2017-10-12, 11:13
Medlem
FiffelMonas avatar
Det är inte konstigt att "flyktingarna" ställer de krav de gör och beteer sig så otacksamt när deras enda riktiga kontakt, utanför myndigheter, består i såna här skadade vänstermänniskor. Han blir dömd för ett sexualbrott, kommer med en värdelös bortförklaring och blir bemött utav en hel hord kvinnor som skickar hjärtan och säger att han inte bara är en feminist, utan också den bästa sorten. En person blir dömd för ett sexualbrott och ett gäng kvinnor stöttar honom, kränker hans offer (genom att hävda att de har hittat på) och säger att han är en riktig feminist.

Finns det hopp för såna här människor? Det känns nästan som att det hela är ett verk av en konstfack student men det är ju uppenbarligen på riktigt. Är det ingen som är bra på att formulera sig på engelska som kan meddela massmedia utomlands om det här fallet och det stöttandet sexualbrottslingen får av feminister?
Citera
2017-10-12, 11:13
Medlem
Samma kvinnor som brukar skandera att "det finns en särskild plats i helvete för de kvinnor som inte hjälper sina systrar" försöker nu karaktärsmörda en utsatt 14 årig flicka. Det fick mig på bästa pizzaekonomvis avstå från en glass,korv och dricka, visseligen på IKEA, och swicha 15 spänn till Katerina Janoch som satt ljuset på dessa hycklare.
Citera
2017-10-12, 11:14
Medlem
ztellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
"Saknar pass". Suck...

https://samnytt.se/avslojar-ensamkommandes-talesperson-lovade-folja-svenska-lagar-doms-for-sexuellt-ofredande-mot-minde rarig/
Med denna historien med sig och att han numera är 18 år så kanske han inte får PUT, det kan ju leda till utvisning i framtiden. Hoppas.
Citera
2017-10-12, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
Han är inte bara ett sexuellt rovdjur utan även något av en poet med visioner om framtida post som landets presidant..
http://www.mynewsdesk.com/se/pressreleases/arif-mo-jag-aer-saa-hemskt-tacksam-till-er-alla-2037740
Idag den barnet vill ge svenska barn rump- och bröstmassage.
Senast redigerad av Maria.bokklubben 2017-10-12 kl. 11:18.
Citera
2017-10-12, 11:16
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztella
Med denna historien med sig och att han numera är 18 år så kanske han inte får PUT, det kan ju leda till utvisning i framtiden. Hoppas.
Ja, hans ålder har visst skrivits upp också, 20 år nu. Man åldras snabbt som kriminell...
Citera
2017-10-12, 11:17
Medlem
ztellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Det är inte konstigt att "flyktingarna" ställer de krav de gör och beteer sig så otacksamt när deras enda riktiga kontakt, utanför myndigheter, består i såna här skadade vänstermänniskor. Han blir dömd för ett sexualbrott, kommer med en värdelös bortförklaring och blir bemött utav en hel hord kvinnor som skickar hjärtan och säger att han inte bara är en feminist, utan också den bästa sorten. En person blir dömd för ett sexualbrott och ett gäng kvinnor stöttar honom, kränker hans offer (genom att hävda att de har hittat på) och säger att han är en riktig feminist.

Finns det hopp för såna här människor? Det känns nästan som att det hela är ett verk av en konstfack student men det är ju uppenbarligen på riktigt. Är det ingen som är bra på att formulera sig på engelska som kan meddela massmedia utomlands om det här fallet och det stöttandet sexualbrottslingen får av feminister?

Ge mig några mailadresser så kan jag skriva ihop något efter jobbet.
Citera
2017-10-12, 11:19
Medlem
ztellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ja, hans ålder har visst skrivits upp också, 20 år nu. Man åldras snabbt som kriminell...
Där ser man, 20 år! Röntgen av handled antar jag, läste någonstans att det var ett relativt säkert sätt att fastställa om personen var över 17 år. Minns inte i vilket sammanhang dock.
Citera
2017-10-12, 11:21
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av with3r
https://samnytt.se/avslojar-ensamkommandes-talesperson-lovade-folja-svenska-lagar-doms-for-sexuellt-ofredande-mot-minde rarig/

Han påstås has varit intresserad av kristen tro,

https://en.wikipedia.org/wiki/Hazaras#Religion

Efter två googlesökningar kan jag ej se hur många av hazarer som är annat än muslimer så jag tror snarare att Arif ville hänga med unga, söta tonårsflickor än att lära sig om kristen tro.

