2017-10-10, 21:08
Medlem
Zoom008s avatar
Jag läste att det var 800 som skickats tillbaka i år. Flertalet frivilligt. Hoppas att det stämmer men nu är det dags att sätta fart. Svenska folket blir bara mer och mer förbannade och speciellt nu när några slapp flyga och fara. Lite kul i alla fall att några kärringar blev anhållna och jag kan tänka mig att poliserna gärna ville ta tag ordentligt i dom som satte sig på vägen. Mitt hopp är att även polisen tröttnar på packet och att dom skriker mördare och misshandlar några av dom bådar gott. Mer sånt och hopp om att varenda kärring får en spark i arslet när ingen ser. Djävla ligister dessa kåta klimakteriehäxor. Om gubben hade fortsatt satt på dom kanske dom skulle låtit barnen vara ifred.
Citera
2017-10-10, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashshit
Regeringen har lovat att avvisa 80 000st av de som kom 2015!
Vad är vi uppe i nu när 2017 börjar lida mot sitt slut 400?
Jag väntar fortfarande...
Det är alltid så med Socialdemokraterna, de lovar stort men håller tunt. Precis som med vallöften. Så 10 åkte denna gång, vi får se hur många som är med planet hem igen.
Citera
2017-10-10, 21:10
Medlem
Dom här så kallade "barnen" har ljugit sig hit ända ifrån Asien för att delta i historiens största välfärdsbluff. Av bilderna att döma ifrån protesterna vid migrationsverkets förvar så är det som vanligt de som bidrar minst till samhället som skriker högst. Jag och många andra som inte kunde närvara utan befann oss på våra arbeten för att bidra till välfärden sitter just nu och småler en smula.

Vad som är skrämmande är att det är fullt lagligt att ljuga om sin ålder för att belasta samhället med flera hundra tusen årligen/person och åtnjuta förmåner som man inte är berättigade till.

Samtidigt blir folk åtalade för att komma in på krogen med falskleg... https://www.hd.se/2015-08-28/18-arig-flicka-atalas-for-falskt-leg-pa-krogen
Citera
2017-10-10, 21:12
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekarekonom
Från förvaret i Kållared vill "Mohammadi säga följande till de svenska beslutsfattarna:

– Det kan komma en tid då även svenskar blir tvungna att fly. Jag hoppas att de då får en bättre behandling än vi, säger han."

Vad menar Mohammadi med detta?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/w7K1n/yasin-ska-utvisas-ikvall--hoppas-in-i-det-sista

Han menar att ju mer av hans folk som kommer in, desto större chans till ett förfallet samhälle. Till slut blir de så många att alla laglydiga och ordentliga medborgare flyr.

Det är min tolkning.
Senast redigerad av GuldBuddah 2017-10-10 kl. 21:17.
Citera
2017-10-10, 21:12
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Nu finns det bara ett hinder för oss innan vi korkar upp.
Om dom jävlas, slåss och skriker på planet så vägrar kapten att lyfta.'
De kan ha blivit instruerade av de fridsamma aktivisterna.

Det borde alla få ha. Säpo sitter ombord planet om så krävs.

https://www.expressen.se/allt-om-resor/9-000-piloter-har-pistoler-i-cockpit/
Citera
2017-10-10, 21:14
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Nu finns det bara ett hinder för oss innan vi korkar upp.
Om dom jävlas, slåss och skriker på planet så vägrar kapten att lyfta.'
De kan ha blivit instruerade av de fridsamma aktivisterna.
Gör dom det så kommer det inte gagna dom i vilket fall. Även myndigheter kan tappa tålamodet vilket jag hoppas och att det blir hårdare boliner i så fall framöver. Inte ens Löfven kan låta det här spektaklet fortskrida om han ens ska ha en chans att få några väljare. Folk kokar av ilska och vanliga svensson skräder inte heller orden längre. Tyvärr är det bara dom här gapiga kärringarna och afghanerna som fortfarande hörs men det kommer vända. Hur många är dom i den där föreningen? Man skulle kunna tro att det är 75% av befolkningen när dom resonerar. En stor spark i arslet eller valfri löskuk i anus.
Citera
2017-10-10, 21:15
Medlem
Smegmas avatar
Nu kan jag inte hålla mig längre. Jag tar mig en för-tut för att sedan axla upp när Pampersplanet med de skäggiga lillknattarna lämnar Vårt land! Hoppas deporteringarna fortsätter och att det i media skrivs om hur in i helevete massa skattepenningar detta cirkusaktiga spektakel kostar.

Ska inte Kuk-Löfven uttala sig och fälla en tår över de stackars barnen? Jävla idiot!
Citera
2017-10-10, 21:15
Medlem
smoerreboms avatar
Vilken riktig häxa de hade tagit till studio ett idag, helt tokig, verkar skita helt i att vi har tre instanser som prövar de här jävla målen nu o ombud som debbar på taxa för att ta tillvara på allt för dem. Det där skiten skulle behöva bantas ner egentligen.

Det är givetvis inte särskilt roligt för de här killarna men de har gått igenom hela jävla europa o valt just Sverige och det finns inget system för att skicka ner dem till nåt annat land som är bättre än Afghanistan. De har bäddat sin egen säng.

Det är ändå lite upplyftande att man samordnar med andra länder så att det blir lite ekonomi i det. tänk er sen när de fått lite rutin på det, kommer bli riktigt spännande och högavlönat jobb för de som håller på med det. Vet nån lite om hur mkt man tjänar i olika OB-tillägg o sånt på detta?
Citera
2017-10-10, 21:17
Medlem
Har vi någon bekräftelse att planet lyft? Kan vi skåla nu?
Är lögnarna äntligen ute ur landet?
Citera
2017-10-10, 21:19
Medlem
Leviathan99s avatar
Jag hoppas ändå de stackars manna-barnen får professionell psykologhjälp så snart de kliver av planet i Kabul.
Så de kan hantera alla de traumatiska sex-upplevelser de fått ställa upp på efter ha delat säng med de svårt psyksjuka svenska batik-kossorna..
Citera
2017-10-10, 21:19
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Våran egna Adolf Khavari hon lovade att åka med är lill Adolf ute nu?
Citera
2017-10-10, 21:21
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eliassonsfinapojke
Har vi någon bekräftelse att planet lyft? Kan vi skåla nu?
Är lögnarna äntligen ute ur landet?

CTOT: 22:00
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in