2017-10-13, 03:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Gymma i all ära men det hjälper inte dig att få tjejer.

Har själv gymmat hårt i två år och utvecklat min kropp. Inte lett till nånting

Dock fick jag en sjuk självförtroende några månader in i träning och då fick jag mycket komplimanger från brudar

nu när träningen är mer "mähe" än "wow" så är självförtroendet borta och kroppen hjälper inte i det avsendet.

Så här i nattens yra kan jag ge ett kort svar på detta.

Gymma gör dig inte mer åtrådd av de med mus mellan benen, detta är en stor fet scam. Vet inte vem som först kom på den eller varför, men någon kom på den.
Hade själv svårt att acceptera det när jag gymmade för att bli estetisk. Tänk Frank Zane. Faktum är dock att gemene man som inte gymmer kommer se kroppen som något avvikande och främmande, för dem är du bara en "sån där". Så det stämmer tyvärr det de säger, fördomar är ofta alltid sanna.
Bögar kommer dock älska att känna på dina muskler.

Personliga erfarenheter är helt värdelösa men min personliga erfarenhet är att det stämmer att man får mer looks när man inte identifierar sig som en gymmare. Sorry grabs, ansikte är allt.

Och kom inte dragande med biologi nu för ska ni sitta och dravla om det får ni ta upp en vältränad människa runt 1900, då kan jag gå med på att kvinnor kan finna det attraktivt, en majoritet eller en majoritet men då bara lite.

Good bye i am out again

Edit: Varför en liten klick flashbacksmän inte får ligga är dock mest en helt annan sak, nu hatar jag att säga det men det är för att de är losers, där bitterhet bara är en av alla de negativa parametrarna, en extremt autistisk tvångsmässighet är en annan negativ parameter
Citera
2017-10-13, 03:48
Medlem
ninjutsus avatar
Tror detta är mer av ett storstadsfenomen där hög konkurrens och ytlighet råder. De flesta män i min omgivning har redan skaffat familj och det är inga direkt supersnygga män med hög status. Oftast räcker det med att man är händig. Kvinnor gillar män som kan bygga och renovera, fixa och dona. Kanske inte funkar lika bra i storstan där kvinnor vill ha lägenhet i innerstan, då är det viktigare med fet plånbok och massa kontakter så man får VIP på alla klubbar osv.. Men normala kvinnor vill ändå skaffa barn och bo i hus.

Får man inte ligga så kanske man ska se sig om vilken stad man bor i, samt om man eventuellt har något mentalt handikapp? Asperger, ADD m.m. Många män är ju ofta i förnekelse. Sen kanske man inte ska ha som mål att "ligga runt" eller satsa på en flashig livsstil med ytliga brudar? Det finns många lugna kvinnor som är mer introverta och inte dras till den typ av män som tinderbrudar vill ha. Bättre i mindre städer också där rasistiska tongångar är mer omfattande, så slipper man konkurrera med blattar och sålla igenom feminister.
Senast redigerad av ninjutsu 2017-10-13 kl. 03:51.
Citera
2017-10-13, 03:54
Medlem
Jag är ung och en stor del av problemet är tekniken skulle jag säga.

Killars problem: Internetporr, datorspel, för lite motion, dålig kost samt ger kvinnor för mycket uppmärksamhet online.

Tjejer: Egoboost deluxe aka hybris pga sociala medier, internet dejting osv. Samt att utbudet av killar har ökat. Innan hade man killarna i sin by/stad. Nu finns hela världens killar inom räckhåll så det är svårare att "nöja sig".

Det finns också massa kvinnor idag som går utan sex kan jag lova. Alla som inte anses attraktiva (kropp eller ansikte) får inte mycket uppmärksamhet av killarna.

I min umgängeskrets är det en (1) kille som ligger med allt, tjock, smal, ful, snygg spelar ingen roll (oftast feta o fula dock) och han får ligga hur mycket han vill. Och då är han inget kap direkt. Drygt 20, ginger med ölkagge och allmänt ofräsch. Så det handlar också om att killar blivit mer kräsna pga porr.

Varför ligga med en padda när du kan kolla på den finaste bruden du kan tänka dig ta den i 2an online?

Så problemet är inte enbart tjejers utan båda könen är delaktiga.
Citera
2017-10-13, 05:48
Medlem
Sirianas avatar
Vad sägs om att ni sexlösa killar börjar prata med era übersnygga killkompisar som tydligen ligger med 80% av tjejerna?

