Citat:
Researchvänligt format, ngt kortat pga utrymmesbrist (10.000 tecken).
/Provokatör
-------------------------
Josephine Lam
❤❤❤❤ Arif välkommen tillbaka. Vi har saknat dig. Hoppas du kan börja se framåt snart igen och känna hopp för framtiden. Och ja, du är en riktig feminist. Den bästa sorten! ❤❤❤❤❤
Agneta Sandvik
Vilka kontraster i livet! Men så jobbigt för dig! Ta hand om dig, Arif! ❤❤
Anitha Naes
Hoppas du överklagat.
Anna Nikkinen
Det är viktigt att du tänker på dig själv nu och att du gör det du orkar för din skull.
Lisa Meyler
Arif, jag har aldrig träffat dig men mitt hjärta vet att du är oskyldig. Ta hand om dig. Det är de starkaste, modigaste och bästa människorna som blir utsatta för de värsta påhoppen. ❤❤
Sara Aronsson
Älskade fina Arif ❤❤❤❤❤
Berit Abrahamsson
Ta hand om dig!
Linda Andersson
Kram
Susann Carlsson A
Arif- jag glädjer mig över att du och din familj återfunnet varandra. Pusselbitar i livet som saknats❤❤❤❤
Det är med stor förundran jag läser att du blivit dömd för ofredande. Du är en offentlig person och som sådan oskyddad från anklagelser av detta sl...Visa mer
Kia Edvardsson
Styrke kramar till dej Arif. Kom snart tillbaks.❤
Kittla Moncada
Kärlek till dig Arif! Du har full uppbackning och stöttning. ❤❤❤❤❤❤
Eva Levén
All kärlek till dig ❤❤
Ida Williams
Kram till dig, fina Arif❤❤
Mahbubah Madadi
Ta hand om dig bästa Arif Mo ❤❤❤
Ingrid Åkesson Holmberg
Så mycket Du går igenom! Ta en paus nu och samla krafter!
Sally Blomgren
❤❤
Lena Sörlin
Ta hand om dig bästa Arif, Du är så viktig för mänskligheten! Så glad att du funnit din familj! ❤❤❤
Anna Larsson
Vi som varit med under utredning och domstol samt har haft insyn i ärendet vet att du är utan skuld.❤❤ ❤❤❤
Annelie Sepic
Jag instämmer helt med Anna, vet att du aldrig skulle kunna gjort detta. ❤❤
Berit Abrahamsson
Kram! Du är en bra människa!
Zahra Sam
Ta hand om dig ❤❤
Cecilia Blomvik
Tänker på dig, fina Arif! ❤❤
Ingrid Broms
Arif är oskyldig. Dom som anklagat honom är skyldiga till förtal.
Joakim Fallman
Jag tror på dig! Och, tror inte du är skyldig till detta. Hoppas du kan resa dig ur detta och gå vidare. Du har många som stöttar dig.❤❤
EvaMärta Granqvist
Ibland är det bara så jävla krångligt att vara människa! Men du är varken bättre eller sämre än tidigare. Du är typ samma. Fast i en lite annorlunda situation bara. Glöm inte det.
Beatrix Karlsson
Käre fine Arif. Vet att du aldrig skulle göra någon illa.Du som har ett så gott hjärta. Tänk nu för en gång skull bara på dig själv och ta hand om dig. Glöm ALDRIG att vi är så många som älskar dig och är tacksamma för allt du gjort ❤❤
Cecilia Dahlin Arif
❤❤ jag har varit så ledsen och arg för det du blivit utsatt för. Men jag hoppas att du vet, att vi är många som tror på dig och som vet att du är oskyldig. Jag är övertygad om att det finns motiv bakom anklagelserna, ingen frisk människa försöker
Ellinor Broms
Smärtan för dig personligen, förstås. Ur ett allmänt perspektiv kan vi bara beklaga alla de stackars människor som ser som enda utväg att hävda sig i livet genom att spotta och sparka på någon annan. Genom att snacka skit, genom att utnyttja sina positioner
Inger Jonsson
Som man sår får man skörda .en falsk anklagelse kommer att slå tillbaka i någon form på den som ljugit.