Länk till inlägg med FUP och Dom: (FB) Talesperson för afghanska migranter dömd för sexuellt ofredande mot minderårig //Moderator

Vilka förebilder de har på sina "företrädande" poster.. Först "bussrunkaren" som senare blev dömd för något slags ofredande och nu detta.
Om brotts-statistiken generellt stämmer tagen på hur dessa företrädare beter sig så är situationen värre än vad vi kan drömma om gällande dessa människor....
Citera
2017-10-12, 11:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lva
Samma kvinnor som brukar skandera att "det finns en särskild plats i helvete för de kvinnor som inte hjälper sina systrar" försöker nu karaktärsmörda en utsatt 14 årig flicka. Det fick mig på bästa pizzaekonomvis avstå från en glass,korv och dricka, visseligen på IKEA, och swicha 15 spänn till Katerina Janoch som satt ljuset på dessa hycklare.
Ja, det är sånt vidrigt beteende sv dessa plaskkåta batikhäxor. Det finns överhuvudtaget inte den minsta feministiska omtanke hos dessa utan det är ren och skär rasism mot den starkars arma 14-åriga tjejen.
Citera
2017-10-12, 11:30
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ge mig några mailadresser så kan jag skriva ihop något efter jobbet.
Tack! Vet inte riktigt vart man kan höra av sig, men folk i tråden kan säkert komma med tips. En person jag kom på är den där Alex Jones som har en ganska populär youtube-kanal och är från usa. Han uttalar sig ofta om hur vrickat samhället är. Det är många som inte tar honom seriöst och säger att han är en trumpälskande hatare osv, men enligt mig gör det inget. Om vi tackvare honom kan "få ut" hur sjukt tillståndet i Sverige är så kommer kanske fler seriösa medier haka på. Han kqn ju visa facebook-kommentarerna och översätta, då kan ju ingen säga att han hittar på etc, då visar han ju upp vad som faktiskt hänt. Finns säkert fler engelskspråkiga på youtube som pratar om sånt här, jag har ingen koll på såna.

Samma med tex Fox i usa, många säger att de sprider trams, hat och att de vinklar skevt. Men när det kommer till just det här behöver de bara visa facebook-kommentarerna. Jag kanske överdriver, men jag tycker att det här visar hur jävla skadat vårt land och samhälle har blivit. Feminister hyllar en dömd sexualbrottsling och säger att han är "den bästa sortens feminist"... herregud.

Edit: Det finns en som jag tror är baserad i UK som står framför en stor världskarta som är en poster han har på väggem. Såg honom efter den misslyckade terrorattacken i Londons tunnelbana för ett par veckor sen, han pratade om den märkliga reaktionen från PKiterna och ifrågasatte varför man var rasist för att man pratade om det verkliga problemet. Någon som vet vem jag tänker på?
Senast redigerad av FiffelMona 2017-10-12 kl. 11:40.
Citera
2017-10-12, 11:31
Medlem
Citat:
Där ser man, 20 år! Röntgen av handled antar jag, läste någonstans att det var ett relativt säkert sätt att fastställa om personen var över 17 år. Minns inte i vilket sammanhang dock.

Nej, tandröntgen. Han blev uppskriven innan man började med handleds och knäröntgen.

Här kan du lyssna hur han gnäller över det i ett radioinslag: http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=160&artikel=6548828&utm_sou rce=dlvr.it&utm_medium=twitter
Citera
2017-10-12, 11:34
Medlem
ztellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandstarter
Nej, tandröntgen. Han blev uppskriven innan man började med handleds och knäröntgen.

Här kan du lyssna hur han gnäller över det i ett radioinslag: http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=160&artikel=6548828&utm_sou rce=dlvr.it&utm_medium=twitter
Tack! Irriterande att jag inte kan komma på vart jag läste om handledsröntgen, det var folk som kommenterade i artikeln och föreslog lite lustigt att migrationsverket skulle använda sig av det... jaja, det dyker väl upp nån gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in