2017-10-13, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Det kanske inte funkar längre att ha så mycket regler och följa en viss mall? Det passar ju uppenbarligen inte alla, det är så mycket annat som händer som gör att de måste ändra på det som var tänkt från början. Tror att det kommer fortsätta hända en massa oväntade saker redan nästa vecka och det blir nog fler som väljer att hoppa av.

Tror du har helt rätt i detta med mallarna, och avhoppen, definitivt inte slut med dem heller.
Citera
2017-10-13, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Var fick han rejält med kritik? Det enda jag såg var att en man i rummet lite försynt påpekade hur olämpligt han ansåg att det var att beskedet gavs inför alla. Men detta sa han väl när Jörgen gått därifrån?

Han har fått massor med kritik på sociala medier, bland annat på BSF:s sida på Facebook! Där ligger klippet där han dumpar dejten och där haglar gallan över Jörgen.
Citera
2017-10-13, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Tror du har helt rätt i detta med mallarna, och avhoppen, definitivt inte slut med dem heller.

Kan också tycka att det är lite tröttsamt att de alltid ska fråga "hur känns det nu" och att svaret alltid blir "ja det är ju en speciell situation detta". Har de inget annat att fråga eller prata om? Blir väl som tidigare att flera av brevskrivarna kommer på att de inte har rätt känslor och därför väljer att hoppa av innan valen.
Citera
2017-10-13, 16:54
Medlem
Citat:
Kan också tycka att det är lite tröttsamt att de alltid ska fråga "hur känns det nu" och att svaret alltid blir "ja det är ju en speciell situation detta". Har de inget annat att fråga eller prata om? Blir väl som tidigare att flera av brevskrivarna kommer på att de inte har rätt känslor och därför väljer att hoppa av innan valen.

Nervositeten som sätter in troligen och då kan man inte fråga andra saker tydligen. Bara se hur nervös Johan blev när han var på tu man hand med den unga tjejen.

Troligen, det är väl "hellre dumpa än att bli dumpad" som gäller.
Citera
2017-10-13, 16:55
Medlem
Citat:
Jörgens bufflighet kommer nog slå tillbaka mot honom...

Alma är ju given för Erik, men bara för att vi tror det så kanske det ej blir så som en annan skribent skrev.

Nej, det är klart det kan ju bli hur som helst. Tycker i alla fall att de verkade trivas ihop och det var väl inte riktigt så med dem andra, där var det mer stelt. Känns som Jörgen är en annan person än man först trodde, har svårt att tro att han kommer träffa någon.
Citera
2017-10-13, 17:03
Medlem
Citat:
Nervositeten som sätter in troligen och då kan man inte fråga andra saker tydligen. Bara se hur nervös Johan blev när han var på tu man hand med den unga tjejen.

Troligen, det är väl "hellre dumpa än att bli dumpad" som gäller.

Jag förstår att de blir nervösa, det hade jag också blivit i en liknande situation. Men är de inte intresserade av att lära känna varandra istället? Det är ju spännande med valen och därför blir det också rätt trist när folk hoppar av eller när man vet långt innan vem som kommer blir vald i slutet. Vill de ha mycket tv-tittare får de ju tänka på sådana saker eller helt enkelt ta bort dessa regler som tydligen är svåra att hålla sig till.
Citera
2017-10-13, 18:09
Medlem
Citat:
Jag förstår att de blir nervösa, det hade jag också blivit i en liknande situation. Men är de inte intresserade av att lära känna varandra istället? Det är ju spännande med valen och därför blir det också rätt trist när folk hoppar av eller när man vet långt innan vem som kommer blir vald i slutet. Vill de ha mycket tv-tittare får de ju tänka på sådana saker eller helt enkelt ta bort dessa regler som tydligen är svåra att hålla sig till.

Tror dem är genuint intresserade av att lära känna varandra men det blir svårt för en del med kameror och nervositet, är ju inte som när man möter en dejt ensam på ett café.

Valen är ju ett måste, men vill ju se reaktionen hos brevskrivaren och därför ska ju Fredrik bort ur programmet anser jag.
Citera
2017-10-13, 18:24
Medlem
Citat:
Tror dem är genuint intresserade av att lära känna varandra men det blir svårt för en del med kameror och nervositet, är ju inte som när man möter en dejt ensam på ett café.

Valen är ju ett måste, men vill ju se reaktionen hos brevskrivaren och därför ska ju Fredrik bort ur programmet anser jag.

Ja, så kan det förstås vara men att det är en massa kameror får man ju räkna med om man söker till programmet. Nu är det en massa kommentarer på instagram om Jörgen och hans uttalande, många som reagerat på att han som själv som inte ser ut att ha tränat överhuvudtaget ha sådana krav. Det kan man ju hålla med om, han borde se till sig själv först
Citera
2017-10-13, 22:21
Medlem
Citat:
Ja, så kan det förstås vara men att det är en massa kameror får man ju räkna med om man söker till programmet. Nu är det en massa kommentarer på instagram om Jörgen och hans uttalande, många som reagerat på att han som själv som inte ser ut att ha tränat överhuvudtaget ha sådana krav. Det kan man ju hålla med om, han borde se till sig själv först

Ja Jörgen besöker nog inte gymmet så väldigt ofta
Citera
2017-10-14, 07:12
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Var fick han rejält med kritik? Det enda jag såg var att en man i rummet lite försynt påpekade hur olämpligt han ansåg att det var att beskedet gavs inför alla. Men detta sa han väl när Jörgen gått därifrån?

Det var artiklar om hur svinigt han betedde sig, det var mycket kritik här och på andra sociala medier och han fick även kritik i programmet.
Det är ju kritik även om han lämnat rummet förövrigt.
Citera
2017-10-14, 12:12
Medlem
Citat:
Ja Jörgen besöker nog inte gymmet så väldigt ofta

Tjejerna har kanske också krav på hur han ska se ut, undrar om han har tänkt så långt
Sedan förstår jag inte vad han menar med att han söker någon som ska vara "bitchig"?
Citera
2017-10-14, 13:03
Medlem
Citat:
Tjejerna har kanske också krav på hur han ska se ut, undrar om han har tänkt så långt
Sedan förstår jag inte vad han menar med att han söker någon som ska vara "bitchig"?

Med "bitchig" tror jag han i detta fallet menar att han vill ha en tjej som visar mer attityd, tar för sig mer, sveper undan benen på honom och trollbinder honom direkt! Tror inte Jörgen vill ha en gullig tjej som sitter och lär känna honom över fikastunder och middagar i lugn och ro. Han vill nog mer ha en tjej som direkt känner "wow" med honom och trycker ner honom i sängen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in