2017-10-10, 21:22
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Aftonbladet debatt den som har tråkigt kan härja med alla sommarmammor och sommarpappor.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1905483176382220&id=141064558 9199317
Citera
2017-10-10, 21:24
Medlem
Sqrbankens avatar
Lite ironiskt att detta plan lyfter tack vare (Bl.a.) MP. Måste kännas snopet för dess kärnväljare.
Citera
2017-10-10, 21:24
Medlem
sajebiss avatar
Såg att det skulle vara upp till 25 grader i Kabul imorgon, varför vill man då stanna i ett gråkallt Sverige? Tror faktiskt inte det är afghanerna själva som stretar emot utan det är aktivistkvinnorna som inte kan köpa att deras stora kärlek ska hem till fru och barn i Afghanistan.
Citera
2017-10-10, 21:26
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leviathan99
Jag hoppas ändå de stackars manna-barnen får professionell psykologhjälp så snart de kliver av planet i Kabul.
Så de kan hantera alla de traumatiska sex-upplevelser de fått ställa upp på efter ha delat säng med de svårt psyksjuka svenska batik-kossorna..
Håller med. Måste vara en livslång ångest att endast fått se slappa och gråa fittor tiden i Sverige. Såg nån bild när en vettskrämd yngling tvingades klämma på en lång tutte vilken satt på en 70-årig tant. Det var nästan så jag tyckte synd om kräket. Vet inte hur det är med terapi där men det behövs nog sannerligen.
Citera
2017-10-10, 21:26
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Nu finns det bara ett hinder för oss innan vi korkar upp.
Om dom jävlas, slåss och skriker på planet så vägrar kapten att lyfta.'
De kan ha blivit instruerade av de fridsamma aktivisterna.

Har arbetat som flygkapten sedan början på 2000-talet, jag kan tänka mig att arbeta ideellt under ett år med 3st avgångar i veckan från Sverige. Det kan bli mitt bidrag till Sveriges framtid.
Bara att låsa fast packet i sina stolar, stänga säkerhetsdörren till cockpit och åka, svårare är det inte.

Nåja, ett par beväpnade poliser ombord hade också varit trevligt.

Men erbjudandet består.
Citera
2017-10-10, 21:27
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Kan man inte tvångsmata dem med Benzodrin och annat lugnande?

Man kan ge dem stolpiller med Stesolid redan på förvaret. Men det blir liv på häxorna förstås.
Citera
2017-10-10, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Kan man inte tvångsmata dem med Benzodrin och annat lugnande?

Vad är det för fel med gagball, spottluva och handbojor?
Dessa leksaker kan gossarna behålla vid sin ankomst
Läkemedel e ju betydligt dyrare.

OnT
Någon som har koll på om alla åker eller bara ett par av bedragarna? Visst två är bättre en ingen fast 17st är betydligt bättre
Citera
2017-10-10, 21:29
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Svenskar åker ner och jobbar i Afghanistan, så vad är problemet?

Exakt.

Det riktiga problemet är att Sverige i världens ögon är en vidöppen godispåse.
Den bilden måste ändras.

”Flyktingar”?
Pfff
Citera
2017-10-10, 21:29
Medlem
Skafferns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Becknaren100
Så han fick inte stanna. Ja han såg onekligen ut att vara runt 30 eller mer. Riktigt slitet ansikte så på köpet säkert en knarkare. Rekt bitch!
Han fick stanna. Såklart.
https://www.expressen.se/gt/mostafa-gholami-19-utvisas-till-afghanistan-i-kvall/
Citera
2017-10-10, 21:30
Medlem
zkuurks avatar
Jag har aldrig styrt ett plan men ner kommer man alltid, Se till att planet är fullt med Afghaner
så kan jag offra mig för mina barns framtid.....
Citera
2017-10-10, 21:32
Medlem
Leviathan99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Håller med. Måste vara en livslång ångest att endast fått se slappa och gråa fittor tiden i Sverige. Såg nån bild när en vettskrämd yngling tvingades klämma på en lång tutte vilken satt på en 70-årig tant. Det var nästan så jag tyckte synd om kräket. Vet inte hur det är med terapi där men det behövs nog sannerligen.

Ja, trots deras primitiva lustar och klena förstånd kan det ju knappast vara en angenäm upplevelse

https://pbs.twimg.com/media/DBJ2QmbXcAIN-z4.jpg

Se så stolt hon visar upp sin mellanöstern-hingst
Hans frånvarande och lätt korkade uppsyn påminner lite om en sorglös ko som strax ska skickas in för slakt.
Citera
2017-10-10, 21:33
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Man kan ge dem stolpiller med Stesolid redan på förvaret. Men det blir liv på häxorna förstås.

Klart de blir. Det skulle ju räknas som att deras vuxenbarn blir sexuellt stimulerade av någon annan än dem själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in