2017-10-10, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Låter dyrt för oss skattebetalare.
#Vembetalar?
Precis min tanke. Fy fan för den lilla klicken i ett helt plan. Man fyller väl ett plan innan det flyger. Var där ett 50-tal poliser utanför förvaret också. Oj vad detta kostar oss. De ska hållas hemligt och göras i smyg.
Skulle vilja ha statistik på bidrag/inkomst på olika partier. Att MP och vänstern står för mest bidrag o sjukskrivningar vet vi redan. Alltså folket som röstar.
Citera
2017-10-10, 22:07
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stina1981
Det är alldeles för få som åker och utvisningarna sker för sällan men man kanske får vara glad för att det sker överhuvudtaget i detta vansinnesland.

Det är dags att skaffa "Hundburar" ute vid flygplatserna.
Alla papperslösa som påträffas skickas till dessa och så samlar man ihop så många det går.
och flyger ut dem. Lägger man dessutom dessa utanför passkontrollen så har de "redan" lämnat sverige och påbörjat sin resa hem.

80.000 personer ska ut innan valet har Löfven och MP lovat. Då går det inte att flyga ut 17 åt gången.

Går säkert att få bättre ekonomi i det hela om man samkör transporterna med Danmark och Tyskland.

#Vembetalar?
Citera
2017-10-10, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Videomannen har rätt roliga videor så sött.

https://youtu.be/3vTL28TqnK4
Är nog lite så att kvinnorna är glada att slippa åka till Gambia varje vinter, så fint att de kan mysa året runt med "barnen" från afffeland som variation mot Gambiabarnen...

Vore det inte billigare att försvaret flög ner dem med nån Herkules, så hade de fått uppleva lite komfort och mer spänning på resan.
Sen förstår jag inte varför de skjuter upp beslut som redan är fattade... Ut med dem och glöm inte att ta dna och fingeravtryck så vi kan avvisa dem nästa runda de kommer.
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Alla papperslösa som påträffas skickas till dessa och så samlar man ihop så många det går.
och flyger ut dem. Lägger man dessutom dessa utanför passkontrollen så har de "redan" lämnat sverige och påbörjat sin resa hem.

80.000 personer ska ut innan valet har Löfven och MP lovat. Då går det inte att flyga ut 17 åt gången.

Går säkert att få bättre ekonomi i det hela om man samkör transporterna med Danmark och Tyskland.

#Vembetalar?
Ja man kan undra hur många specialbokade plan det går på för att få ut alla 80 000...
Senast redigerad av beaver_se 2017-10-10 kl. 22:11.
Citera
2017-10-10, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
och flyger ut dem. Lägger man dessutom dessa utanför passkontrollen så har de "redan lämnat sverige" och påbörgat sin resa hem.

#Vembetalar?
Finns väl plats med burar undertill där hundar åker. Kanske karantän också om det finns vanligs passagerare.
Citera
2017-10-10, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GuldBuddah
Jag tror inte att dessa personer ser helhetsbilden av hur deras tankesätt och val, sakta men säkert leder till mer och mer problem i samhället. De är ju så klart dem som är humana och medmänniskor, och vi andra som är omänskliga, råa och kalla.
Ja - exakt så blir ju effekten. Så sorgligt och onödigt med de ständiga konfrontationerna. Hur går vi vidare? Är det möjligt att få någon förståelse elr något som liknar något av en consensus?
Citera
2017-10-10, 22:15
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Har flyget lyft? Var kan man se?

Man kan se här: https://www.swedavia.se/landvetter/avgangar/#gref

Det värsta är att flighten inte stått med på hela kvällen. Nu kan jag inte sova bara för det.
Flightnr G6221
Igår stod den med med avg tid 22:00 idag
Citera
2017-10-10, 22:19
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Flygplanet kan ej lyfta om barnen/ungdomarna vägrar följa säkerheten och trotsar eller om Transport vägrar tanka planet min vän.

#vistårinteut

Rymdkram.
Förhoppningsvis finns handfängsel med under färden. Jag tycker det är jättebra ju mer dom bråkar. Alla ska i slutändan inse vilket pack vi bekostade. När kärringarna ylar mår jag bättre än på länge.
Citera
2017-10-10, 22:20
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charkoal
Finns väl plats med burar undertill där hundar åker. Kanske karantän också om det finns vanligs passagerare.

Frågan är hur man överhuvudtaget ska lyckas få ut ytterligare 79.983 personer under det kommande året. Det är Ca 220 personer per dag som ska samlas in och flygas ut.

En sådan här flygning brukar kosta en bra bit över en miljon kronor. Det kommer att behövas 10 liknande flygningar om dagen under det kommande året (totalt över: 3 650 000 000 kronor om alla ska flyga hem).

Det är dock ett billigt pris då man konstaterar att om dessa personer stannar så kommer de inte att vara själjförsörjande de närmsta generationerna. Nu gäller det att skeppa ut dem.

#Vembetalar?
Citera
2017-10-10, 22:21
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Vår tids Qusling jag undrar hur mycket han har fakturerat.

https://mobile.twitter.com/ViktorBanke/status/917843071630487554
Citera
2017-10-10, 22:24
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charkoal
Karantän kan nog behövas. Vet inte hur utbrett gonorre och syfilis är men med tanke på att det är många f.d Gambiaresenärer med i smeten borde sån vara nödvändigt. Tror det är en hel del luspudlar som vistats på dom olika strejkplatserna.
Citera
2017-10-10, 22:27
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Förhoppningsvis finns handfängsel med under färden. Jag tycker det är jättebra ju mer dom bråkar. Alla ska i slutändan inse vilket pack vi bekostade. När kärringarna ylar mår jag bättre än på länge.

Om det är andra än utvisade med på planet brukar man inte använda handfängsel i Mes-Sverige. Det är ju kränkande förstås. Det är lättkränkta folk det här.
Och när man kan/behöver använda det så är det såna där plastband.
Allt för att de inte ska slå nån i skallen med den. Eller de små baaarnen skada sej vid turbulens t ex.
Ylande kärringar bör få sina tunnläppade munnar hopsydda!
Citera
2017-10-10, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008

Planet är rejält försenat. Finns inte på flightradar. Vi kämpar och ger inte upp. En 16:årig pojke är på planet, tänk på det ni som tankar planet.

#vistårinteut

Rymdkram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in