2017-10-05, 11:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Nej hon bad om hjälp av partiet men blev dumpad. Högst upp i hiearkin går först oavsett vem som har rätten på sin sida. SD är en sekt där man inte kan säga något om en person högre upp. Inte helt olikt kriminella organisationer som HA och Bandidos

Alltså Jag går till högsta chefen och säger att någon(min fd pojkvän) pillat på mig. Va fan skall chefen göra ?? Enda som kan göras är polisanmälan. Dessutom ta fram det många år i efterhand. Usch o fy !!
Citera
2017-10-05, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becknaren100
Borderlines är ju fixerade vid sex och uppmärksamhet. Wigh är onekligen en skrämmande karaktär med kriminell släkt och en historia av impulsiva flyktigheter och lögner. Få se nu om diagnos feministerna i denna tråden plötsligt slutar försvara henne. Kek!

Jag gissar att du räknar mig till vad du kallar 'diagnos feministerna', och jag är i varje fall likgiltig inför korvposerande o dyl.

Linus Bylund är dömd för våld mot tjänsteman (2002). Hur jävla smart är det att fajtas med poliser?

I den här tråden beskrivs Bylund återkommande som 'häradsbetäckare'.

Vad gör er så säkra på att Bylund inte har förgripit sig på Hanna Wigh? Om ni vill hjälpa Bylund kanske ni med era bästa argument kan övertyga honom om att han inte har gjort det? För han verkar inte så säker på det själv, tycker jag.
Citera
2017-10-05, 19:05
Medlem
[Hanna Wigh berättar om SD-kollegans sexövergrepp, Expressen 2017-09-25]

Per Vegelow, tidigare biträdande säkerhetschef i partiet, berättar i Kalla fakta att han fick direktiv uppifrån att agera så lite som möjligt när det rörde misstankar i partiet.

Han menar att det är omöjligt att komma åt den anklagade riksdagsledamoten.

- Han har immunitet, honom kommer man inte åt. Jag skulle bli hemskt överraskad om man inte kände till det här i partiledningen.
Per Vegelow är vad jag förstår pensionerad polis och tidigare biträdande säkerhetschef i SD, och han verkar ju vara MGM på spåren. Så vad mer vet vi om Vegelow -- har han t.ex. borderline och hur ställer han sig till korv med bröd?
Citera
2017-10-05, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magro

Per Vegelow är vad jag förstår pensionerad polis och tidigare biträdande säkerhetschef i SD, och han verkar ju vara MGM på spåren. Så vad mer vet vi om Vegelow -- har han t.ex. borderline och hur ställer han sig till korv med bröd?

Snarare psykopat isf. Sparkade föredetta SD politiker som fick sparken för att de misskött sig, jodåsåatte... "alla vill ligga med fjäsk".
Citera
2017-10-05, 19:42
Medlem
Citat:
Snarare psykopat isf. Sparkade föredetta SD politiker som fick sparken för att de misskött sig, jodåsåatte... "alla vill ligga med fjäsk".

Hur misskötte sig Per Vegelow? Varför fick han sparken? Hur kommer du fram till att han snarare är psykopat?

--
["SD har inte råd med Wighs avhopp", Metro 2017-09-25]

Ytterligare ett tiotal sverigedemokrater som Kalla fakta intervjuat vittnar om en partikultur där visselblåsare blir smutskastade, trakasserade eller uteslutna ur partiet.
Jag blev utesluten för att jag berättade om sexuella trakasserier, säger en kvinnlig SD-ledamot, som vill vara anonym, i tv-programmet.
Den före detta biträdande säkerhetschefen inom SD, Per Vegelow, säger i tv-programmet att den utpekade riksdagsmannen utsatt flera kvinnor för sexuella trakasserier.

