Citat:
Ursprungligen postat av
ottoplommon
Så du tycker INTE att vi ska visa de anhöriga hänsyn?
De ville inte att detta skulle komma ut eftersom att de inte ville att folk skulle sitta och spekulera,fantisera i deras mördade dotters skändade underliv. Jag tycker att man ska skriva sanningen.
Men sanningen räcker väl. Och det jag skriver är den info vi har att tillgå för tillfället.
Jag tänker inte spekulera. Andra får göra som de vill och har samvete till.
Faktiskt så hör det inte Flashback till att visa hänsyn för de anhöriga. Jag tror inte att någon här vill dem illa men om de inte vill se hemska spekulationer så bör de inte läsa i den här tråden.
Hela det här fallet är ytterst makabert. Jag kan inte låta bli att fundera över vad fan PM tänkte. Han är ju en smart man, hur fan kunde han tro att han skulle komma undan med ett mord på en journalist som kan placeras på hans jolle både via ögonvittnen samt via bildbevis? Han har varit övermodig på ett sätt som förstagångsförbrytare sällan är.
Jag läste ett inlägg om att hans förra ubåtsbygge också sänktes av PM. Man gör nog rätt i att titta närmare på det. Det kan nog finnas en viss risk att han mördade i samband med det också.