Citat:
Ursprungligen postat av
allwaysmisbehavin
Yup då har vi full Bio. på dom 4 värsta svinpälsarna.
Hoppas ni andra batikhoror av båda könen tänker er för jävligt noga innan ni nästa gång ställer er och gafflar mot svensk statsmakt vid en blatteutlämning.
Vi kommer hänga ut er high and dry. Era äkta makar och barn följer tyvärr med på köpet.
I/I vs. UngiSverige 4-0
Jag vill på intet attackera bara dig utan uppmana till att vi ska undvika att använda ord som batikhoror mm. Vi på flashback är betydligt mer städade än dessa kvinnor, visa det.
Vad gäller svensk (mainstream) media så är jag förvånad, att dessa kvinnor får sprida sitt hat och kalla denna tjej för lögnare, ond och fullkomligt förminska henne utan att någon lyfter ett finger för att debattera det. Hade det varit en tråd här på flashback som gjorde samma sak, stödde en man som dömts för att sexuellt ofreda en kvinna hade avskyn inte låtit vänta..
Eller, hade den? Om det var en Svensk man ska tilläggas..
De som menar att skribenterna på flashback inte hade avskytt gärningsmannen och kritiserat de som försvarar den kan jag bara hänvisa till tråden om Antonio Book. Där fick mamma Book utstå en skarp kritik när hon försvarade sin sons gärningar, även i det offentliga rummet.
När jag besökte diverse nyhetssidor så är uppslaget istället Donald Trumps kritik mot media och hur den är skadlig för samhället. Där avfärdas hans uppfattning och de tycker han är galen, det gjorde jag också innan jag sett detta spektakel. Nu kan jag bara instämma med Trump, media är skadlig och har tappat sin roll totalt.