Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-10-11, 01:15
  #73
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Dessa tre herrar hade varit kul att träffa och prata allt från musik till religion.
Eddie Meduza
GG Allin
Pelle Dead Ohlin
Citera
2017-10-11, 01:34
  #74
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Dessa tre herrar hade varit kul att träffa och prata allt från musik till religion.
Eddie Meduza
GG Allin
Pelle Dead Ohlin

Jag har en liknande "lista":
Eddie Meduza. -Hade varit kul att träffa och snacka med honom. Intressant så det blir över!
Luciano Pavarotti. -Vill veta mer om Pavarotti, varför (mer ingående) att han började sjunga.
Marlene Dietrich: -Intressant livsöde, för att inte säga mycket intressant! (Båda sidor sjöng hennes sång under andra världskriget)..

Bubblare: Zarah Leander. -En intressant person, minst sagt..
Citera
2017-11-05, 14:03
  #75
Medlem
helenduvals avatar
Då hade jag valt Elvis Presley, Freddie Mercury och Wolfgang Amadeus Mozart.
Citera
2018-05-23, 10:16
  #76
Medlem
Joey Ramone,Lux Interior(the Cramps) och Eddie Cochrane.
Citera
2018-05-24, 17:44
  #77
Medlem
PsychoChillers avatar
Spontant tänker jag på Proof, Eddie och Lemmy. Proof för möjligheten till intressant konversation i och med att han var en del av ett bra crew och en intressant scen. Eddie för att han var rolig och hade självinsikt/distans och var en stor del av min uppväxt. Lemmy för att... jag vet fan inte. Baserat på dokumentärer jag har sett tror jag att Lemmy bara hade stirrat på en barspegel eller spelat Jack Vegas. Så jag byter ut Lemmy och ersätter med Big Pun, för jag tror att den mannen har några historier att dra. Så:

Proof
Eddie
Big Pun
Citera
2018-09-05, 04:42
  #78
Medlem
Nkpgisits avatar
Lou Reed. Vi skulle ha en mysig kväll med amfetamin, rom och cola samt att han skulle få berätta så mycket för mig. En av de bästa musikerna genom tiderna. Kolla bara när han va med i The Velvet Underground. Helt sjukligt genila.

Jimi Hendrix Med Jimi hade jag viljat höra hans gitarrspel hela dagen lång med några gram röka och bara ha en extremt trevlig dag med en massa kunskap.

Kurt Cobain Cobain hade vart ganska kul att diskutera med. Avsluta dagen med någon mysig opiat och höra hans tankegångar.

Men vill så gärna träffa David Bowie, Janis Joplin, och sjukt många mera. Jim Morrison hade nog vart kul också.
Citera
2018-09-05, 04:44
  #79
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Ted Gärdestad
Vinnie Paul
Darrel Dimebag
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback