Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-11, 20:32
Medlem
https://samnytt.se/avslojar-ensamkom...ot-minderarig/

Citat:
I ett videoklipp som lades upp på Facebook den 11 september vänder Arif sig till svenska folket och säger att ”afghanska ungdomar följer svenska lagar och regler” och menar att det är Migrationsverket som bryter mot lagarna när myndigheten i några få fall beslutar att utvisa migranter till hemlandet.

Vid samma tidpunkt som Arif lade upp talet på Facebook stod han åtalad för sexuellt ofredande mot minderårig, kan Samhällsnytt nu avslöja. Idag fällde Norrköpings tingsrätt honom för brottet som begicks den 12 och 13 november 2016 under ett konfirmationsläger i Östra Ryds församling. Offret var en 14-årig flicka som var med på konfirmationen.

Han påstås has varit intresserad av kristen tro,

Citat:
Av förundersökningsmaterial framgår även att några vittnen ifrågasatt vad Arif gjorde på konfirmationslägret från första början. Enligt prästerna var han ”intresserad av kristen tro”.

https://en.wikipedia.org/wiki/Hazaras#Religion

Efter två googlesökningar kan jag ej se hur många av hazarer som är annat än muslimer så jag tror snarare att Arif ville hänga med unga, söta tonårsflickor än att lära sig om kristen tro.

Länk till inlägg med FUP och Dom: (FB) Talesperson för afghanska migranter dömd för sexuellt ofredande mot minderårig //Moderator
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2017-10-12 kl. 10:05.
Citera
2017-10-11, 20:46
Medlem
Två stora avslöjanden på kort tid om höga ledare för två av hazarernas intresseorganisationer. Här om dagen avslöjades det ju (av samma journalist som skrev det här avslöjandet) hur Fatima Kaviari, som påstår sig kämpa för äldre i Sveriges rättigheter, själv bor i en lägenhet på ett äldreboende i centrala Stockholm, och nu är det den Gode Arif "Mo" som själv påstår att afghanska ungdomar följer svenska lagar och regler, nu ertappas med att själv ha begått allvarliga brott.

Med tanke på hur liten denna gruppen är i förhållande till andra samt att deras främsta företrädare begår brott och beter sig bedrägligt hoppas jag det dels (även om det vore mycket att hoppas på) leder till repressalier så som t.ex. deportering, men framförallt att det går upp för ögonen hos gemene man att det här inte handlar om några bra människor.

Citat:
Men när Samhällsnytt försöker ställa en följdfråga om varför en 14-årig flicka skulle vilja Arif illa på alla sätt, bryter en medelålders svensk kvinna in i samtalet och avbryter intervjun:

– Ursäkta, jag skulle vilja veta vilken vinkeln artikeln kommer att ha!

Vem kan denna landsförrädare och högst sannolika batikhäxa vara för någon då?
Citera
2017-10-11, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaryMallon
Två stora avslöjanden på kort tid om höga ledare för två av hazarernas intresseorganisationer. Här om dagen avslöjades det ju (av samma journalist som skrev det här avslöjandet) hur Fatima Kaviari, som påstår sig kämpa för äldre i Sveriges rättigheter, själv bor i en lägenhet på ett äldreboende i centrala Stockholm, och nu är det den Gode Arif "Mo" som själv påstår att afghanska ungdomar följer svenska lagar och regler, nu ertappas med att själv ha begått allvarliga brott.

Med tanke på hur liten denna gruppen är i förhållande till andra samt att deras främsta företrädare begår brott och beter sig bedrägligt hoppas jag det dels (även om det vore mycket att hoppas på) leder till repressalier så som t.ex. deportering, men framförallt att det går upp för ögonen hos gemene man att det här inte handlar om några bra människor.

Vem kan denna landsförrädare och högst sannolika batikhäxa vara för någon då?

Inte omöjligt räkna ut om man går in Arif Mo fejja. Fortfarande öppen faktiskt.
Citera
2017-10-11, 21:28
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
De är ju så enkelt att lura den dumma offentliga sektorn och dess bifang och bli inkvoterad och litad på i förorten. Stå och le framför kamerorna, säga ajjabajja och vips så får man till och med stå och posa med landsförrädaren Löfvén till och med utan problem.

Så jävla dumma är "vi" och det vet de om.

Det är pk som är de nya samhällsförstörarna.
De måste få känna på vilka de stjäl resurser från.
Vem fixar den konfrontationen?
Citera
2017-10-11, 21:57
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Ändrat rubriken.

/Mod
Citera
2017-10-11, 22:00
Medlem
Grisbrottarens avatar
På sin Facebook-sida gråter den afghanske sexförbrytaren ut och påstår där att flickan han förgrep sig på är ute efter att smutskasta honom.
Det är så respekt för kvinnor ser ut i den afghanska kulturen.
Citat:
Ursprungligen postat av Sexförbrytaren Arif Mo
Jag känner mig förkrossad över detta och tror att motivet bakom dessa anklagelser tyvärr är att försöka smutskasta mig, då jag blivit en officiell person i sociala media.
Jag har den största respekt för kvinnor, och skäms inte för att kalla mig för feminist
http://archive.is/hDQrj

Det finns liksom inget längre som kan få de hjärntvättade svenska PK-fascisterna att se vad det här är för typer och få dem att inse hur grundlurade de är av bedragare. De har nu en gång bestämt sig för att kejsaren har guldkläder på sig och de kan inte på något sätt se att kejsaren är naken, fastän deras ögon visar det.

Man börjar liksom inse mer på djupet hur ett helt folk kunde luras av nazisternas bedrägeri, när vuxna människor kan låta sig luras så här – och betala stora pengar för det.
Senast redigerad av Grisbrottaren 2017-10-11 kl. 22:02.
Citera
2017-10-11, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obannad
Inte omöjligt räkna ut om man går in Arif Mo fejja. Fortfarande öppen faktiskt.

Han raderar inlägg från tidslinjen för fullt nu.
Citera
2017-10-11, 22:28
Medlem
Danne90s avatar
Om nån kan skaffa fram domen hade jag varit evigt tacksam.
Citera
2017-10-11, 22:34
Medlem
GrusNegers avatar
HA! Och där stängdes hans facebook ner när folk började uppmärksamma om hans sjuka handlingar...
Citera
2017-10-11, 22:41
Medlem
Finns det printscreens m.m från hans Facebook sparade?

Har någon tillgång till målnummer eller själva domen?
Citera
2017-10-11, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrusNeger
HA! Och där stängdes hans facebook ner när folk började uppmärksamma om hans sjuka handlingar...

Han raderade inte bara inlägg på tidslinjen, utan även ett antal foton innan sidan stängdes ner.

Det sista jag såg var en undran om varför inte NMR är förbjuden, när IS är det... Detta inlägg fick svenska kvinnor att gråta.

Edit: Så här löd citatet; "Jag undrar om (NMR) får demonstrerar så varför IS är förbjudet i detta landet?"
Senast redigerad av Maria.bokklubben 2017-10-11 kl. 22:46.
Citera
2017-10-11, 22:45
Medlem
http://dagensintegration.se/2017/03/...i-afghanistan/
Är det mannen i denna artikeln det handlar om?

Hittade även ett pressmeddelande skrivet av en Arif Moradi, är det samma person? http://www.mynewsdesk.com/se/pressre...r-alla-2037740
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in