2017-09-13, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-thrust
Går det att göra tvärtom. Dvs om jag ger dig hans namn, kan du ta reda på vad han sitter häktad för?

Det verkar vara en officiell hemlighet vilka personer som finns bakom epitetet DP, men inga namn offentliggörs här. Det skulle vara intressant att få lite mer info om dem.
Citera
2017-09-14, 10:22
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snixsnax
Det verkar vara en officiell hemlighet vilka personer som finns bakom epitetet DP, men inga namn offentliggörs här. Det skulle vara intressant att få lite mer info om dem.
Det finns namn ute i den stora tråden om han som blev pissad på.
Citera
2017-09-15, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Jag bor i Järfälla kommun men i Kallhäll. Och det är inte stort. Man känner till de flesta, speciellt när man har barn som vuxit upp och gått i olika skolor. Denna dödspatrull i Järfälla har ingen sett. Inte ens de kriminella jag pratat med. Däremot vet alla vilka Darrarklanen är.

Fattar att marockanerna du hakat upp dig på är jobbiga att leva i samma område som, men de är småhandlare på lägsta nivå. Som "klan" räknat är de väldigt små. Kurder, somalier, turkar, syrier m.fl. har mycket större "klaner" än dem. Flerfaldigt. Inte som i Götet och Malmö dock vad jag vet.
Citera
2017-09-17, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Det finns namn ute i den stora tråden om han som blev pissad på.

Jag förstår det, men det är 2600+ inlägg.
Har gått igenom några hundra, men har inte på ett tydligt sätt hittat namnen.
Citera
2017-09-28, 11:14
Medlem
FreeOJs avatar
Något nytt på dessa grabbar? Är det kvar i byn? Någon som sett de på sistone...

Yasinby har släppt en ny låt som kan tolkas som ett svar på de som skett senaste veckorna/månaderna....
Citera
2017-10-11, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Mordet i bromsten, dubbelmordet i Rinkeby, mordet på Ivan, dubbelmordet i Hallonbergen, mordet i Tensta på malmökillen då är vi uppe i 7. Mordet i jakan säges det att uppgifterna kommer från polisen och att dessa fyra har setts in till mordet då kan vi räkna upp till 8 mord. Lägg därtill mordet på M*slah i Bromma 2015 vilket var en i deras gäng. 9 mord är de ihopkopplade med. Sedan har du mordförsöket i Fagersjö och skottlossningen i Hjulsta.

MGM ur dödspatrullen

http://ink361.com/app/users/ig-48968...6700_489689608

Du kan dra av dom markerade direkt, ivan och jose hans sambo mördades av samma GM, dom sitter häktade. ingen av dom är dp, om du inte på allvar att golaren fouad är en av de 4?

jag får det till 4 mord, bromsten,dubbel vid mynta och malmökillen i tensta. 4...långt från 10

Sen att dom har stort våldskapital förnekar jag inte, men vi ska inte överdriva heller.

Jag är intresserad av hur deras relation till mergawi va? du skriver mordförsöket i fagersjö, där han fifty blev lurad av mergawi, måste ha funnits en länk mellan daniel och dp
Citera
2017-10-13, 13:55
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeOJ
Något nytt på dessa grabbar? Är det kvar i byn? Någon som sett de på sistone...

Yasinby har släppt en ny låt som kan tolkas som ett svar på de som skett senaste veckorna/månaderna....
De begärs häktade i Uppsala tingsrätt för mord på Nabil H tidigare i år..
Citera
2017-10-13, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av metoukor
Du kan dra av dom markerade direkt, ivan och jose hans sambo mördades av samma GM, dom sitter häktade. ingen av dom är dp, om du inte på allvar att golaren fouad är en av de 4?

jag får det till 4 mord, bromsten,dubbel vid mynta och malmökillen i tensta. 4...långt från 10

Sen att dom har stort våldskapital förnekar jag inte, men vi ska inte överdriva heller.

Jag är intresserad av hur deras relation till mergawi va? du skriver mordförsöket i fagersjö, där han fifty blev lurad av mergawi, måste ha funnits en länk mellan daniel och dp

Precis och det finns en länk mellan Ivan och Fifty sedan finns det än länk mellan José och Ivan... mordet på Ivan och mordförsöket på Fifty sker timmar efter varandra....... mordet i Järfälla har de fångats på kamera.... Uppsala mordet och att dödspatrullen eventuellt varit aktiva i Malmö förra året..
Citera
2017-10-13, 17:39
Medlem
1Partys avatar
De är borta.

Kommer att vara intressant att se vem som har Rinkeby i händerna nu.
Citera
2017-10-14, 01:09
Medlem
Abdisamed Dahir Ahmed - 19960215-6052
Abdirahman Mohammed Ali - 19950306-2235
Mustafa Mohamed - 19960110-9615
Zakaria Amin Sheik Ahmed - 19970616-2873

= 3/4 av Dp
Citera
2017-10-14, 10:41
Medlem
levestalinsminnes avatar
Någon som vill redogöra närmare för hur Merhawi Aregal och DP är sammanlänkade?
Citera
2017-10-15, 22:11
Medlem
Dk har skrivit en stor artikel om dödspatrullen där de tar up mycket som inte har skrivits härinne.

Någon snäll som kan klistra in det här då man måste prenumera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in