2017-10-12, 12:27
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashforward
Hur kan Sverige ha så många knasbollar? Hur kan de få dominera debatten?

Jag vet inte om jag håller med om att de är så jäkla många sett till Sveriges befolkning som helhet. De verkar vara många för att de är så högljudda och skriver så förbannat korkat att man lägger märke till det.

Hur kan de få dominera debatten?

Ja, det vet vi ju redan allihop: Därför att vår värdelösa svenska journalistkår består av exakt samma skrot och korn som de här dårarna. Hen-aktivisterna och journalisterna är antagligen kompisar med varandra i många fall.

Det är därför de verkar fler än vad de är.

Dags kanske att vi börjar tänka på dessa individer som en liten sjuk minoritet som det är dags att dra ner brallorna på ordentligt? Media lär inte hjälpa oss eftersom journalisterna tillhör fiendesidan.

Trådar som den här är ovärderliga.
Citera
2017-10-12, 12:29
Medlem
Glenn-Matthewss avatar
Nyheter idag skriver nu om detta
https://nyheteridag.se/talesman-for-ensamkommande-doms-for-att-ha-sexofredat-14-arig-flicka-pa-konfirmandlager-nu-utsatts-h an-for-nathat/
Senast redigerad av Glenn-Matthews 2017-10-12 kl. 12:33.
Citera
2017-10-12, 12:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
"Smeka ngn över rygg o rumpa"
Usch vilket hemskt brott 😀
Läser man här tror man att killen har styckmördat några småtjejer, suck.

Grovt sexuellt ofredande i min bok och i svea rikes grundlag... att ni radikal-liberaler är synnerligen kvinnofientliga är sen 35 år fastlagt, men att du som ändå skrivit här i flera år kan trycka ur dig dom rader du nyss gjort är jävligt sorgligt.
Citera
2017-10-12, 12:42
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
"Smeka ngn över rygg o rumpa"
Usch vilket hemskt brott 😀
Läser man här tror man att killen har styckmördat några småtjejer, suck.
smeka ett BARN över rygg och rumpa.. Talla ett BARN på brösten innanför kläderna... Smiska ett BARN på hennes nakna rumpa medan man sitter gränsle över henne...

Jag vet att du är ett jävla bajstroll men till och med ett sådant har väl gränser för vad de kan skriva utan att kräkas av självförakt?

Får jag vänligen be dig avstå från att ursäkta ett sexuellt rovdjurs handlingar mot ett försvarslöst barn.
Citera
2017-10-12, 12:53
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glenn-Matthews
Nyheter idag skriver nu om detta
https://nyheteridag.se/talesman-for-ensamkommande-doms-for-att-ha-sexofredat-14-arig-flicka-pa-konfirmandlager-nu-utsatts-h an-for-nathat/
Och det är den pensionerade läkaren Ingrid Eckerman, 75 år, som är hans tillskyndare i media, suck...

Citat:
Efter att domen mot Arif Moradi uppmärksammats av Samhällsnytt och i andra sociala medier har han utsatts för rasistiskt näthat. Det berättar 75-åriga Ingrid Eckerman, initiativtagare till ”Stoppa utvisningarna av afghanska ungdomar”, för Nyheter Idag.
– Jag har personliga kontakter med honom, säger hon men vill inte kommentera domen eftersom hon inte ”känner till fakta”.
– Jag uttalar mig inte om det!
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2017-10-12 kl. 12:56.
Citera
2017-10-12, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ztella
Där ser man, 20 år! Röntgen av handled antar jag, läste någonstans att det var ett relativt säkert sätt att fastställa om personen var över 17 år. Minns inte i vilket sammanhang dock.

Det stämmer att en metod för att bedöma skelettmognad används, även andra metoder i kombination med den tillämpas.

https://www.rmv.se/verksamheter/medicinska-aldersbedomningar/

Där kan du hitta information, även rapporten som beskriver metod och tillämpande.
Senast redigerad av Atomist 2017-10-12 kl. 13:48.
Citera
2017-10-12, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maria.bokklubben
Ann*lie S*pic (*=e) som den kommentaren är skriven på har - enligt inlägg på sin Facebookprofil som nu är stängd för insyn - tillsammans med sin man varit "svenska föräldrar" till Arif Mo i snart ett år. Troligt då att det är hon som bryter in under intervjun med Samnytt. I skärmdumparna i Katerinas artikel sitter hon i flera kommentarer och tar Arif i försvar och anklagar det 14-åriga brottsoffret för att ljuga. Enligt Facebookprofilen jobbar/har hon jobbat på Norrköping kommun. Med den synen på "lika värde", sexualbrott och skuldbeläggande av brottsoffer, får man framför allt hoppas att hon inte jobbat med barn och ungdomar.

