2017-10-12, 09:33
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Jag fattar verkligen inte varför han var på ett konfirmationsläger, och sov över? Har folk tappat precis allt, även kyrkan? Ungdomarna verkade var "hej och tjenis" med Arif: "Där satt Arif, jag har alltid känt ett obehag kring han, vet inte vad det är"...
Citera
2017-10-12, 09:33
Medlem
ztellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
Såg inte att detta postats (ber om ursäkt om jag gör det dubbelt)

Norrköpings Tingsrätt, mål nr B 3301-16

Dom: https://minfil.org/Q6dbG5c4bb/Norrk_pings_TR_B_3301-16_Dom_2017-10-11.pdf

Fup: https://minfil.org/RadcG8c3bd/Norrk_pings_TR_B3301-16_Aktbil_40.pdf

Tack, obehaglig läsning.
Citera
2017-10-12, 09:34
Medlem
FiffelMonas avatar
Fyfan vad vidrigt att läsa kommentarerna till hans patetiska inlägg på Facebook. Inte ens när den äckliga mannen blir dömd (inte bara att det går rykten eller skitsnack) i domstol för att ha agerat väldigt opassande med en ung tjej så slutar de med sina hjärtan och styrkekramar. Jag tror nästan att en av dem skulle kunna mörda en #vistårinteut-idiot utan att resten av gruppen skulle ta avstånd.

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag fattar verkligen inte varför han var på ett konfirmationsläger, och sov över? Har folk tappat precis allt, även kyrkan? Ungdomarna verkade var "hej och tjenis" med Arif: "Där satt Arif, jag har alltid känt ett obehag kring han, vet inte vad det är"...
Funderade också på vad han gjorde där men jag är nu nästan helt säker på att det är för att kunna hävda att han har "bytt" religon för att öka chanserna för att hans visumbedrägeri ska gå hem. Och kyrkan har tappat det för länge, länge sedan. Ärkebiskopen har valspråket "Allahu akbar" fast översatt till svenska.

Edit: Blev arg och var lite för snabb med att skriva inlägget
Senast redigerad av FiffelMona 2017-10-12 kl. 09:43.
Citera
2017-10-12, 09:39
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
Såg inte att detta postats (ber om ursäkt om jag gör det dubbelt)

Norrköpings Tingsrätt, mål nr B 3301-16

Dom: https://minfil.org/Q6dbG5c4bb/Norrk_pings_TR_B_3301-16_Dom_2017-10-11.pdf

Fup: https://minfil.org/RadcG8c3bd/Norrk_pings_TR_B3301-16_Aktbil_40.pdf
Vad "trevligt" av prästen, att para ihop en 14-årig flicka med en 18-årig (minst?) man. Jag tycker synd om flickan, och jag skäms över alla de otäcka människor som försöker lasta henne för detta, via sociala medier. Skäms också över den otäcka prästen.
Citera
2017-10-12, 09:39
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Fyfan vad vidrigt att läsa kommentarerna till hans patetiska inlägg på Facebook. Inte ens när den äckliga mannen blir dömd (inte bara att det går rykten eller skitsnack) i domstol för att ha knullat en ung tjej så slutar de med sina hjärtan och styrkekramar. Jag tror nästan att en av dem skulle kunna mörda en #vistårinteut-idiot utan att resten av gruppen skulle ta avstånd.
Nja...

Citat:
Arif frågade om hon och målsäganden ville ha rump- och brötsmassage men de sa skarpt nej. Målsäganden tackade dock ja till vanlig massage. Arif gick ändå på målsäganden och tog henne på olämpliga ställen.

Vad är det för jävla fråga: "Vill ni ha rump- och bröstmassage?"
Citera
2017-10-12, 09:40
Medlem
rex144s avatar
Nu ska vi inte dra för stora växlar på detta, det tafsas i skolorna hela tiden, kan det vara så att just på grund av främlingsfientlighet så är anmälningsbenägenheten större när det är en afgan som tafsar?
Citera
2017-10-12, 09:41
Medlem
tegeltaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Förskräckligt. Hur kan dessa vuxna kvinnor sjunka så pass lågt, att de helt öppet anklagar en 14-årig flicka för ljug? Det är tydligen inte bara våldtäktsmännen själva, som kan bete sig så pass vedervärdigt.

Annars så kallar dom sig för feminister och röstar säkert på F!
Citera
2017-10-12, 09:41
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nja...

Vad är det för jävla fråga: "Vill ni ha rump- och bröstmassage?"
Sorry, jag hade inte läst domen utan utgick från att det var sex som räknades som våldtäkt pga hennes ålder. Jag redigerar mitt inlägg, tack!
Citera
2017-10-12, 09:42
Medlem
Kommentarerna är bland det sjukaste jag läst. Det är ju precis så där man uttrycker sig när man hånar batikhäxorna. De är som karikatyrer på sig själva. Stackars flicka.
Citera
2017-10-12, 09:46
Medlem
JumpingJacks avatar
Jag skulle precis skriva att det redan finns en tråd om det här, men det visade sig vara ett annat fall där en 17-årig irakier våldtog en 13-årig flicka på ett läger som Frälsningsarmén ordnat.
(FB) Mohammed våldtog på kristet läger – men personalen vägrade ingripa

Hur vanligt är det att kristna kyrkor ordnar läger för personer i nedre tonåren, där då muslimska killar i obestämd ålder bjuds med?

Eller i fallet i den här tråden: vad gör en 20-årig afghan på ett kristet konfirmationsläger?

EDIT: Svaret fanns i domen, sidan 4.

Citat:
Målsäganden var konfirmand på ett konfirmationsläger där även Arif Moradi befann sig i egenskap av ungdomsledare.

Min fråga kvarstår: varför anlitar kristna församlingar utländska killar av obestämd ålder och härkomst som ungdomsledare? Den här killen hade väl inte ens uppehållstillstånd.
Senast redigerad av JumpingJack 2017-10-12 kl. 09:51.
Citera
2017-10-12, 09:49
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Jag skulle precis skriva att det redan finns en tråd om det här, men det visade sig vara ett annat fall där en 17-årig irakier våldtog en 13-årig flicka på ett läger som Frälsningsarmén ordnat.
(FB) Mohammed våldtog på kristet läger – men personalen vägrade ingripa

Hur vanligt är det att kristna kyrkor ordnar läger för personer i nedre tonåren, där då muslimska killar i obestämd ålder bjuds med?

Eller i fallet i den här tråden: vad gör en 20-årig afghan på ett kristet konfirmationsläger?
Enligt BO i FUP verkade han som någon slags kombinerad ungdomsledare och konfirmand.

En otäck kvinna vid namn Ev*-Lott* M*rtinsson (a) verkade som församlingspedagog och också hon tvivlade på BO:s historia. Efter att hon fått höra vad BO blivit utsatt för, klappade hon Arif på axeln och sade till BO: "Du kanske har upplevt detta fel?"

Enligt M*rtinsson och prästen Stef*n S*ndberg (a) var Arif med som konfirmand, för att lära sig om kristen tro. Men eftersom han var 18 så försökte de att använda honom som extra ungdomsledare så mycket som möjligt.
Prästen och församlingspedagogen tillät Arif att sova i samma rum som flickorna.
Senast redigerad av Ettsjutretton 2017-10-12 kl. 09:55.
Citera
2017-10-12, 09:50
Medlem
Honeytraps avatar
Glöm ej att vi har bussrunkaren Musse också ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in