2017-10-12, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Nu blev jag nyfiken!

Är det folks åsikter om lögnerskan som politiker och skitkäring som är ett hot?

För i det fall åsikter om misslyckade värvningar i politiken är hotfullt, så är det en juridisk tolkning av verkligheten, i linje med den påhittade våldtäkten.

För att lyckas sänka sig till en sådan låg nivå att hota Hanna på riktigt behöver man först avsky henne på det vis du tydligt visar exempel på ovan.

För att komma till den punkt att man slänger in en brandsläckare i hennes bil behöver man även där först avsky henne och denna avsky hittar man hos er SD anhängare i denna tråd

Blir det tydligare än så?
Citera
2017-10-12, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
För att lyckas sänka sig till en sådan låg nivå att hota Hanna på riktigt behöver man först avsky henne på det vis du tydligt visar exempel på ovan.

För att komma till den punkt att man slänger in en brandsläckare i hennes bil behöver man även där först avsky henne och denna avsky hittar man hos er SD anhängare i denna tråd

Blir det tydligare än så?

Jag tror du har problem med ordförståelse.

Innebörden av avsky är att alla är glada när hon lämnar Riksdagen därför att hon är olämplig som politiker. Av den enkla orsaken att hon är en kvinna som påstår att hon hamnar i situationer där hon får ett finger uppkört i fittan. I tillägg tar hon till våld när konflikter uppstår.

Det är avskyvärt när lögnerskor och skitkäringar som Hanna Wigh får komma in i politiken utan meriter av värde. Jag tycker hon ska ha ett lämpligt arbete där hon söker som alla andra av hennes sort, på öppna arbetsmarknaden utifrån utbildning och arbetslivserfarenhet. Politiken ska inte vara en soptipp för nollor som vill ha en hög lön.
Citera
2017-10-12, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Jag tror du har problem med ordförståelse.

Innebörden av avsky är att alla är glada när hon lämnar Riksdagen därför att hon är olämplig som politiker. Av den enkla orsaken att hon är en kvinna som påstår att hon hamnar i situationer där hon får ett finger uppkört i fittan. I tillägg tar hon till våld när konflikter uppstår.

Det är avskyvärt när lögnerskor och skitkäringar som Hanna Wigh får komma in i politiken utan meriter av värde. Jag tycker hon ska ha ett lämpligt arbete där hon söker som alla andra av hennes sort, på öppna arbetsmarknaden utifrån utbildning och arbetslivserfarenhet. Politiken ska inte vara en soptipp för nollor som vill ha en hög lön.

Då är det inte konstigt att SD har så få kvinnor i ledande befattningar.

Hanna talade sanning det vet vi för hon hade inget att vinna på det hon gick ut med. Du ljuger för du vill inte att SD skall dras i smutsen. Vore det inte enklare att sparka ut sexualbrottlingar som Linus Bylund?

Hur skall det gå för SD när SD gömmer sexualbrottlingar som Linus Bylund?
Senast redigerad av becknaren99 2017-10-12 kl. 04:24.
Citera
2017-10-12, 07:06
Medlem
Tamborinos avatar
HW är med i TV4 om en stund, spännande att se vad hon hittat på nu
Citera
2017-10-12, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magro
1. Jag har inte sett något som tyder på att Hanna Wigh är förvånad över emottagandet av hennes uppgifter i media. Tvärtom! Så jag undrar vad du tänker på här, annat än att kvinnor som berättar om övergrepp från partikollegor och överordnade i SD misstros?

2. Hur har Hanna Wigh 'backstabbat' Sverigedemokraterna? Finns det kanske ett 'hederskodex' inom SD att inte anmäla sexuella övergrepp inom partiet? Antingen så talar hon sanning eller så ljuger hon, vilket förstås också gäller Linus Bylund. Det enda jag egentligen kan förstå som just 'backstabbning' är att berätta något som är sant men som ändå borde förtigas. Men jag tror inte att det är vad du menar?

3. Jag har ingen insyn i den frimärkssamlande miljön men om dina uppgifter stämmer bör den väl betraktas som en terrororganisation?
Så Bylund är redan dömd,i tv4s morronsoffa men inte i rättegång? Jag föredrar att vänta med att döma Bylund och SD.
Citera
2017-10-12, 07:30
Medlem
Tamborinos avatar
Jahaja det var det, HW bad tydligen själv om att få vara med i TV4s morgonprogram.
Är hon rädd för att medias intresse för henne börjar svalna?
Programledarna såg lite uttråkade ut när hon babblade om sitt SD hat i vanlig ordning.
Hade HW något nytt att komma med då? Nä.
Citera
2017-10-12, 08:45
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Därför att det görs öppet i denna tråd. Försök leta upp ett enda inlägg av en vänsteraktivist i denna tråd som HOTAR Hanna Wigh

Alla hotande inlägg har en tydlig SD prägel över sig

Är du lite bakom? Jag har inte påstått att vänsteraktivister ligger bakom. Resten av inlägget du citerar lyder:

"Skadan är ju redan skedd. Vem som helst inser att polisanmälan kommer att läggas ned då det naturligtvis är omöjligt bevisläge. De som tjänar på att hålla liv i detta är inte SD.

