2017-08-03, 15:32
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Är det lagligt att först söka asyl i Sverige för avslag för att sen söka om asyl i Finland? Jag kan tänka mig att när de väl är på finsk mark hittar de på en ny historia. Batikhäxa skryter i kommentarsfältet Om det är hennes killar bör hon adoptera killarna.

http://imgur.com/a/6mb1Q

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=452719521778879&id=2998714537 30354
Citera
2017-08-14, 09:35
Medlem
En batikhäxas boy toy försvann i vimlet Här var batikhäxan frustrerad efter sex och den bruna sexslaven hade mage att försvinna för att tala med asyladvokaten Viktor Banke Fann den obehagliga kommentaren i Bankes flöde.

http://imgur.com/a/qexM8

https://www.facebook.com/viktor.banke.9
Citera
2017-08-14, 11:27
Medlem
Detta måse vara en av de bästa och viktigaste trådarna på Flashback. Detta med tanke på innehåll, politisk kooruption blandat med ett sanslöst slöseri med skattemedel. Jag tog mig tid att läsa samtliga inlägg. För en gångs skull en massa sakliga och vettiga och balanserade inlägg där de flesta var underbyggda med fakta. Jag tänkte först bara läsa det första startande inlägget men blev så facinerad, upprörd, skakad, äcklad, förvånad, arg och ....en massa annat, så jag kunde inte sluta läsa. Vidare är jag så in i h-e irriterad över att Sveriges journalistkår så ensidigt får hantera detta ämne offentligt utan något som helst offentligt mothugg.
Citera
2017-08-14, 12:27
Medlem
VARFÖR "kämpar" dessa kvinnor och en del "män" bara för afghanerna? Sverige är fullt av andra förvuxna barn från andra länder än just Afghanistan. Syrien, Irak, Somalia m.fl. länder.

Varför ska just afghaner "ta en plats" på bekostnad av andra "barn". Vad gör just dem mera värda? Om nu någon kan komma med ett godtagbart skäl för det och inget trams om att de är "speciella". Här ställer man verkligen "grupper mot grupper". Det som är så avskyvärt i Sverige och just bland dem som tror sig veta vad som är rätt och vad som är fel.
Fy på sig! Att FAVORISERA EN grupp!
Har ni glömt " människors lika värde"?
Citera
2017-08-20, 23:56
Medlem
Det är ett tag sedan jag startade tråden. Jag gav upp ett tag för jag blev så frustrerad över detta gigantiska bedrägeri som de unga männen utsätter oss för. Och det fullständigt rabiata hat som kommer från kvinnorna i #vistårinteut, när man granskar hazarernas vidriga utnyttjande av Sverige.

Vad gör man? Skiter i det?

- Nej, nu skall det göras något. Intervjuer med bedagarna, foton, filmer, vittnen till rån och sexövegrepp, sanningen om ursprung, ålder och skyddsbehov. Sanningen om könsdiskrimineringen.

Brev till tidningar och journalister, granskning av #vistårinteut.

Flashback fungerar inte för detta, det kommer en Facebooksida.

Jag återkommer. Bedragarna skall hem...
Citera
2017-08-21, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trotteri
Det är ett tag sedan jag startade tråden. Jag gav upp ett tag för jag blev så frustrerad över detta gigantiska bedrägeri som de unga männen utsätter oss för. Och det fullständigt rabiata hat som kommer från kvinnorna i #vistårinteut, när man granskar hazarernas vidriga utnyttjande av Sverige.

Vad gör man? Skiter i det?

- Nej, nu skall det göras något. Intervjuer med bedagarna, foton, filmer, vittnen till rån och sexövegrepp, sanningen om ursprung, ålder och skyddsbehov. Sanningen om könsdiskrimineringen.

Brev till tidningar och journalister, granskning av #vistårinteut.

Flashback fungerar inte för detta, det kommer en Facebooksida.

Jag återkommer. Bedragarna skall hem...

Min vän, varför sådant hat mot riktiga hjältar? Personer som skyddar flyktingar.

#vistårinteut
#skickamejistället

Rymdkram.
Citera
2017-08-21, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Min vän, varför sådant hat mot riktiga hjältar? Personer som skyddar flyktingar.

#vistårinteut
#skickamejistället

Rymdkram.
Sådant hat emot sanningen och de som vågar säga som det är.

Ensamkommande flykting barn. Tre fel av tre möjliga.

Konungens nya kläder.

Det är dags att öppna ögonen och inse att vi blivit grymt bedragna.
Citera
2017-08-21, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trotteri
Sådant hat emot sanningen och de som vågar säga som det är.

Ensamkommande flykting barn. Tre fel av tre möjliga.

Konungens nya kläder.

Det är dags att öppna ögonen och inse att vi blivit grymt bedragna.

Kärleken vinner. Vet du mer än socionomer, lärare och psykologer? Vi är en samlad kår som kämpar för dessa flyktingar min vän. Visa kärlek och mänsklighet.

#vistårinteut
#skickamejistället

Rymdkram.
Citera
2017-08-21, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Jag tänkte först bara läsa det första startande inlägget men blev så facinerad, upprörd, skakad, äcklad, förvånad, arg och ....en massa annat, så jag kunde inte sluta läsa. Vidare är jag så in i h-e irriterad över att Sveriges journalistkår så ensidigt får hantera detta ämne offentligt utan något som helst offentligt mothugg.

Det är hyckleriet som står ut. Här har vi en massa kvinnor som törstar efter snopp och de gör det hela till en angelägenhet för Sveriges skattebetalare. Utan skam, utan något som helst ifrågasättande eller eftertanke. Helt otroligt.

Som många har påpekat men som förtjänas att upprepas: Tänk om svenska män hade gjort samma sak med unga kvinnor ifrån östasien; koreanskor, vietnamesiskor, japanskor. Vilket jävla ramaskri det hade varit i pressen.

Men nu ingenting. Inte ett enda jävla ifrågasättande av någonting. Vad fan lever vi i för land egentligen?
Citera
2017-08-21, 02:45
Medlem
Stor-Hakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Monolithic
Det är hyckleriet som står ut. Här har vi en massa kvinnor som törstar efter snopp och de gör det hela till en angelägenhet för Sveriges skattebetalare. Utan skam, utan något som helst ifrågasättande eller eftertanke. Helt otroligt.

Som många har påpekat men som förtjänas att upprepas: Tänk om svenska män hade gjort samma sak med unga kvinnor ifrån östasien; koreanskor, vietnamesiskor, japanskor. Vilket jävla ramaskri det hade varit i pressen.
Då hade Schyman och de andra batikhäxorna stått och heilat och vrålat "ut med packet" på Sergels torg...
Citera
2017-09-02, 21:11
Medlem
Hur kan han veta att han är under 18år när han inte har något som stryker påståendet? Märkligt att han vet exakt att han är under 18år.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=464405340610297&id=2998714537 30354

Här under skriver batikhäxorna ut att de känner ensamkommande många jobbar med ensamkommande. En ekonomisk vinst.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=464211083963056&id=2998714537 30354
Citera
2017-09-02, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Kärleken vinner. Vet du mer än socionomer, lärare och psykologer? Vi är en samlad kår som kämpar för dessa migranter min vän. Visa kärlek och mänsklighet.

#vistårinteut
#skickamejistället

Rymdkram.

En flashbackare har mer insikt än vad någon som har ett ekonomiskt vinstintresse eller är asylaktivist. Hur kan du har internet i Afghanistan? Kalla ekonomiska migranter för flyktingar är ett hån mot flyktingar.

https://www.svd.se/asylaktivism-pa-migrationsverket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in