Citat:
Ursprungligen postat av
JaneMarple
I sin bio presenterar hon sig som "snäll, omtänksam". Det är ju fullständigt groteskt!
Elakare kärring var det ett tag sen jag såg på nätet.

Att den brutalt elaka individen är engagerad i #vistårinteut kommer ju inte direkt som någon chock. 13 februari delar hon inlägg från dem och samma dag postar hon detta;
Citat:
Har mycket kontakt med en pojke som nyligen skrevs upp i ålder från 17 till 18 år. Han förlorade sitt hvb- hem i Västerås. Han finns nu i migrationsverkets asylboende i norra Västmanland. Han klarar inte boendet där, är för ung och rädd. Situationen blir alltmer ohållbar. Allt han nu önskar är att kunna återvända till Västerås där han är förankrad med skolan ( har platsen kvar fortfarande ett litet tag till) och idrottsklubben där han tränat 5 dagar per vecka och kompisar. Han är livrädd i sitt asylboende.
Han talar jättebra svenska och är en snäll och försynt pojke.
Finns det nån där ute som kan ge plats i sitt hem i Västeråstrakten för den här pojken? Känner ni någon?
Citat:
jag jobbar med dessa grabbar,ställer själv upp mycket fast jag som personal inte egentligen får det,helt underbara pojkar som bara är en tillgång! Går i skolan,tränar,tystlåtna,ordningssamma, dricker the o spelar kort på lördagar! Springer fram o sliter matkassar ur mina händer,så fina ungar!
https://www.facebook.com/annchristin.jansson?fref=ufi
Tyvärr har hon inte postat bilder på "pojkarna"...