Karin Johansson
Varför tror du hon har ljugit❤ Tror du att alla flickor/kvinnor som blivit sexuellt utnyttjade ljuger❤ Skulle du tro att ditt eget barn ljög❤ Varför tror du inte Arif ljuger❤
Lorrie Cinar
Förstår hur du känner. Har själv drabbats av osanningar. Men vi tror på dig, ta den tid du behöver. Styrkekramar ❤
Ann-Christin Jansson
Älskade pojk! jag har på nära håll följt dig i många lägen, bland annat fick jag se hur du var och uppförde dig när du träffade din allra första kärlek och det finns inget som var konstigt med ditt uppförande där! tvärtom så styrde den lilla damen med
Annelie Sepic
Precis min teori när Arif berättade om det här för mig för snart ett år sedan! Det är för jävligt!
Ann-Christin Jansson
Annelie Sepic jo du små flickor med långa ögonfransar kan ställa till ett helvete för grabbar, män. Lite gråt och tandagnissel brukar ju hjälpa i alla lägen för tjejer, fy faaan vilka ynkliga människor, jag spyyyr
Emma Rydén
Kram Arif. Du vet var jag finns när du än behöver mig. ❤ Ta hand om dig.
Linda Gabrielsson
Arif Mo älskade du ❤❤❤❤ det gör ont i mitt hjärta att läsa detta och jag minns också vad vi pratat om när vi träffats . Du är en av de finaste människorna jag träffat. Du står för kärlek , respekt och omtanke hela du. Finns med dig i detta finaste du. Stor kram
Per Sjövall
Lyssna in din kropp och vila.
Elmer Eriksson
Styrka till dig ❤❤
Elsy Nordvall
Jag är ledsen för din skull! ❤❤
Anna Rasmussen
❤❤❤
Zarah Lindgren
Bra att du berättar.
Lisa Rabe
Arif Mo, Jag har den djupaste respekt för dig och sörjer över att det finns illasinnade människor och orättvisa domslut. Kom snart tillbaka, Men vila nu och ha det bra med familjen. Varm kram! ❤
Carina Eliasson
Snälla, så fruktansvärt omskakande på alla sätt och vis!
Var rädd om Dig, livet är så orättvist för så många. Jag hoppas du kommer ut ur allt detta med en styrka av erfarenhet som kan bära dig till en ljusare framtid i upprättelse och empati. ❤❤❤❤❤❤Allt gott till Dig.
Ingegerd Holmqvist
Ledsen, och hoppas inte att det orättvisa domslutet ställer till det för dig. Men ibland måste man bara gå vidare i livet. Vi behöver dig Arif, och kom tillbaka när du är redo.
Ann-Sofie Molin Borglund
Ledsen att höra detta. Ta hand om dig. ❤❤
Tova Lignell Älskade Arif, ingen skulle väl tro en sån sak om dig ❤❤ Vila och ta det lugnt i all den tid som behövs. Vi kommer att finnas kvar här för dig när du känner att du orkar igen.
❤❤❤❤❤❤
Helene Sjöström
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ fina Arif.... What comes around..... Goes around.... De kommer få sitt straff!!
Birgitta Jarl-Wogenius
Utan stt läsa en enda av na skriver jag;
Ska man skratta el gråta!
Det är helt orimligt, bortom all tvivel att det skulle va sant.
Ulla Larsson
Ta hand om Dig! Kärlek och styrka!❤❤
Carina Ahlgren
Carina Ahlgren Så jag tror inte det minsta lilla på att du skulle ha ofredat någon.
