Citat:
Ursprungligen postat av
ztella
Ge mig några mailadresser så kan jag skriva ihop något efter jobbet.
Tack! Vet inte riktigt vart man kan höra av sig, men folk i tråden kan säkert komma med tips. En person jag kom på är den där Alex Jones som har en ganska populär youtube-kanal och är från usa. Han uttalar sig ofta om hur vrickat samhället är. Det är många som inte tar honom seriöst och säger att han är en trumpälskande hatare osv, men enligt mig gör det inget. Om vi tackvare honom kan "få ut" hur sjukt tillståndet i Sverige är så kommer kanske fler seriösa medier haka på. Han kqn ju visa facebook-kommentarerna och översätta, då kan ju ingen säga att han hittar på etc, då visar han ju upp vad som faktiskt hänt. Finns säkert fler engelskspråkiga på youtube som pratar om sånt här, jag har ingen koll på såna.
Samma med tex Fox i usa, många säger att de sprider trams, hat och att de vinklar skevt. Men när det kommer till just det här behöver de bara visa facebook-kommentarerna. Jag kanske överdriver, men jag tycker att det här visar hur jävla skadat vårt land och samhälle har blivit. Feminister hyllar en dömd sexualbrottsling och säger att han är "den bästa sortens feminist"... herregud.
Edit: Det finns en som jag tror är baserad i UK som står framför en stor världskarta som är en poster han har på väggem. Såg honom efter den misslyckade terrorattacken i Londons tunnelbana för ett par veckor sen, han pratade om den märkliga reaktionen från PKiterna och ifrågasatte varför man var rasist för att man pratade om det verkliga problemet. Någon som vet vem jag tänker på?