mår väl inte tjejerna? Jag tror det beror på deras fanatiska sätt att sitta på sociala medier men ingen vågar ju säga det. Om alla var så jävla snygga skulle väl inte varje app vara nerlusad med filter och airbrush möjligheter?

Roidornot…det kanske är så om du hittar dina tjejer på samma ställen så blir det ju liknande tjejer. Typ att man fiskar i samma damm och ändå blir förvånad att man bara får en sorts fisk.

Jag har inga sociala medier alls och skulle inte få för mig att sitta och jaga likes på det sättet. Jag tror att anledningen att tjejerna blir så arga och dissiga kan vara att de helt enkelt sitter och jobbar gratis med att underhålla en massa killar. Tänk själv tiden de lägger ner smink hår redigering osv sedan lite likes och så är det över. Plus att de kan ju inte träffa någon i verkligheten då de inte ser ut som på bilden alls.

Allt detta föder aggression hos tjejerna och så sitter de och tar ut det på någon snäll kille som skriver Hej hur är det? Klart att man skall kunna skriva så till en tjej när man säger så irl. Vad skall killen göra då? Skriva en Kafka roman?

Man skulle kunna ha som psykologisk teori eller hypotes.

Människan , alla fall en del , försöker vara attraktiv men misslycka och blir deprimerad.

Frågan är hur man skulle kunna behandla denna depression:

Man skulle kunna pröva med :

Berätta hur du försöker vara attraktiv ?
Citera
2017-10-13, 20:17
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Man skulle kunna ha som psykologisk teori eller hypotes.

Människan , alla fall en del , försöker vara attraktiv men misslycka och blir deprimerad.

Frågan är hur man skulle kunna behandla denna depression:

Man skulle kunna pröva med :

Berätta hur du försöker vara attraktiv ?

Jag försöker inte
Citera
2017-10-13, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Behövs en kraftig kvinnoimport och totalstopp för nya invandrarmän.
.

Har aldrig upplevt att invandrarmännen skulle få alla tjejerna.
Jag bor i en storstad och nästan ingen av de tjejerna jag känner/är bekant med här har en kille som invandrat. Just nu kan jag bara komma på två stycken av närmare hundra.
Citera
2017-10-13, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Jag försöker inte

Då mår du bra ?
Citera
2017-10-13, 20:32
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Då mår du bra ?
Ja
Citera
2017-10-13, 21:13
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Nej en majoritet av killarna mellan 20-30 får inte sex, det blir lite bättre mellan 30-40 då kanske 60-70% får det sen sjunker det.

Jag tror att de kvinnor som styr de här landet , för det är kvinnor som styr de viktiga frågorna , männen bestämmer där kvinnorna inte tycker det är så viktigt.

Dessa kvinnor har som bärande ide vad jag tycker:

Hellre fattig än oattraktiv.

De gillar allt som gör dem attraktivare.

Islam , invandring av män , att kvinnor inte gillar män osv

Till slut blir kvinnan superattraktiv och de flesta män helt oattraktiva finns inget värde i dem.

En total bedrövlig utveckling som jag tror riskerar att män blir deprimerade.
Och hur fagra eller spännande är svenska kvinnor över 30 år kan också fråga sig? Det är inte när kvinnan är 33år och färdigknullad av alla 10or som man vill ha dem. Det är inte naturligt eller bra för något av könen. En 33 årig kvinna ska ha barn och familj och en man ska få kvinnlig närhet då och då betydligt tidigare i livet.

Männen som får en kvinna först då får inte samma kvinna som hon var när hon var 23 år . Om hon var en 6a då och han en 7a, var det omöjligt för honom att få henne. När hon blivit gammal och grå och ramlat ner till en 4a kan han få henne.
Senast redigerad av ricardo22 2017-10-13 kl. 21:23.
Citera
2017-10-13, 21:16
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oss
Hur fan orkar ni? På riktigt, HUR många såna här trådar är det här forumet uppe i nu? Och hur länge till kommer ni fortsätta?

Killar/män som inte får sex går utan av en anledning, det kan vara:

För lågt intresse, att man inte är beredd att lyfta ett finger.

Asperger, det behöver inte vara ett hinder dock men det blir säkert dubbelt så svårt, skulle inte förvåna mig om det rentav blir tre gånger så svårt.

Man behöver inte se ut som en modell och eller vara vältränad även om det såklart underlättar, även fast det finns dem som inte alls gillar den typen.

Däremot, tjejer vill INTE ha någon jäkla dörrmatta, de vill ha kamikaze-piloter! Säger som Nike's slogan, just do it, men lär dig hur man gör först.

Sen underlättar det såklart om man inte tar droger eller har psykiska besvär. Kan bli svårt också om man ser ut som Russel Crowe i Romper Stomper. Så om nån ser ut som honom, se då till att personligheten, hur du är, INTE motsvarar Crowe's karaktär. Humor underlättar enormt!

Men skit i att läsa om det inte passar.
Citera
2017-10-13, 21:18
Medlem
osss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Men skit i att läsa om det inte passar.

Varför svarar du sådär? Är du en av dem som aldrig får? Jag förstår inte er, ni vill ha ändring på situationen men när man är konkret och säger som det är, då vill ni plötsligt inte ha hjälp, vill ni eller vill ni inte förbli virgins?
Citera
2017-10-13, 21:19
Medlem
Vi kvinnor har väl äntligen tagit till oss av kritiken här, och slutat knulla runt, skulle jag gissa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in