2017-10-13, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Vi har också kläderna visavi de många knivsticken. - Hur förklarar PM detta? - Hur förklarar han en "olycka" med 15 knivstick? - Har han utfört någon slags sprängning innebärande såväl skarpa som sågtandade snittytor?

Nu får du "sortera". 15 knivstick kan vara efter döden, då hamnar de alla i kategorin griftefridsbrott.

Kläderna, av vid knivhuggen, han skulle helt fräckt bara hävda att KW tog av alla sina, och krävde kinky sex av honom! Vad som blir besvärande för PM då, är att förklara hur hon dog. kan han hävda att KW ville ha stick i underlivet? Etc.....

Det lär inte hålla, han måste få in en skada på KW, som t.ex. leder till blodförlust, och, som du säger, det blir ganska knepigt, vilken skada gav dödlig blodförlust? Det skulle kunna vara från någon av armarna, och så länge de inte är hittade, kan det vara möjligt.

Så, igen, med risk för att bli tjatig, det kommer att avgöras av om det finns en fastställd dödsorsak.

Det vidriga scenariot, man inte ens vill tänka, är att KW är fastbunden, och PM gör stick efter stick i det yttre underlivet, blandat med något i det inre....nu tror jag att det sagts att dessa hugg skedde "i anslutning till eller efter döden..", men är inte helt säker på att det är fakta.

Det går att spekulera vilt, så länge inga klara fakta eller ett välunderbyggt åtal är klart.
Citera
2017-10-13, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whyback
Nu får du "sortera". 15 knivstick kan vara efter döden, då hamnar de alla i kategorin griftefridsbrott.

Kläderna, av vid knivhuggen, han skulle helt fräckt bara hävda att KW tog av alla sina, och krävde kinky sex av honom! Vad som blir besvärande för PM då, är att förklara hur hon dog. kan han hävda att KW ville ha stick i underlivet? Etc.....

Det lär inte hålla, han måste få in en skada på KW, som t.ex. leder till blodförlust, och, som du säger, det blir ganska knepigt, vilken skada gav dödlig blodförlust? Det skulle kunna vara från någon av armarna, och så länge de inte är hittade, kan det vara möjligt.

Så, igen, med risk för att bli tjatig, det kommer att avgöras av om det finns en fastställd dödsorsak.

Det vidriga scenariot, man inte ens vill tänka, är att KW är fastbunden, och PM gör stick efter stick i det yttre underlivet, blandat med något i det inre....nu tror jag att det sagts att dessa hugg skedde "i anslutning till eller efter döden..", men är inte helt säker på att det är fakta.

Det går att spekulera vilt, så länge inga klara fakta eller ett välunderbyggt åtal är klart.

Nå får du sortera, knivstikket i brystet var før dødens inntreden
Citera
2017-10-13, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Låg sågen i en påse, var läste du det?[/QUOTE

Jag ifrågasatte Remark´s påstående ang att sågen hade KM´s blod och PM´s fingeravtryck, men inte fått ngt svar ännu, nu har det tydligen framkommit att sågen låg i en påse, jag läser dansk svensk och norsk media varje dag men inte funnit detta trovärdigt än.

Man kan inte påstå ngt som inte blivit bevisat från danska polisen ännu, vad vill man uppnå med detta osanna påstående?

Att Jens Möller är en makalöst fantastisk polis tror jag.
Enligt en skribent sökte denna fantom igenom hela Rehafsöen, gick igenom alla kameror,sökte igenom alla stränder i hela Köpenhamnsregionen efter en förlist ubåt och KW redan kl 03.00 på natten den 10/8. Så därför visste denna karlakarl till polis redan när PM steg i land på förmidagen den 11/8 att PM hade styckmördat KW och att det var därför pga av fantastiskt polisarbete som PM åkte fast. I själv verket låg nog Jens Möller och sov gott hela natten. Medans räddningstjänsten med helikoptrar och båtar sökte av ett ENORMT område till havs efter två saknade personer och en saknad Ubåt.
Senast redigerad av ottoplommon 2017-10-13 kl. 01:32.
Citera
2017-10-13, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Att Jens Möller är en makalöst fantastisk polis tror jag.
Enligt en skribent sökte denna fantom igenom hela Rehafsöen, gick igenom alla kameror,sökte igenom alla stränder i hela Köpenhamnsregionen efter en förlist ubåt och KW redan kl 03.00 på natten den 10/8. Så därför visste denna karlakarl till polis redan när PM steg i land på förmidagen den 11/8 att PM hade styckmördat KW och att det var därför pga av fantastiskt polisarbete som PM åkte fast. I själv verket låg nog Jens Möller och sov gott hela natten. Medans räddningstjänsten med helikoptrar och båtar sökte av ett ENORMT område till havs efter två saknade personer och en Ubåt.

Fantastisk og ekte engasjement
Citera
2017-10-13, 01:13
Medlem
Vekrusets avatar
Puh! Nu har jag läst ikapp mig - flera hundra inlägg. Jag är glad över att fler bevis har hittats, så att sannolikheten att PM kan slinka ur detta på en teknikalitet är så gott som borta. Min syn står fast, sedan 9 sep (citat), och uppföljande inlägg med svar. Alla pusselbitar har fallit på plats där de förväntades ligga. PM är en extremt sjuk man. Men - han kan vara en "late bloomer" - om det har jag ingen riktig åsikt. Han måste inte ha mördat förut, utan detta kan lika gärna vara hans ultimata utlevelse av det som stegrats inom honom under hans liv. Att det blev just KW är en ren slump, och vilken kvinna det än hade drabbat, så hade det varit ett lika hemskt brott.

Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Tja, bitarna verkar ha fallit lite mer på plats. Min syn på PM var fortfarande lite för mänsklig när jag skrev mitt tidigare inlägg.

Flera vittnen som talar om sexualsadism, och dessutom av gränsöverskridande sort. Med det menar jag det som sades om att när PM testat trekant, så ville han ha 10-kant nästa gång, etc. Att han hela tiden måste öka på, för att få någon kick. Intresse för våldsporr och snuff.

Narcissistisk personlighet kan ha fått honom att tro att han kunde komma undan med sexmord, i egenskap av betrodd kändis med gott rykte, och för att han inte smög när han tog med sig KW ut. Att han skulle bli trodd när han sa att han lämnat av henne i en hamn. När han förstod att u-båten var för kontaminerad, tvingades han välja att sänka den, för att havsvattnet skulle sopa bort spåren.

Det är nu sannolikt (dock naturligtvis inte klarlagt) att han gav sig själv rätten till en sjuhelvetes (sjuk) sexkick på KWs bekostnad. När man tänder på våld så behöver det alltså inte innebära att man lämnar spermaspår kvar i torson.
Citera
2017-10-13, 01:14
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Jo, sant men vi vet inte så mycket om sticken direkt vare sig djup, bredd om dom tillfogats post mortem osv, men man kan få inre blödningar också. En tredjedel eller hälften av blodet ska till för att förblöda.
Ja, och här har ju havet också hunnit skölja bort en del blod, men kanske man ändå kan säga något med ledning av de kroppsdelar man nu har.

Ditt tidigare inlägg:
Citat:
/.../ Jag trodde nog kanske att han garderat sig med lucksnacket då han möjligen bankat till henne i huvudet, men så smart var han tydligen inte.
Han bör ha varit fullständigt övertygad om att man aldrig skulle kunna hitta huvudet (säkert trodde han inte heller att torson skulle återfinnas, men tvingades hur som helst överge restaurangscenariot när han förstod att u-båten skulle sökas igenom.
Citat:
Så dödsorsak först och ett händelseförlopp så vi vet lite mer skulle inte vara så dumt faktiskt.
Det är bara att hoppas att man kan få fram en mer direkt dödsorsak, men om så ej är fallet bör förblödning kunna svara mot de sexualsadistiska inslagen; ett utdraget lidande för offret. - Och tiden för detta har han haft till sitt förfogande. Sedan återstår övriga fynd: kläderna, och frågan om dessa suttit på kroppen när knivsticken utdelades. Kniven: Varifrån kommer den? - Kan man hitta DNA från PM, osv.
Citera
2017-10-13, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Fantastisk og ekte engasjement

Absolut! Det finns trollkonstnärer med magiska krafter och en kristallkula samt polishjärna på köpet.
PS. Jag gillar Jens Möller med.
Citera
2017-10-13, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Absolut! Det finns trollkonstnärer med magiska krafter och en kristallkula samt polishjärna på köpet.
PS. Jag gillar Jens Möller med.

Det spørs om ikke den danske politisjefen har hatt en mistanke til Madsen fra tidligere, Madsen har vært mistenkt og inne til avhør for en brevbombe tidligere
Citera
2017-10-13, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackeredVonAnka
Har du källa på att sågtänderna matchar de amputerade kroppsdelarna? Tack.
Kommer nog serdu.
Citera
2017-10-13, 01:25
Medlem
Citat:
Det spørs om ikke den danske politisjefen har hatt en mistanke til Madsen fra tidligere, Madsen har vært mistenkt og inne til avhør for en brevbombe tidligere

Jag tror att Polisen har spanat på klubben Manifest. Vore konstigt annars.
Och att de nog hade en del misstankar på PM sedan tidigare.
Citera
2017-10-13, 01:34
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Nu var det väl så att sticken även kan ha varit tillfogade före döden - eller i direkt anslutning till denna. - Då faller det här med "griftefridsbrott" eftersom det - tillsammans med övriga indicier - är föga sannolikt att offret ska ha knivstuckits på detta sätt efter sin död.
Citat:
Kläderna, av vid knivhuggen, han skulle helt fräckt bara hävda att KW tog av alla sina, och krävde kinky sex av honom!
Högst osannolikt att KW skulle inlåta sig på något sådant.
Citat:
Vad som blir besvärande för PM då, är att förklara hur hon dog. kan han hävda att KW ville ha stick i underlivet? Etc.....
Ja, precis: Det blev omedelbart stopp för ett sådan infamt påhitt.
Citat:
Det skulle väl vara rakblad i handlederna, då... eller? - Och vem säger att inte PM i så fall har skurit henne? - Skulle nog vilja säga att de 15 knivsticken i så fall understöder en sådan hantering av armarna. - Sitter händerna kvar..? - Det vet vi inte eftersom varken händer eller armar ännu inte hittats. - Saknas några fingrar..? - Och nu ska jag inte behöva bli mer detaljerad.
Citat:
Det sexualsadistiska behöver i det här fallet ingen annan dödsorsak än en utdragen sådan, och då ligger blodförlust nära till hands, ev. i kombination med ett halssnitt.
Citat:

De många knivsticken inom den begränsade kroppsytan talar för att KW ej kan ha haft sina armar fria.
Citera
2017-10-13, 01:47
Medlem
Citat:
Madsen kan være en smart fyr innen teknikk, men på mellommenneskelig plan så er han en analfabet.

Jag tror det är mycket mer komplicerat än så.
Ett hemligt dubbelliv som ingen kände till.
Jag beundrar Raket-Madsen och tycker om den officiella människan PM.
Men avskyr den sjuka,vidriga Mördar-Madsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in