2017-09-02, 21:39
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trotteri
Det är ett tag sedan jag startade tråden. Jag gav upp ett tag för jag blev så frustrerad över detta gigantiska bedrägeri som de unga männen utsätter oss för. Och det fullständigt rabiata hat som kommer från kvinnorna i #vistårinteut, när man granskar hazarernas vidriga utnyttjande av Sverige.

Vad gör man? Skiter i det?

- Nej, nu skall det göras något. Intervjuer med bedagarna, foton, filmer, vittnen till rån och sexövegrepp, sanningen om ursprung, ålder och skyddsbehov. Sanningen om könsdiskrimineringen.

Brev till tidningar och journalister, granskning av #vistårinteut.

Flashback fungerar inte för detta, det kommer en Facebooksida.

Jag återkommer. Bedragarna skall hem...

Det där är rätt anda!

Det är lätt att tappa sugen när man ser hur genomkorrumperat det är. Allt från nyttiga idioter till ren illvilja. Men det går inte att bara titta på.

Håll oss underrättade om dina framsteg!

Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Min vän, varför sådant hat mot riktiga hjältar? Personer som skyddar flyktingar.

#vistårinteut
#skickamejistället

Rymdkram.

Fjant.

Hoppas alla förstår att det här är ett troll.
Citera
2017-09-02, 21:54
Bannlyst
Med tanke på hur afghanerna uppträder i Sverige med våldtäkter, knarkande och knivhuggande, så är batikhäxerörelsen ett större hot än IS i princip.
Citera
2017-09-28, 17:59
Medlem
Citat:
Det är ett tag sedan jag startade tråden. Jag gav upp ett tag för jag blev så frustrerad över detta gigantiska bedrägeri som de unga männen utsätter oss för. Och det fullständigt rabiata hat som kommer från kvinnorna i #vistårinteut, när man granskar hazarernas vidriga utnyttjande av Sverige.

Vad gör man? Skiter i det?

- Nej, nu skall det göras något. Intervjuer med bedagarna, foton, filmer, vittnen till rån och sexövegrepp, sanningen om ursprung, ålder och skyddsbehov. Sanningen om könsdiskrimineringen.

Brev till tidningar och journalister, granskning av #vistårinteut.

Flashback fungerar inte för detta, det kommer en Facebooksida.

Jag återkommer. Bedragarna skall hem...
Lycka till Och glöm inte nytillkomna https://www.facebook.com/groups/808057209336108/
och https://www.facebook.com/ungisverige.nu/ - Ung vänster, mfl.
https://www.facebook.com/joakim.lamotte/posts/1502844439810142 (och alla andra nya vittnesmål)
Vad händer med revidering av bidragsbrottslagen? .... etc.
Egentligen har väl alla vi "vanliga svensson" som tiger av rädsla för rasistkortet vår skuld i denna galenskap
Citera
2017-10-09, 01:56
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
När ingenting annat funkar tar visu hjälp av experter det blir mer och mer en parodi experterna är Jonas Gardell, Björn Kjellman, Gunilla Röör och William Spetz antar att pizzaslusken lär ge sitt utlåtande. Han som gav quattro stagione ett ansikte how we count with pizza.

Jag lyssnade på Gardell enligt Gardell ska subjektiva åsikter som lärare och familjehem gå före medicinska ålderstester är inte subjektiva åsikter mer än rättsosäkerhet. Kan vi göra detta när det kommer till betyg min mamma anser att jag förtjänar A i avancerad kemi inte utgå hur jag klarar prov utan min mammas objektiva åsikt Nu har väl Gardell sin agenda klar mer män ger ett större urval.
Citera
2017-10-11, 18:53
Medlem
Information om sextanterna i #vistårinteut

I den här tråden kan vi samla information om de sexgalna tanterna och andra kärringar i #vistårinteut. Motivering: de är en fara för samhället. Vi behöver inte här diskutera det faktum att dessa kärringar knullar med de här utländska barnen, det är något som alla redan känner till och hör i vilket fall som helst till i någon annan tråd.

