Citat:
Gymma i all ära men det hjälper inte dig att få tjejer.
Har själv gymmat hårt i två år och utvecklat min kropp. Inte lett till nånting
Dock fick jag en sjuk självförtroende några månader in i träning och då fick jag mycket komplimanger från brudar
nu när träningen är mer "mähe" än "wow" så är självförtroendet borta och kroppen hjälper inte i det avsendet.
Har själv gymmat hårt i två år och utvecklat min kropp. Inte lett till nånting
Dock fick jag en sjuk självförtroende några månader in i träning och då fick jag mycket komplimanger från brudar
nu när träningen är mer "mähe" än "wow" så är självförtroendet borta och kroppen hjälper inte i det avsendet.
Så här i nattens yra kan jag ge ett kort svar på detta.
Gymma gör dig inte mer åtrådd av de med mus mellan benen, detta är en stor fet scam. Vet inte vem som först kom på den eller varför, men någon kom på den.
Hade själv svårt att acceptera det när jag gymmade för att bli estetisk. Tänk Frank Zane. Faktum är dock att gemene man som inte gymmer kommer se kroppen som något avvikande och främmande, för dem är du bara en "sån där". Så det stämmer tyvärr det de säger, fördomar är ofta alltid sanna.
Bögar kommer dock älska att känna på dina muskler.
Personliga erfarenheter är helt värdelösa men min personliga erfarenhet är att det stämmer att man får mer looks när man inte identifierar sig som en gymmare. Sorry grabs, ansikte är allt.
Och kom inte dragande med biologi nu för ska ni sitta och dravla om det får ni ta upp en vältränad människa runt 1900, då kan jag gå med på att kvinnor kan finna det attraktivt, en majoritet eller en majoritet men då bara lite.
Good bye i am out again
Edit: Varför en liten klick flashbacksmän inte får ligga är dock mest en helt annan sak, nu hatar jag att säga det men det är för att de är losers, där bitterhet bara är en av alla de negativa parametrarna, en extremt autistisk tvångsmässighet är en annan negativ parameter