Caroline Johansson
Jag fattar ingenting ❤❤. Jag tror på dej det vet du. Lika mycket nu som när du berättade ❤❤❤
Eva-Lena Holmgren
Men snälla vän... Inte tror vi på det. Tyvärr finns det vissa som satt i system att utmåla afghanska pojkar som våldtäktsmän. <3
Kristina Lindfeldt
Herregud! Du överklagar väl! Kram
Nygårds Karin Bengtsson Holm
Kram. Stå på dig mot orättvisorna. ❤ Kom sen tillbaka❤❤❤❤du är starkare än du tror!
Marielouice Strömquist Det är bra att du är öppen Arif då tar du kontrollen ❤
Selma Rahmani
❤
Kristina Lindfeldt
Försök utred och kolla upp ev "vittnen".
Krister Niklasson
Mitt djupast stöd till dig❤❤ Livet är inte alltid rättvist
Karin Fridell Anter
Kära fina Arif, jag tror inte ett ögonblick att du skulle ha gjort något sådant. Så vidrigt att du blir anklagad för det. jag förstår fullt ut att du behöver ta en paus. Du har betytt väldigt mycket för kampen under det gångna året och nu kan du med gott samvete backa och ta hand om dig själv. Och trots det som sker - gläds över att du och din familj har hittat varandra! Stor kram!
Ann-Louise Anni Gustafsson
❤
Elin Westerlund
❤❤❤❤❤❤
Överklaga!
I hovrätten finns det jurister, i tingsrätten finns det politiker...
Ingrid Eckerman
Ta hand om dig!
Tiia Ojala Älskade
Arif! Jag glad att du hittat din familj. Men så ledsen över domen som känns så fel. Ta hand om dig! Förhoppningsvis kan du hitta något som bevisar din oskyldighet.
Anita Eriksson Kärlek ljus och styrka <3 !
Kerstin Larnesjö
Gott folk, ska vi göra en insamling❤❤❤ Men ska du inte överklaga Arif❤
Du är ju oskyldig!!
Inger Berg
All kärlek och styrka till dig!❤❤
Annica Brenander
Bedrövligt. Bra att du berättar, ta nu hand om dig.
Marit Johansson
❤❤❤❤
Carin Unander
Så ledsamt och mycket jobbigt! Hoppas du överlever även detta!!!
Lena Johnsson
Jobbigt med domen, men försök tänk framåt - du vet att du är oskyldig!
Sofi Mahani
Fy Fan för att anklaga en oskyldig person ❤arif du är i mina tankar ❤❤
Dan Ogedal
Arif jag tvivlar inte en sekund på dig så mitt förtroende har du till 100%!
Anna Calderon
Jag funderar lite på om det verkligen är så bra att du berättar allt för alla. Jag kan tycka att du i alla fall borde ändra inställningarna så att inlägget inte är offentligt. Eftersom du är lite av en kändis så är det ganska stor sannolikhet att rasister är här och läser. Var rädd om dig.
Kerstin Ebba Fröberg
Usch så tuffa tider du har haft och har. Hoppas att allt stöd du får gör livet lite lättare att .
Elisabet Larsdotter Janse
❤❤
Kerstin Ebba Fröberg
Tack till den som tog bort den dumma kommentar som jag fick från Per En❤❤
Susan Olstedt Fd Breneby
Sorgligt ❤❤ och förfärligt❤❤
Annikka Skeneby
Fina Arif !!!! Vad hemskt !!! Du måste överklaga !!!!
Leif Sundin
Det finns ingen möjlighet att du kan ha gjort det du blivit anklagad för. Jag känner få personer med din resning, ärlighet och omtänksamhet om dina medmänniskor! Något som de som försöker smutsa ned ditt goda rykte saknar helt!
Nina Larsson
Kärlek ❤❤❤
Elisabeth Nelin
Snälla Arif Mo, jag hoppas verkligen att du har överklagat den domen!
Vi vet vad för person du är, vi vet vad du står för. Vi respekterar dig och vi älskar dig för allt du är och gör. <3
Ge inte upp, ta den tid du behöver, umgås med din familj, bli hel. <3
Moa Nilson
Jag är ledsen för din skull att du måste gå igenom allt detta. Styrka till dig!