Så, vad kan vi få fram om sexdårarna? Namn, bilder, adress, vilka kontakter har de, var jobbar de/var har de jobbat? Även om info kanske inte finns på nätet om alla, så måste ju Någon här iaf känna till Någon av sextanterna? Typ som "morsans väninna som är 56 år, singel och har sex med 16 åriga afghaner".
Citera
2017-10-11, 19:15
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Kärleken vinner. Vet du mer än socionomer, lärare och psykologer? Vi är en samlad kår som kämpar för dessa flyktingar min vän. Visa kärlek och mänsklighet.

#vistårinteut
#skickamejistället

Rymdkram.

Hur många procent av de engagerade batiktanterna har knullat med de s.k. barnen? 10%? 30%? 50%? 80%? Efter att ha läst Yahya Hassans bok, där han nämner soctanten som knullade med honom, så undrar jag även hur många av batiktanterna har sett till att generellt ha sex med pojkar som de "tar hand om", inte endast de s.k. "ensamkommande flyktingbarnen", utan ungdomsbrottslingar under behandling m.fl.? 50%? 80%? 100%?

Jag undrar även om man som batiktant kan ses som god och kärleksfull, även om man inte har knullat med "barnen"? Eller är sex en nödvändig del av den där kärleken du talar om?

Edit: Jag vill för övrigt nämna att jag tycker att ni är perversa och moraliskt depraverade, samt att Sverige är ett degenererat land utan dess like, som lägger tiotals miljarder årligen på att batiktanter ska sexuellt kunna utnyttja tonåringar och unga män som befinner sig i underläge. Ja, inte bara batiktanter, gissar jag, jag antar att även en del av de där männen som är inblandade lär syssla med sådant.
Senast redigerad av Europe 2017-10-11 kl. 19:33. Anledning: Edit
Citera
2017-10-11, 19:31
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
Artikel på svt.se opinion:

Förstår någon vad terese menar? Är det människor som är med i #Vistårinteut det är mest synd om?

Har hon någon förståelse för att de som det faktiskt är mest synd om, kvinnor och barn, faktiskt är kvar i stor grad medan ensamkommande män som I hög grad ljuger om sin ålder kommer hit?

Har hon någon insyn i växande kriminalitet? Någon respekt för att Sverige som demokratiskt land inte har öppna gränser? Någon insyn i hur vården går på knäna I Sverige?

Vad anser ni om tereses inlägg i debatten?

Nej, Teresa vill sannolikt bara få knulla unga män och att svenska skattebetalarna ska finansiera hennes sexliv. Allt det andra berör inte i första hand henne och därför skiter hon fullständigt i det.

Någon som vet vilken/vilka av dem hon knullar med? Kan det vara med honom:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155272486036352&set=pb.608461351. -2207520000.1507742768.&type=3&theater
Citera
2017-10-11, 19:52
Medlem
Europes avatar
Av naturliga skäl avslöjas inte värst många av de fall där batiktanterna (och möjligtvis även män) har sex med de "ensamkommande". Det är naturligt att batiktanterna inte har några skäl att gå ut med det, de "ensamkommande barnen" har säkert flera skäl till att hålla tyst om det (de kanske skäms, de kanske misstänker att risken för utvisning ökar om de säger något o.s.v.). Dessutom har det gång på gång avslöjats att t.ex. flyktingboendena mörkar våldtäkter på sina anläggningar, så de lär ju knappast vara anmälningssuga när de märker att någon anställd eller person kopplad till boendet har en sexuell relation med de boende. Alla de fall som har avslöjats lär endast utgöra högst någon promille av alla faktiska fall, d.v.s. det är rimligt att gissa att hundratals eller tusentals batiktanter har legat med tusentals "ensamkommande barn".

Men med tanke på att en del sexrelationer ändå har blivit offentligt kända: är det någon som har koll på hur de blev det? Jag vet att Arbogakvinnan, hon som dömdes för anstiftan till mord på sin f.d. man, för mord på sin far och för mordförsök på sin mor, ändå blev utpekad av två av de "ensamkommande barnen" för att ha tvingats ha sex och medverka i en videoinspelning, samt dessutom mördade hon sin far och försökte mörda sin mor med ett annat "ensamkommande barn" som hon hade en sexuell relation med (situationen gjorde det lite svårt att negligera relationen). Men hur ser det ut med de andra fallen? Samt fick de i slutändan några konsekvenser (sparken, åtal o.s.v.)?
Citera
2017-10-11, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Nej, Teresa vill sannolikt bara få knulla unga män och att svenska skattebetalarna ska finansiera hennes sexliv. Allt det andra berör inte i första hand henne och därför skiter hon fullständigt i det.

Någon som vet vilken/vilka av dem hon knullar med? Kan det vara med honom:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155272486036352&set=pb.608461351. -2207520000.1507742768.&type=3&theater

Kan man inte se det positiva i detta batikhäxknullande? Ju fler villiga batikhäxor desto färre våldtäktsoffer.
Citera
2017-10-11, 22:25
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Tror jag påpekat det förut, många av de här hazarerna är extremt manipulerande och väldigt , så det är nog trots allt fler av batikhäxorna som är offer än som är förövare.

Det handlar om att få en hållhake på käringarna. Och vad är en bättre hållhake än det skämmiga (för tanten) att ha haft sex med en som säger sig vara 17? Som hon är "god man" för? Och där manipulatören styrt det hela till att det "blev så" att det var tanten som tog intiativet?

"Men det var ju du som ville!" är en potent förebråelse som sen förvandlar tanten till en marionett och en lydig tjänarinna. Fast psykopaten vill alltid att offret skall tro sig vara den som sitter i förarsätet. Medan psykopaten är så hjälplös så, och hans/hennes liv är helt i händerna på offret.

Dessutom är psykopater bra älskare för att de är så hämningslösa. Så skulle tvivel uppstå går de alltid att knulla bort.
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2017-10-11 kl. 22:32.
Citera
2017-10-12, 09:14
Medlem
Citat:
Ensamkommande "barn" är troligen det största bedrägeri som Sverige någonsin utsatts för. År 2005 kom det 398, år 2013 kom det 3852, år 2015 kom det 35 369 ensamkommande barn. Under de senaste tio åren har det kommit ca 60 000 ensamkommande barn. Anstormningen 2015 på 35 369 "barn" är en katastrof för Sverige på många sätt, ekonomin belastas hårt, Migrationsverket belastas hårt, polis, skola, HVB-hem, socialkontoren alla belastas hårt.

Vad vad det som hände då, vad fick tiotusentals unga män att söka sig till Sverige? Var det ett storkrig, var det en enorm naturkatastrof, var det missväxt och hungersnöd? Sanningen är att det inte var något av det, det hela var en trend som spreds i huvudsak bland unga hazarer i Iran, flyktingsmugglare hjälpte även till att marknadsföra Sverige som drömmarnas land där allting var gratis och man skulle få en bra utbildnings och ett välbetalt jobb.

En normalt funtat regering skulle ha slagit larm och börjat utreda orsakerna till den stora ökningen redan 2007 när plösligt antalet ensamkommande ökat med över 300% på bara några få år. De skall gå enda till 2015 och en ökning på nästan 10000% innan något görs och ID-kontroller införs.

Långt om länge börjar Sverige inse att det inte är några vanliga flyktingbarn, det är inte barn över huvud taget, det är unga män, några i övre tonåren och en hel del unga vuxna som ljugit om sin ålder, riktiga barn under 13 år förekommer nästan inte alls. Här på Flashback finns trådar som är nästan tio år gamla som beskriver lögnerna med ålder.

15 år, 17 år , 22 år eller 35 år. Det spelar egentligen ingen roll, det finns ett par saker som är riktigt fel i att Sverige har drabbats. De södra flesta har inget giltigt asyl skäl alls och borde inte vara i Sverige, Sverige borde inte tagit emot fler än tio gånger mer ensamkommande än sina nordiska grannländer.

Katastrofen är ett faktum för Sverige och görs ingenting kommer ensamkommandebluffen att få återverkningar i Sverige för många decennier framöver. Det har ju visat sig att huvudgrupper av de ensamkommande hazarena inte är de söta barn som vissa vill göra gällande. De är bortskämda och krävande, narkotika beroende, misshandel, sexuella övergrepp mellan männen, sexuella övergrepp mot kvinnor.

Sverige sitter med Svarte Petter, tiotusentals hazarer som kommit som ekonomiska flyktingar från Iran, men som ljuger att de är från Afghanistan, kostnaderna är astronomiska. Det behövs en nationell samling för att bli av med dessa asylbedragare.

Men vad händer En grupp i huvudsak bestående av kvinnor bildar en organisation för att försöka behålla asylbedragarna i Sverige #Vistårinteut kallar de sig de flesta som är insatta problemet med de ensamkommande kommer aldrig att förstå vad VISU sysslar med. Det finns över en miljard människor som lever i extrem fattigdom, hazarerna har inte levt i extrem fattigdom, de har inte alltid varit omtyckta men det verkar bero på deras eget beteende.

Jag menar att #Vistårinteut är Sveriges mest hycklande organisation för på grund av att:

- De agerar i huvudsak för att asylbedragande hazarer skall få stanna i Sverige
- De ser hazarena som en utsatt grupp medan det finns massor med svårt lidande och svältande människor runt om i världen som blir utan bistånd för att unga män skall bo på barnhem i Sverige.
- De försöker förhindra att vuxna män som saknar alla skäl till PUT i Sveriges utvisas.
- De beskriver de knarkande sextrakaserande unga männen som värnlösa barn
- De motsätter sig att de unga männen får sina uppenbart felaktiga åldrar uppskrivna.
- De ger asylbedragarna falska förhoppningar om att de har rätt att stanna i Sverige

35 miljarder kostar de ensamkommande per år, förutom detta ställer de till allt större problem i samhället med narkotika, sexhandel, sexövergrepp och annan kriminalitet. Troligen kommer brottsligheten att öka kraftigt när de blir utskrivna från sina barnhem. Vi måste försöka bli av med dem och vi behöver verkligen inte #Vistårinteut som gör allt för att behålla asylbedragarna i Sverige.

Vad kan göras åt de hycklande människorna i vi står inte ut, jag tror knappast att de själva kan skaka fram de 35 miljarder som de ensamkommande kostar per år, inte heller kan de gottgöra de 8,5 miljarder som tas från SIDAS budget och som skulle varit till svältande och sjuka människor i tredjevärlden, men som nu istället går till märkeskläder, smartphones till unga hazar män och till asylbaroner dom tjänar stora pengar på HVB-verksamhet.

Titta gärna på hycklarnas Facebooksida https://sv-se.facebook.com/vistarinteut/

Fundera också över vilka barn son behöver vår hjälp bäst!

- Är det dessa barn som bäst behöver hjälp? http://www.op.se/jamtland/ostersund/ensamkommande-flyktingbarn-paras-ihop-med-svenska-kompisar-i-nytt-projekt

- Eller är det dessa barn? http://www.svt.se/nyheter/utrikes/jemen-ett-barn-dor-var-tionde-minut

Är det någon som förstår hur #Vistårinteut resonerar? Själv blir jag kräkfärdig när jag ser hur #Vistårinteut aktivister vurmar och håller "ljusmanifestationer" för unga friska män som har det bra, medan riktiga barn svälter ihjäl!

Jag anser att #Viståringens med sitt naiva förhållningssätt till asylbedragare och sina försök att få den stora gruppen asylbedragare att stanna i Sverige är en fara för Sverige. Det är fegt och dåligt av politikerna att inte våga ta tag i problemet och skyndsamt få ut asylbedragarna ur landet.

Om det var unga kvinnor istället som Hur skulle dessa föreningar och unga kvinnor och äldre reageara?
Citera
2017-10-12, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Om det var unga kvinnor istället som Hur skulle dessa föreningar och unga kvinnor och äldre reageara?

Hade gjerne fått være unge damer fra Brazil, Latin America eller Balkan då og helst ikke disse svettige uni-brown skjeggkvinnene med hucklen og deformasjoner fra ett "veldig rotete" slekttre. Men ja, da hade nok batikheksene gått tilbake til soduku og strikking samt rødvin og skall vi danse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in