Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-10-09, 13:05
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanyewezt
Tja, har tagit E ganska många gånger och i fredags så poppade jag 2 knappar lite sådär spontant (tog i onsdags med) och hade dessutom rökt en jävla massa och druckit en del, efter några timmar blir jag så sjukt desperat efter mer så jag bombade kanske en 0,4 md också. Mådde riktigt jävla bra och hallucinerade som jag vet inte vad, tuggade upp mina kinder så min mun va fylld av blod i flera timmar och när jag spottade satt jag och trodde att mitt spott var nyckelpigor. En helt maxad natt med andra ord. Fram emot morgonkvisten sådär vid 6 tiden så drog jag några linor koks också med en vän, mest bara för att jag va så fuckad och trodde att kokset skulle göra så att jag nyktra till av någon konstig anledning. Men nu är det så att jag verkligen har mått skit dessa dagar efter, och vet verkligen inte vad som händer. Mina hallisar är Fortf kvar och kan typ inte skilja på verklighet eller fantasi längre, gråter för minsta lilla och är verkligen helt tom på alla sätt. Jag brukar ha ganska jobbiga At efter jag Eat eller mollat, men har aldrig mått som jag gör nu. Några av mina vänner tror typ att jag psykosat och borde söka hjälp så jag tänkte bara fråga er andra druggies där ute om de e något jag behöver göra eller om jag bara mår såhär för att min kropp har fått i sig lite väl mycket? Mvh en knarkare som inte vet vad knark gör med en
Ta en paus från knarket. En rejäl paus. Rör inte e på några månader. Extacy är inte som tjack, det är ingenting man kan ta ofta eller racea på. Serotonindepåerna töms när man tar extacy och det tar ett tag tills depåerna är påfyllda igen. Det du upplever är bara din kropp som inte pallar mer. Hur mycket väger du? 0.4 g MDMA och 2 E låter på tok för mycket såvida du inte väger 400 pannor. Rekommenderad dos är 1.5 mg per kilo du väger.
Vila. Skulle det inte gå över på 1 vecka så skulle jag uppsöka läkarvård.
Citera
2017-10-09, 23:04
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Tja, har tagit E ganska många gånger och i fredags så poppade jag 2 knappar lite sådär spontant (tog i onsdags med) och hade dessutom rökt en jävla massa och druckit en del, efter några timmar blir jag så sjukt desperat efter mer så jag bombade kanske en 0,4 md också. Mådde riktigt jävla bra och hallucinerade som jag vet inte vad, tuggade upp mina kinder så min mun va fylld av blod i flera timmar och när jag spottade satt jag och trodde att mitt spott var nyckelpigor. En helt maxad natt med andra ord. Fram emot morgonkvisten sådär vid 6 tiden så drog jag några linor koks också med en vän, mest bara för att jag va så fuckad och trodde att kokset skulle göra så att jag nyktra till av någon konstig anledning. Men nu är det så att jag verkligen har mått skit dessa dagar efter, och vet verkligen inte vad som händer. Mina hallisar är Fortf kvar och kan typ inte skilja på verklighet eller fantasi längre, gråter för minsta lilla och är verkligen helt tom på alla sätt. Jag brukar ha ganska jobbiga At efter jag Eat eller mollat, men har aldrig mått som jag gör nu. Några av mina vänner tror typ att jag psykosat och borde söka hjälp så jag tänkte bara fråga er andra druggies där ute om de e något jag behöver göra eller om jag bara mår såhär för att min kropp har fått i sig lite väl mycket? Mvh en knarkare som inte vet vad knark gör med en

Låter som ett fall av lite för mycket av det goda. Mat och vila, helst kompletterat med 5-htp och multivitaminer med mineral, magnesiumtillskott skadar inte heller, så bör du snart känna dig bättre. Det var ju mycket MDMA det där, och avrundat med kola var det ju lite av ett stresstest.
Citera
2017-10-10, 20:10
Medlem
megasinned1s avatar
Varför kan man inte kissa på två veckor efter ett E intag någon som vet? Alltså beror det på något annat innan E intaget? Hjälp någon som varit med om liknande? Fick använda kateter under dessa två veckor.
Citera
2017-10-12, 12:20
Medlem
angelas avatar
hej jag skulle verkligen behöva tips inför nästa helg .
jag väger 45 kilo och kommer då ha fastat i två veckor ca .
det är inget som kan ändras utan det är ett fakta då jag har ätstörning :/
jag äter 40mg ritalin varje morgon och vet inte om det påverkar ?
har sju kapslar ,ed ungefär 0.05g MDMA kristaller i varje kapsel .
hur tycker ni att jag ska dossera ?
hemma fest .
tack för tips !
Citera
2017-10-12, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angela
hej jag skulle verkligen behöva tips inför nästa helg .
jag väger 45 kilo och kommer då ha fastat i två veckor ca .
det är inget som kan ändras utan det är ett fakta då jag har ätstörning :/
jag äter 40mg ritalin varje morgon och vet inte om det påverkar ?
har sju kapslar ,ed ungefär 0.05g MDMA kristaller i varje kapsel .
hur tycker ni att jag ska dossera ?
hemma fest .
tack för tips !