Detsamma gäller "Musse" som det länkades till ovan - tidigare ordförande för ensamkommande.

En normal person hade hållt sig undan publika sammanhang om man hade varit dömd för ovanstående, men inte dessa personer. Följande alternativ finns,

1. De är svagbegåvade och saknar konsekvenstänkande.
2. De anser själva att det de gjort inte är så farligt (det är bara svenskarna som överdriver)
3. De anser själva att de inte har begått något brott alls och är felaktigt dömda. Att våldta är okej i arabien, kvinnor är till för att våldtas.
Citera
2017-10-12, 14:03
Medlem
Citat:
Kläderna var på. Skedde på musikfestival. Han slutade efter tillsägningar. Och sa inte att det inte var fel, men reagerade på uppståndelsen och haten för ett rel. lindrigt brott.
Festival? Har du rökt på eller?
Läs fupen innan du i sann kommunistanda skyndar dig att skydda sexbrottslingar.
Citera
2017-10-12, 14:04
Medlem
Citat:
Kläderna var på. Skedde på musikfestival. Han slutade efter tillsägningar. Och sa inte att det inte var fel, men reagerade på uppståndelsen och haten för ett rel. lindrigt brott.

Vad pratar du om?

På en musikfestival? Det var ett läger, mitt i natten i hennes säng... Edit: Han var där som ledare...
Slutade efter tillsägning? Hon fick slita sig loss och låsa in sig på en toalett..
Sa inte att det inte var fel? Har du läst hans facebook inlägg, han rantar ju om att han är oskyldig..
Citera
2017-10-12, 14:05
Medlem
ParkLane66s avatar
Citat:
Har du verkligen läst FUP.
Spanka och talla en 14 årig på brösten, ett barn, är ta mig faan inget lindrigt brott.
Tingsrätten sa att för en vuxen var straffet fängelse.
Det är inte att visa att man respekterar Svenska lagar och regler
Citera
2017-10-12, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ParkLane66
Spanka och talla en 14 årig på brösten, ett barn, är ta mig faan inget lindrigt brott.
Tingsrätten sa att för en vuxen var straffet fängelse.
Det är inte att visa att man respekterar Svenska lagar och regler

Vad gjorde han på konfirmationsläger? Han är väl minst 16, såna brukar vara för 14-åringar.
Citera
2017-10-12, 14:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Clinchen
Festival? Har du rökt på eller?
Läs fupen innan du i sann kommunistanda skyndar dig att skydda sexbrottslingar.
Citat:
Ursprungligen postat av Atomist
Vad pratar du om?
Citat:
Ursprungligen postat av ParkLane66

Antar att han snackar om det fall Provokatör hänvisar till i post 115 (FB) Talesperson för afghanska migranter dömd för sexuellt ofredande mot minderårig.

Citat:
Om brottet: Nawid Ehsani har ofredat BO1, genom att uttala att han ska knulla henne för att därefter slicka på sin hand och dra handen över hennes ansikte. Nawid Ehsani har att smekt BO2 över rygg och rumpa. Händelsen inträffade på festivalen Killebom.

Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Chockerande. Jag undrar om flickornas föräldrar visste att en vuxen afghan skulle sova i samma rum som deras döttrar. Kyrkan borde få väldigt mycket mer kritik än vad de fått för det här.

Får säga att det nästan är i klass med hazarens beteende vad gäller olämplighet. Helt jävla sjukt att låta en 18-årig afghan sova tillsammans med 14-åringar.

Eller ansågs han vara 16 eller nått då? Med tanke på åldersuppskrivningen? Men hursomhelst är det ytterst olämpligt. Dessutom är killen inte ens kristen.
Senast redigerad av fryskyl 2017-10-12 kl. 14:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in