Ytterligare en kvinna, Maddelen Larsson som representerat Sverigedemokraterna i Falköpings kommunfullmäktige, lämnar partiet. Även hon uppger i tv-programmet att hon utsatts för sexuella trakasserier.
Så här långt har Flashbacks psykologer kommit fram till att:

Linus Bylund = snäll och naiv
Hanna Wigh = borderline
Karin Harlie Bruce (Flickalillas) = borderline
Per Vegelow = snarare psykopat isf

Kan vi få diagnos på Maddelen Larsson också?
Citera
2017-10-05, 19:51
Bannlyst
Citat:
Linus Bylund = snäll och naiv
Hanna Wigh = borderline
Karin Harlie Bruce (Flickalillas) = borderline
Per Vegelow = snarare psykopat isf

Linus Bylund = I dont give a shit about him. Gillar vild sex, säkert fuckboy. Fullständigt irrelevant person men snäll verkar han vara bara att han nog blivit lite kantad av att ha träffat diagnoser såsom Wigh och hans ex.

Hanna Wigh = Borderline som tror hon är priviligierad pga diagnos feminismen. Måste sättas på plats så kvinnor förstår att de inte kan tro de kan skrika högt nog att folk ska tro på vad de säger utan bevis eller handling. #InteErMan

Karin Harlie Bruce (Flickalillas) = Borderline enligt henne själv. Märks tydligt med de bi-polära inslagen och "humorn" för att bearbeta ett trasigt inre. Point, blank.

Per Vegelow = Bitter föredetta SD:are som fått "sparken". Vill ha lite snabba pengar genom att hora för MSM dreven. Stjärtis varning.

Citat:

Ful träskpadda som inte ens "flyktingar" vill ligga med. Bitter att Bylund inte ville "grab her by the pussy". Måste sälja sig in hos Wigh så hon får vara med på fester med öststats män som vid tung berusning kanske sätter på henne i ren desperation.

Frågor?
Citera
2017-10-05, 19:54
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Linus Bylund = I dont give a shit about him. Gillar vild sex, säkert fuckboy. Fullständigt irrelevant person men snäll verkar han vara bara att han nog blivit lite kantad av att ha träffat diagnoser såsom Wigh och hans ex.

Hanna Wigh = Borderline som tror hon är priviligierad pga diagnos feminismen. Måste sättas på plats så kvinnor förstår att de inte kan tro de kan skrika högt nog att folk ska tro på vad de säger utan bevis eller handling. #InteErMan

Karin Harlie Bruce (Flickalillas) = Borderline enligt henne själv. Märks tydligt med de bi-polära inslagen och "humorn" för att bearbeta ett trasigt inre. Point, blank.

Per Vegelow = Bitter föredetta SD:are som fått "sparken". Vill ha lite snabba pengar genom att hora för MSM dreven. Stjärtis varning.

Ful träskpadda som inte ens "flyktingar" vill ligga med. Bitter att Bylund inte ville "grab her by the pussy". Måste sälja sig in hos Wigh så hon får vara med på fester med öststats män som vid tung berusning kanske sätter på henne i ren desperation.

Frågor?
OM nu detta skulle vara sant vad säger det om SD-topparnas umgänge, är det en förutsättning att man ska ha en diagnos för att kunna umgås med dessa?
Citera
2017-10-05, 20:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
OM nu detta skulle vara sant vad säger det om SD-topparnas umgänge, är det en förutsättning att man ska ha en diagnos för att kunna umgås med dessa?

Du vet aldrig en borderline förens de blir otrevliga ett tag inpå dejtandet. Då helvetet kommer fram och då man är hooked, "heroin".

http://www.psykologiguiden.se/rad-och-fakta/symtom-och-besvar/personlighetsstorningar/borderline

Citat:
Det mest påtagliga hos personer med IPS är de dramatiska svängningarna mellan normalt stämningsläge till nedstämdhet och ångest, ibland stegrad till gränspsykotiska upplevelser.
Vredesutbrott, dramatiska utspel, provocerande självdestruktivitet och impulshandlingar är vanliga.

Citat:
Väldigt vanliga riskfaktorer när man har svårigheter i form av IPS är missbruk och beroende. Återkommande stark ångest och nedstämdhet gör att man lätt lockas att ”självmedicinera” med alkohol, droger och överdoser av läkemedel.
Vissa löper ökad risk för självdestruktivitet i form av ätstörningar, självskadebeteende och riskabla sexuella kontakter.

http://gettinbetter.com/perfect.html

Citat:
Similarly, the Borderline wants to pick fights with you, especially after an intensely loving, close and harmonious episode. When attachment fears flare up, abandonment terror is right around the corner--so they have to destroy any closeness with you, before you have a even a remote opportunity to do it to them! This has nothing whatsoever to do with You. They'll act-out their anxiety surrounding attachment, with all their suitors, partners and close friends.

