2017-09-28, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliten987
Var det inte LB som verkar ha haft en affär med den där kurdiska tjejen med? Droppler-någonting?

Har han för vana att ligga runt?

Wigh sa att den personen som våldtagit henne är en person som får många kvinnor att säga att de är illa behandlade på olika sätt. Hon preciserade inte mer än så tror jag?

Och det är väl här kritiken ligger?
Citera
2017-09-28, 12:59
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazyman
Han erkänner att han fört över totalt 1,1 miljoner till sin frus enskilda firma. Han erkänner att han ljög för revisorn när denna frågade om pengarna "De var flyttade till ett sparkonto" påstod han.

Sedan att han tycker domen är fel betyder ju inte att han på något vis är oskyldig. Om jag utan ditt medgivande tar din bil och återlämnar den när du börjar fundera på var den är. Är jag mindre biltjuv för det?

Tro han att han blir frikänd så tror han nog på tomten också.

Jo, han skyddas av partiet, får jobba som konsult. Samtidigt får andra springa gatlopp när de kritiserar partiet intern. Mycket märkligt parti.
Men att det skall vara så erbarmligt komplicerat för vissa...
Han har inte erkänt det brott han åtalats för. Dont shoot the messenger, jag talar bara om för dig hur det ligger till. Du kan skrika dig hes om du vill men Anders Forsberg är åtalad för grov förskingring. Han har aldrig erkänt det brottet och har överklagat domen. I samband med överklagandet har han åberopat ny bevisning och vill att åtalet ogillas.

Du vill verkligen inte acceptera det?

Jag får känslan av att det du efterlyser är någon form av moralisk domstol som kan utfärda straff i händelse av att en person i domstol blir frikänd. "Han blev frikänd men är en riktig skurk" samt "mja, frikänd men knappast oskyldig".

Jag tror faktiskt inte att jag någonsin hört något liknande dumtrams.
Citera
2017-09-28, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliten987
Var det inte LB som verkar ha haft en affär med den där kurdiska tjejen med? Droppler-någonting?

Jo, det stämmer alldeles utmärkt. Initialer C.A.

Finns dock ingen mening att hänga ut henne.
Citera
2017-09-28, 13:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Det är inte hennes historia. Det här är SD:S historia.

Självbevarelsedrift. Det är något SD borde skaffa sig.

Att stoppa huvudet i sanden fungerar inte så bra. Det är inte bra alls.

Det är den Sanna historien. Hon hade aldrig kommit i partistyrelsen om hon inte börjat knulla med LB från 2012 och framåt. Hon är den typiska tjejen som gått sängvägen.

Hon har fattat att det bästa för att komma uppnosig i karriären ära att knulla sig upp för då skaffar man sig hållhakar på varandra som man sedan nyttjar ända upp till toppen. Nu fick LB erfara detta.
Citera
2017-09-28, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Hanna Wigh vet inte vilket datum incidenten inträffade. Jag menar att det måste vara svårt för henne att hålla reda på alla datum när han fick tillträde att ha handen under trosorna och vilken dag han inte fick det. För de gångar trots allt haft en sexuell relation till och från i 5 år..

Du svarade ju aldrig förra gången men du fortsätter upprepa din mantra.. Så jag prövar igen. Var har du fått att de har haft en av och till relation i 5 år ifrån? Allt jag vet är att Bylund sagt att de inledde en relation 2012 som varit av och till. Du verkar ju veta mer så upplys oss gärna. Eller är det bara spekulation och noll fakta?
Citera
2017-09-28, 13:05
Medlem
Mannen i SD som ev. våldtog HW, + vad sysslar männen i SD med?

Vem är mannen som våldtog Wigh?

På vilket sätt har han taskigt rykte? Detta vore ju intressant att veta. Vilka män i SD håller honom om ryggen?

Jimmie sa att han inte visste vem det var. Många verkar säga att ingen visste vem det var. Wigh talade om i TV4 att hon fått en text av en kvinna i SD som visste vem det var.

Så vilka kvinnor har den här personen gett sig på och hur?

Vilka är männen som håller honom om ryggen?

Ligger han runt och är hora och tar han Citodon eller. Rufsig i håret?

Den här tråden handlar inte om Wigh utöver det som har med dem två att göra. Finns andra trådar för det. Den här personen borde ha ett namn och hur är han som politiker?
Senast redigerad av Dogberry 2017-09-28 kl. 13:26.
Citera
2017-09-28, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baradino
Du svarade ju aldrig förra gången men du fortsätter upprepa din mantra.. Så jag prövar igen. Var har du fått att de har haft en av och till relation i 5 år ifrån? Allt jag vet är att Bylund sagt att de inledde en relation 2012 som varit av och till. Du verkar ju veta mer så upplys oss gärna. Eller är det bara spekulation och noll fakta?

Bylund sa det och Hanna Wigh vägrar förneka att de haft en sexuell relation in en intervju på TV. Case closed.
Citera
2017-09-28, 13:10
Medlem
Citat:
Det är den Sanna historien. Hon hade aldrig kommit i partistyrelsen om hon inte börjat knulla med LB från 2012 och framåt. Hon är den typiska tjejen som gått sängvägen.

Hon har fattat att det bästa för att komma uppnosig i karriären ära att knulla sig upp för då skaffar man sig hållhakar på varandra som man sedan nyttjar ända upp till toppen. Nu fick LB erfara detta.

Från en annan tråd. LB?

Hur har LB och de andra i SD betett sig för att få upp henne i karriären?

SD-gubbarna hjälper alltså folk att få komma uppåt i karriären i SD utan att det har med politik att göra. Det har med sex att göra.

Vilka män i SD har gjort vad för Wigh då? Har de fuskat och stött ut andra bättre lämpade? Som någon slags kvotering då?
Citera
2017-09-28, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svennebanan2000
Bylund sa det och Hanna Wigh vägrar förneka att de haft en sexuell relation in en intervju på TV. Case closed.

Bylund har väl bara sagt något om när det började. Ingenting om när det slutade. Har jag fel i det så visa gärna var, annars vore det ju bra för din/er trovärdighet att sluta snacka skit.
Citera
2017-09-28, 13:11
Medlem
Citat:

https://www.flashback.org/showthread.php?p=61910635&posted=1#p61910635

Jag svarade dig där.

Så kan man fortsätta den diskussionen där hur de stött ut andra bättre lämpade för att få fram någon som de knullar med.
Citera
2017-09-28, 13:12
Medlem
greta75s avatar
Ser att det är många som medvetet eller omedvetet förminskar övergreppet.

Det som Hanna berättade var att han när de var ensamma tog strypgrepp på henne. Sedan förklarade han att hon inte skulle gå till media. Och så avslutade han med att stoppa in handen innanför hennes byxor och trosor och körde upp ett finger.

Dels är det våldtäckt men även en vidrig härksarteknik som säger väldigt mycket om förövaren. Män som använder våld/hot mot kvinnor är det värsta jag vet.

Men ingen tror att det kommer hända något med den här historien, att någon kommer att bli fälld eller så.

Det som kan förändras är förhoppningsvis den pisskulturen som råder inom SD, där man kanske inte håller varandra bakom ryggen bara för att man är gamla kompisar utan där moral och hårt jobb går först.
Citera
2017-09-28, 13:13
Medlem
ElvisFans avatar
Kommer Hanna att kunna kvittera ut Riksdagspension resten av livet nu? Bra idé. Knulla sig till toppen och sedan skjuta ut sig med en bra fallskärm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in