Det här luktar betänkligt. Antagligen eldar Wigh och/eller någon bekant själv på under brasan som håller henne aktuell. Den här tjejen har råkat ut för så mycket och är uppenbart sociopat.
Hennes framtida karriär är som offer för SDs sexism och terrorverksamhet. Det här kommer bara att eskalera tills hon blir en ny Alexander Bengtsson.
Tro mig det kommer inte att sluta väl.

https://www.aklagare.se/nyheter-pres...3ED924E204EABF"
Citera
2017-10-12, 10:01
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Är du lite bakom? Jag har inte påstått att vänsteraktivister ligger bakom. Resten av inlägget du citerar lyder:

"Skadan är ju redan skedd. Vem som helst inser att polisanmälan kommer att läggas ned då det naturligtvis är omöjligt bevisläge. De som tjänar på att hålla liv i detta är inte SD.

Det här luktar betänkligt. Antagligen eldar Wigh och/eller någon bekant själv på under brasan som håller henne aktuell. Den här tjejen har råkat ut för så mycket och är uppenbart sociopat.
Hennes framtida karriär är som offer för SDs sexism och terrorverksamhet. Det här kommer bara att eskalera tills hon blir en ny Alexander Bengtsson.
Tro mig det kommer inte att sluta väl.

https://www.aklagare.se/nyheter-pres...3ED924E204EABF"

Det är vidrigt att så många sätter en psykiatrisk diagnos på OFFRET. Annars låter det minsann att alla negrer som våldtar ska utvisas på livstid. Då stämplar man sällan offret.
Citera
2017-10-12, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Så Bylund är redan dömd,i tv4s morronsoffa men inte i rättegång? Jag föredrar att vänta med att döma Bylund och SD.

Citat:
Seriöst,blir hon förvånad? Hade hon backstabbat Svenska Filatelist Förbundet lika mycket som hon gjort mot SD hade dom eldat upp henne.

Jo jag ser att du vill 'vänta med att döma Bylund'. Han är ju inte ens dömd i domstol så vi ska inte dra några förhastade slutsatser!

Hanna Wigh bör vara tacksam att SD med anhängare inte har 'eldat upp henne' ännu!
Citera
2017-10-12, 11:25
Medlem
Nu sitter Wigh i sofforna och klagar på SDs nazistiska rötter,avsaknad av integration och att man vill kasta ut alla invandrare.Hon säger att hon är politiker..finns nåt parti där hon kan få knulla sig till toppen,skapa intriger och backstabba som har en riksdagsplats ledig?
Citera
2017-10-12, 11:46
Medlem
vargvids avatar
Citat:

Alla negrer, ensamkommande och araber blir inte heller dömda i rättegången men vi vet att dom har gjort det ändå.

Nä, jag hade inte vart förvånad ifall det har hänt. Hon är fräsch och en del av SDs politiker är rent av avskum eftersom partiet drar till sig riktiga jävla stolpskott. Fast likt majoriteten av Politiker så är dom äckliga psykopater.

Trist att folk verkar försvara ett övergrepp än att titta i leden och rensa ut bedrövliga avskum.
Citera
2017-10-12, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becknaren100
She mad!

Det är din läxa, kvinna. Du vill veta, du tar reda på det. Men du har betydligt fler som säger att de varken blivit utsatta, seyy, hört eller behandlat ärenden med sexuella trakasserier a la vad Wigh påstår.

Jag tycker ju det är himla bra bara att det finns 12 kvinnliga SD-politiker som påstår att Linus Bylund inte har pillat på dem. Att det fanns ännu fler kunde jag aldrig tro?

--

Svennebanan2000 och Becknaren100 har gjort ett hästjobb med att diagnostisera SD:s företrädare. Nu har också jag gjort min läxa och nedan kommer mitt bidrag:

Förmodat ännu 'icke-pullade' SD-politiker och deras psykiatriska diagnoser:

Hannyah Jörtoft (sd) = borderline
Åse Nicklasson (sd) = borderline
Marita Ljus (sd) = borderline
Therese Wellbrant (sd) = borderline
Denise Magnusson (sd) = borderline
Helené Granbom Angerheim (sd) = borderline
Barbro Magnusson (sd) = borderline
Riona Hansson (sd) = borderline
Lornalyn Karlsson (sd) = borderline
Lisbeth Åhström (sd) = borderline
Diana Goldhammer (sd) = borderline
Nina Terenziani (sd) = borderline

Läs mer om borderline personlighetsstörning här:
http://www.psykologiguiden.se/rad-och-fakta/symtom-och-besvar/personlighetsstorningar/borderline
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in