https://www.healthyplace.com/personality-disorders/borderline-personality-disorder/borderline-personality-disorder-relationships/

Citat:
How do borderline personality disorder relationships evolve? They usually start out with excitement and fun, but end in turmoil and pain, leaving the non-BPD partner deeply hurt and confused.
Senast redigerad av Becknaren100 2017-10-05 kl. 20:15.
Citera
2017-10-05, 20:17
Medlem
Citat:
.
Vad gör er så säkra på att Bylund inte har förgripit sig på Hanna Wigh? Om ni vill hjälpa Bylund kanske ni med era bästa argument kan övertyga honom om att han inte har gjort det? För han verkar inte så säker på det själv, tycker jag.

"Säker" kan ingen vara- kanske inte ens Wigh själv, hon kanske har drömt...

Jag bryr inte ett skit om vare sig Bylund eller Wigh men att flera år senare komma dragandes med trams helt utan att ha minsta lilla bevis, vilket nonsens.

Hur trovärdig låter Hanna i filmsekvensen där hon berättar om "pulleriet" ? Absolut NOLL.

"Han tog stryptag men en hand och lirkade in handen innanför byxorna med den andra"- helt utan att Hanna gjorde minsta motstånd. Låter inte det väldigt märkligt -då vet jag inte vad.

Hon hade kunnat veva med armar och ben-knäa honom i skrevet, örfila, riva, slita i håret, skrika osv osv.
Vad gör hon ? löser korsord ? knypplar ?

Så jäkla uppenbart att hon bara är ute efter hämnd och att skada SD.
Eller så kanske har Bylund för små fingrar så Hanna var inte nöjd.
Citera
2017-10-05, 20:27
Medlem
Citat:
[//]

Underbart -- här går det undan!!

Citat:
Frågor?

Jo, jag vet en sak till jag undrar över redan nu:

Svennebanan2000 lyckades ju hitta en lista på inte mindre än 12 kvinnliga SD-politiker som påstår att de INTE har utsatts för våldtäkt o dyl av sina partikollegor. Kan du skilja agnarna från vetet även här -- vilka av dem är snälla och naiva respektiva borderline och psykopater?

Namnen är: Hannyah Jörtoft, Åse Nicklasson, Marita Ljus, Therese Wellbrant, Denise Magnusson, Helené Granbom Angerheim, Barbro Magnusson, Riona Hansson, Lornalyn Karlsson, Lisbeth Åhström, Diana Goldhammer och Nina Terenziani.
Citera
2017-10-06, 11:01
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdinand666
Hur trovärdig låter Hanna i filmsekvensen där hon berättar om "pulleriet" ? Absolut NOLL.

"Han tog stryptag men en hand och lirkade in handen innanför byxorna med den andra"- helt utan att Hanna gjorde minsta motstånd. Låter inte det väldigt märkligt -då vet jag inte vad.

Jag tycker att hon ser helt opåverkad ut när hon beskriver "övergreppet". Och det har ju gått lång tid - men varför drar hon nu upp detta igen?
Citera
2017-10-06, 16:01
Bannlyst
Citat:
Underbart -- här går det undan!!

She mad!

Citat:
Jo, jag vet en sak till jag undrar över redan nu:

Svennebanan2000 lyckades ju hitta en lista på inte mindre än 12 kvinnliga SD-politiker som påstår att de INTE har utsatts för våldtäkt o dyl av sina partikollegor. Kan du skilja agnarna från vetet även här -- vilka av dem är snälla och naiva respektiva borderline och psykopater?

Namnen är: Hannyah Jörtoft, Åse Nicklasson, Marita Ljus, Therese Wellbrant, Denise Magnusson, Helené Granbom Angerheim, Barbro Magnusson, Riona Hansson, Lornalyn Karlsson, Lisbeth Åhström, Diana Goldhammer och Nina Terenziani.

Det är din läxa, kvinna. Du vill veta, du tar reda på det. Men du har betydligt fler som säger att de varken blivit utsatta, seyy, hört eller behandlat ärenden med sexuella trakasserier a la vad Wigh påstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in