Skulle rekommendera ingen med tanke på dina förutsättningar med maten.
Citera
2017-10-12, 22:50
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evasolo
Skulle rekommendera ingen med tanke på dina förutsättningar med maten.
Håller med här. Låter riktigt dumt, med tanke på hennes otroligt låga kroppsvikt och dessutom en sådan brist på energi. Hon borde söka hjälp för sina kroppsliga problem istället för att droga.
Citera
2017-10-12, 22:58
Medlem
Citat:

Du min vän, ska göra två saker nu till en början. Det första är att slappna av. Det du upplever just nu är bieffekten av att ta för mycket E. Den andra saken du ska göra är att pausa från alla substanser under en längre tid.

Under tiden tycker jag att du ska äta mycket och bra samt röra på dig. Fysisk aktivitet som träning kan göra susen och även om du inte känner för det så försök hitta på saker med polare (nyktra aktivteter). Att gå hemma och känna efter och tänka på hur dåligt man mår är ingen bra plan.

Men slappna av, det kommer gå över MEN gör inte om det. MDMA kan ha bestående effekter när du blandar och tar dessa doser.
Citera
2017-10-12, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megasinned1
Varför kan man inte kissa på två veckor efter ett E intag någon som vet? Alltså beror det på något annat innan E intaget? Hjälp någon som varit med om liknande? Fick använda kateter under dessa två veckor.

Jag och flera vänner kan få svårt att urinera under/efter rus. Dock har jag inte hört talas om någon av mina vänner som får problem så länge. Jag skulle tro att det är psykiskt, att när det väl låser sig pga droger så tänker du på det och kan inte slappna av.
Citera
2017-10-13, 10:30
Medlem
angelas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldeuboi
Håller med här. Låter riktigt dumt, med tanke på hennes otroligt låga kroppsvikt och dessutom en sådan brist på energi. Hon borde söka hjälp för sina kroppsliga problem istället för att droga.

jag får hjälp tack .
jag äter på behandlingshemmet men inte på när de veckor jag är hemma .
därför blir det två veckor fasta .
snällt med omtanke men om jag ändå tänker ta så vill jag gärna ha tips om hur många ?
Citera
2017-10-13, 14:26
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
jag får hjälp tack .
snällt med omtanke men om jag ändå tänker ta så vill jag gärna ha tips om hur många ?

Mitt tips är 0 st 😉
Du käkar ju ritalin dessutom.
MDMA kan fresta på ganska hårt, och du verkar inte vara i toppform. Rekommenderar gräs i stället.
Citera
2017-10-13, 21:01
Medlem
Savagees avatar
Vilket är mer renast, är det när MDMAt är genomskinlig vit i kristallformerna, eller brun aktiga?
Är fortfarande inte säker vad styrkan låg på min. Kan ju ladda upp bilden igen, lakrits smakade det iaf.

Gav till och med langaren en 0,4, han diggade det.
https://imgur.com/a/xCVtR
Bytte en femma b och fick MDMAt, sommaren 2014, glömmer det aldrig.<3
Senast redigerad av Savagee 2017-10-13 kl. 21:07.
Citera
2017-10-15, 20:15
Medlem
Citat:
jag får hjälp tack .
Du kommer ju förmodligen käka dom vad vi på FB än säger så här är mitt tips. Ät max 1 kapsel om det är 50mg i den. Rek. dos är 1-1.5mg per kilo och med tanke på att du inte kommer äta tror jag att du skulle kunna köra ännu mindre än detta. Försök att äta åtminstone samma dag och dagarna efter så slipper du den värsta AT'n.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in