2017-10-11, 15:25
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Tja, det andra ser jag mest som en privatsak hursomhelst, men själva attacken brister inte nödvändigtvis i logik, flera rapporter säger att vänsterextremister kommer att öka sina aktiviteter fram till valet.
Jo, som alltid: antingen har det hänt, eller inte. Finns inga alternativ till det.
Citera
2017-10-11, 17:22
Medlem
Kan det vara så att hon nobbat någon på Tinder som gått lös på hennes bil tro?
Citera
2017-10-11, 17:50
Medlem
Pantheraduss avatar
Det sista "påståendet" om att (han) / någon kört upp ett finger och sagt att - det är dags vi ses snart igen... känns inte intuitivt på kroppsspråket trovärdigt, då hon gör andra saker samtidigt och rättar till håret...

Så det känns som att hon ljuger och det skulle inte gå igenom någon polis anm iaf.
Intressant person i övrigt, men kalla fakta vill jag inte ge mycket cred för ang detta. Människor måste lära sig tänka själva i detta land. För ett bra tag sedan, 1998, köpte folket att det var bra med färre elever i läkarutbildningar etc, men det blev konsekvenser för folket var för dumma, de köper det som sägs i TV.

Nja, "Kalla fakta", bättre kan ni.

T o m konspiration 1958 (Fejkat svenskt VM reportage), var det vissa som gick på.

Människor borde kunna tänka själva... Inte låta Tv'n göra det åt dom.
Citera
2017-10-11, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Det sista "påståendet" om att (han) / någon kört upp ett finger och sagt att - det är dags vi ses snart igen... känns inte intuitivt på kroppsspråket trovärdigt, då hon gör andra saker samtidigt och rättar till håret...

Så det känns som att hon ljuger och det skulle inte gå igenom någon polis anm iaf. [//]

S.k. 'pacifier' och kan väl bero på stress/olust med annan orsak än oärlighet, kanske då inför Linus Bylunds fingrande och/eller inför de enkelt förutsedda reaktionerna på vad hon berättar.
Citera
2017-10-11, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Kan det vara så att hon nobbat någon på Tinder som gått lös på hennes bil tro?
Snarare hon som blir nobbad på Tinder...
Citera
2017-10-11, 19:44
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Och varför skulle vänsteraktivister hota henne? Det finns bara en grupp människor som hatar Hanna just nu och de finns tydlig representerade i denna tråd: SD-anhängare!

De som utövar hårda ordalag mot henne i denna tråd är med högsta sannolikhet skyldiga

False flag-operationer brukar ju alltid komma upp som tänkbara alternativ.
Så både vänstern och HW själv behöver ingå i granskningen, precis som SD och random knäppgökar/kvinnohatare.
Citera
2017-10-11, 19:48
Medlem
Seriöst,blir hon förvånad? Hade hon backstabbat Svenska Filatelist Förbundet lika mycket som hon gjort mot SD hade dom eldat upp henne.
Citera
2017-10-11, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Seriöst,blir hon förvånad? Hade hon backstabbat Svenska Filatelist Förbundet lika mycket som hon gjort mot SD hade dom eldat upp henne.

1. Jag har inte sett något som tyder på att Hanna Wigh är förvånad över emottagandet av hennes uppgifter i media. Tvärtom! Så jag undrar vad du tänker på här, annat än att kvinnor som berättar om övergrepp från partikollegor och överordnade i SD misstros?

2. Hur har Hanna Wigh 'backstabbat' Sverigedemokraterna? Finns det kanske ett 'hederskodex' inom SD att inte anmäla sexuella övergrepp inom partiet? Antingen så talar hon sanning eller så ljuger hon, vilket förstås också gäller Linus Bylund. Det enda jag egentligen kan förstå som just 'backstabbning' är att berätta något som är sant men som ändå borde förtigas. Men jag tror inte att det är vad du menar?

3. Jag har ingen insyn i den frimärkssamlande miljön men om dina uppgifter stämmer bör den väl betraktas som en terrororganisation?
Citera
2017-10-11, 21:31
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Tidigare SD-ledamoten Hanna Wigh har bland annat fått ta emot hotbrev efter att ha berättat i TV4 om hur hon utsatts för sexuella övergrepp av en partikollega.
En polisutredning pågår och Hanna Wigh företräds av advokat Elisabeth Massi Fritz.
– Jag har fått brevet uppläst och kan konstatera att det är ett synnerligen allvarligt hot, säger Massi Fritz.

Säpo har tagit över ärendet
En förundersökning pågår och Säpo har tagit över ärendet.
– Det stämmer att vi vid Säkerhetspolisen har en utredning som handlar om skadegörelse mot en av våra skyddspersoner, förklarade Karl Melin, tillförordnad presschef på Säpo under tisdagen.

https://www.expressen.se/gt/elisabeth-massi-fritz-ett-synnerligen-allvarligt-hot/

Vilket jävla slödder. Ta fast dom och döm dom hårt. Det här är inte okej.
Det dom inte fattar är att när en rättsprocess pågår är hot och skadegörelse något man ser hårt på.
Citera
2017-10-12, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Varför skulle SD-anhängare hota henne?

Därför att det görs öppet i denna tråd. Försök leta upp ett enda inlägg av en vänsteraktivist i denna tråd som HOTAR Hanna Wigh

Alla hotande inlägg har en tydlig SD prägel över sig
Citera
2017-10-12, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
False flag-operationer brukar ju alltid komma upp som tänkbara alternativ.
Så både vänstern och HW själv behöver ingå i granskningen, precis som SD och random knäppgökar/kvinnohatare.

Så nu när ni SD anhängare avslöjat er själva som hotande barbarer är det hela helt plötligt en false flag operation

Hela den här tråden är ett enda dokument över hur hatkulturen innanför SD väggarna ser ut
Citera
2017-10-12, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Därför att det görs öppet i denna tråd. Försök leta upp ett enda inlägg av en vänsteraktivist i denna tråd som HOTAR Hanna Wigh

Alla hotande inlägg har en tydlig SD prägel över sig

Nu blev jag nyfiken!

Är det folks åsikter om lögnerskan som politiker och skitkäring som är ett hot?

För i det fall åsikter om misslyckade värvningar i politiken är hotfullt, så är det en juridisk tolkning av verkligheten, i linje med den påhittade våldtäkten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in