Citat:
Ta en paus från knarket. En rejäl paus. Rör inte e på några månader. Extacy är inte som tjack, det är ingenting man kan ta ofta eller racea på. Serotonindepåerna töms när man tar extacy och det tar ett tag tills depåerna är påfyllda igen. Det du upplever är bara din kropp som inte pallar mer. Hur mycket väger du? 0.4 g MDMA och 2 E låter på tok för mycket såvida du inte väger 400 pannor. Rekommenderad dos är 1.5 mg per kilo du väger. Tja, har tagit E ganska många gånger och i fredags så poppade jag 2 knappar lite sådär spontant (tog i onsdags med) och hade dessutom rökt en jävla massa och druckit en del, efter några timmar blir jag så sjukt desperat efter mer så jag bombade kanske en 0,4 md också. Mådde riktigt jävla bra och hallucinerade som jag vet inte vad, tuggade upp mina kinder så min mun va fylld av blod i flera timmar och när jag spottade satt jag och trodde att mitt spott var nyckelpigor. En helt maxad natt med andra ord. Fram emot morgonkvisten sådär vid 6 tiden så drog jag några linor koks också med en vän, mest bara för att jag va så fuckad och trodde att kokset skulle göra så att jag nyktra till av någon konstig anledning. Men nu är det så att jag verkligen har mått skit dessa dagar efter, och vet verkligen inte vad som händer. Mina hallisar är Fortf kvar och kan typ inte skilja på verklighet eller fantasi längre, gråter för minsta lilla och är verkligen helt tom på alla sätt. Jag brukar ha ganska jobbiga At efter jag Eat eller mollat, men har aldrig mått som jag gör nu. Några av mina vänner tror typ att jag psykosat och borde söka hjälp så jag tänkte bara fråga er andra druggies där ute om de e något jag behöver göra eller om jag bara mår såhär för att min kropp har fått i sig lite väl mycket? Mvh en knarkare som inte vet vad knark gör med en
Vila. Skulle det inte gå över på 1 vecka så skulle jag uppsöka läkarvård.