Uppenbarligen vill inte kvinnor ändra på sig (ni skulle inte heller välja en 4:a om ni blev erbjuden en 8:a...) så ni kanske måste börja med att prata med de snygga killarna och säga åt dom att dom faktiskt får sluta ligga med så många tjejer, så det blir något över till er också.

(Det här inlägget är bara delvis ironiskt. Jag har faktiskt inget annat svar på hur ni skulle kunna vända trenden.)
Citera
2017-10-13, 06:15
Medlem
Sirianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
En intressant grej jag märkt är att ingen tjej svarat denna tråd.

Tjejer brukar aldrig svara dessa trådar för sanningen svider för dem.

Jag gissar att det beror på att när en kvinna väl försöker skriva något så blir hon hånad och totalt nergjord.

Signaturen Varmare som skrev lite längre bak i tråden fick bland annat det här till svar: "Är du retarded eller?"

Kul sätt att föra en diskussion på.
Citera
2017-10-13, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soxi
För lite testosteron. Extrem feminism. Förstör allt som har med sexualiteten att göra, sen kan man förneka det bäst man vill.

Manshatare.
Citera
2017-10-13, 06:56
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Jag tycker det är sunt att många killar väljer bort att tro att livet går ut på att fjäska för de bortskämda kravmaskiner som de flesta kvinnor är och istället går sin egen väg.

Tids nog så stadgar sig de flesta ändå med en partner och skaffar ungar.
Citera
2017-10-13, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siriana
Vad sägs om att ni sexlösa killar börjar prata med era übersnygga killkompisar som tydligen ligger med 80% av tjejerna?

Uppenbarligen vill inte kvinnor ändra på sig (ni skulle inte heller välja en 4:a om ni blev erbjuden en 8:a...) så ni kanske måste börja med att prata med de snygga killarna och säga åt dom att dom faktiskt får sluta ligga med så många tjejer, så det blir något över till er också.

(Det här inlägget är bara delvis ironiskt. Jag har faktiskt inget annat svar på hur ni skulle kunna vända trenden.)

Vad hade svenska kvinnor sagt och hur hade de agerat, om man istället för att öppna dörrarna mot arabvärlden och afrika, istället hade importerat 1.5 miljon 17åriga ukrainskor?
Citera
2017-10-13, 07:35
Medlem
Sirianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Vad hade svenska kvinnor sagt och hur hade de agerat, om man istället för att öppna dörrarna mot arabvärlden och afrika, istället hade importerat 1.5 miljon 17åriga ukrainskor?

Jag kan inte tala för alla svenska kvinnor, men jag skulle nog säga lika mycket usch som jag säger om den import vi ser idag...

Är det här med invandrarna verkligen ett så stort problem? Jag bor förvisso inte i en storstad (här bor bara drygt 50 000 invånare) men jag ser tamefan nästan aldrig mixade par. Här är det svensk + svensk och arab + arab som gäller.
Citera
2017-10-13, 07:39
Medlem
Du har helt rätt ts. Stör mig något enormt på detta. Tjejernas självförtroendet är uppe i störande nivåer speciellt fula och tjockistjejers självförtroende.
Citera
2017-10-13, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siriana
Jag kan inte tala för alla svenska kvinnor, men jag skulle nog säga lika mycket usch som jag säger om den import vi ser idag...

Är det här med invandrarna verkligen ett så stort problem? Jag bor förvisso inte i en storstad (här bor bara drygt 50 000 invånare) men jag ser tamefan nästan aldrig mixade par. Här är det svensk + svensk och arab + arab som gäller.

Om man tog in 1.5 miljoner unga ukrainskor, hur tror du dynamiken i interaktionen mellan könen skulle påverkas?
(nej, dom flesta svenska män, skulle nog inte gifta sig med ukrainskorna, men hur skulle interaktionen och dynamiken påverkas?)

Hur tror du frustrerade svenska kvinnor på nätet, som vädrade sin frustration, skulle uppfatta det om någon man kom in i tråden och sa, att det är väl inte så farligt. Gaska upp er, snygga till er och gör lite bättre ifrån er, så ordnar det sig nog?
Citera
2017-10-13, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolilolz
Du har helt rätt ts. Stör mig något enormt på detta. Tjejernas självförtroendet är uppe i störande nivåer speciellt fula och tjockistjejers självförtroende.

Självförtroende är bra, högmod och en helt orealistisk syn på tillvaron är det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in