2017-10-10, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Jag har blandade känslor inför denna utvisning, jag är ledsen för att det är så få som skickas iväg men jag är glad för att "vi står inte ut" är så arga

Härligt att de är så arga. De lär snart tappa upp varma bad och ta fram rakbladen. Och ännu bättre att det är så få som skickas med en 767 till så höga kostnader. Detta kommer att kavlas ut i tidningarna med ett prisnota. Folket i Sverige kommer koka än mer av ilska och SD kommer växa så det knackar. Dessa aktivister har inte förstått att de är SDs bästa kampanjare.
Citera
2017-10-10, 20:56
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
7 är nu under utvisning av 17, dock har många inhibinationer/ verkställighetshinder trillat in sista timmarna.

10 får stanna ännu.

#vistårinteut

Rymdkeam.

Så var det i princip förra gången. Men utvisningarna slutfördes till sist iallafall =) =)
Dessa skäggbarn slipper inte undan de heller, man fördröjer det enbart!

De äckliga skäggbarnen flygs snart ut <3
Citera
2017-10-10, 20:57
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
"Bussen uppges vid 19.10-tiden vara på väg till Landvetter. Planet lyfter inom kort."

Heeeeeejdå äckliga jävla skäggbarn!

Barnen? Fick de ihop till något barn? Som jag gissade tidigt fick många gubbarn uppskov.
Citera
2017-10-10, 20:58
Medlem
Mostafa Gholami, 19 avisas, hahahahhahahha, han är ju 39
Citera
2017-10-10, 20:59
Medlem
sunrays avatar
Kan man se någonstans att planet lyft? Sitter och väntar med min finaste single malt..
Citera
Medlem
Har planet lyft?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenMykonos
Härligt att de är så arga. De lär snart tappa upp varma bad och ta fram rakbladen. Och ännu bättre att det är så få som skickas med en 767 till så höga kostnader. Detta kommer att kavlas ut i tidningarna med ett prisnota. Folket i Sverige kommer koka än mer av ilska och SD kommer växa så det knackar. Dessa aktivister har inte förstått att de är SDs bästa kampanjare.

Precis. Ju mer sådana här händelser desto mer folk i Sverige som protest röstar på SD. Snacka om självmål.
Citera
2017-10-10, 21:00
Medlem
musttomtes avatar
Räcker det med att 100 personer sitter ner på gatan och grinar.... Vi kan ju förändra hela Svea, vi kan göra Sverige stort igen.

"Inhibition" betyder att beslutet om utvisning ska omprövas. För så lite..... Vi kan stänga gränserna om vi är 200 som sätter ner foten hehe
Citera
2017-10-10, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud

Så han fick inte stanna. Ja han såg onekligen ut att vara runt 30 eller mer. Riktigt slitet ansikte så på köpet säkert en knarkare. Rekt bitch!
Citera
2017-10-10, 21:02
Medlem
persona.von.gratas avatar
Låter dyrt för oss skattebetalare.
#Vembetalar?
Citera
2017-10-10, 21:03
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud

Han är säkert bra i sängen och bör få stanna enligt tramsjakt med Anne Ramberg. Ramberg med tramsjakt gillar korta snoppar. En annan delade denna eminenta artikel

http://illvet.se/manniskan/kroppen/penis-fa-overblick-over-storleken-bland-varldens-man
Citera
2017-10-10, 21:08
Medlem
LaScalas avatar
Nu finns det bara ett hinder för oss innan vi korkar upp.
Om dom jävlas, slåss och skriker på planet så vägrar kapten att lyfta.'
De kan ha blivit instruerade av de fridsamma aktivisterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in