2017-10-09, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whyback
Det kan t.o.m. vara så att den där bryggan var bestämd från början, turen blev längre, pojkvännen gick hem. Nu visade det sig att kamerorna inte visat någon ubåt, som kom in vid 22.30, polisen kan knappast varit så snabba att dom visste det redan förmiddagen efter.

Nej, att polisen och sjöräddningen var alerta under natten, måste bero på att KW fick iväg en sorts oros-meddelande, via röst eller SMS, det är nog helt klart! Jag är inne på att hon skickade det INNAN dyket!

Om Kim skickat sms/ringt och varit rädd så tror jag det hade framgått av häktningsförhandlingen.
Känns inte sannolikt att utelämna det i rapporteringen från förhandlingen.
Citera
2017-10-09, 22:27
Medlem
TaxenSixtens avatar
Här är i alla fall liven översatt till engelska.
https://youtu.be/srAxONWCc4o
Citera
2017-10-09, 22:28
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .CYG.
Du kommer in med en jävla attityd och bara ska ha all info serverad, hur vore det att läsa några hundra sidor kanske?
Vi andra kanske varit med från början.
Lite ödmjukhet skadar aldrig. 🙂

Varför ska jag läsa snömos? Jag har läst och lyssnat på den fakta som framkommit direkt från hästmunnen och inte från en tråd det måste du begripa. Troféer? Dina personliga fantasier ska alltså jag behöva läsa tycker du? Glöm det med en gång.
Citera
2017-10-09, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solglittret
Oj har hon gjort det! Rått honom att erkänna mord!
Det var stort.

Nej däremot en annan advokat.
Citera
2017-10-09, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Men så är det inte. Styckningen har skett efter döden har Jens Möller sagt.

Huvudet har nog styckats av först. Troligen efter strypning. Tror han blev chockad av både svårigheten och det masssiva blodflödet.

Sedan har hon nog legat i duschrummet medan han tog sig mot det stället där han tänkt dumpa liket, på ett djupare ställe. Sedan kan han tagit bort en lem i taget, han hade gott om tid. Först 04 sänkte han ubåten och låg still 4 timmar.

När han sedan "räddades" och klev i land var han nog segerviss. Sänkningen av ubåten skulle fixa resten - städningen.
Citera
2017-10-09, 22:30
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .CYG.
Om Kim skickat sms/ringt och varit rädd så tror jag det hade framgått av häktningsförhandlingen.
Känns inte sannolikt att utelämna det i rapporteringen från förhandlingen.

Enig. Det är en så graverande omständighet att det hade nämnts.
Citera
2017-10-09, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Varför ska jag läsa snömos? Jag har läst och lyssnat på den fakta som framkommit direkt från hästmunnen och inte från en tråd det måste du begripa. Troféer? Dina personliga fantasier ska alltså jag behöva läsa tycker du? Glöm det med en gång.

Hypoteser heter det.
Det skadar inte att googla lite heller.
Bt.dk och ekstrabladet.
Citera
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Här är i alla fall liven översatt till engelska.
https://youtu.be/srAxONWCc4o
Äsch det var klippt.
Citera
Medlem
trngws avatar
Citat:
Jag tror ni missförstår, de kollar om styckningen av huvudet är gjord för att dölja dödsorsaken.
Jag orkar inte tjata om detta mer.

Det finns ett VÄLDIGT ENKELT sätt att slippa tjata, bara att presentera källan till dina påståenden.
Om den nu finns. Vi har presenterat källan till vårat. Your turn!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Dödsorsaken kommer att bli att huvudet har särskiljts från kroppen.
Sedan kan ju PM försöka fabulera ihop en historia för att försöka ta sig ur den.
Men det spelar inte så stor roll vad han säger i detta läget, för det kommer oavsett vilket att falla på sin egen orimlighet.
Mordvapen/såg fanns på ubåten. Det finns bilden och sågen syns i bakgrunden.
Citera
2017-10-09, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solglittret
Oj har hon gjort det! Rått honom att erkänna mord!
Det var stort.

NEJ! En helt annan advokat.
Citera
2017-10-09, 22:32
Medlem
Citat:
Jag tror ni missförstår, de kollar om styckningen av huvudet är gjord för att dölja dödsorsaken.
Jag orkar inte tjata om detta mer.

Taxen. Det är nog så här de menar. Att Pm skurit halsen av KW med en kniv. Då dör man väldigt fort.
Det är nog dödsorsaken i så fall. Sedan har han sågat av huvudet på henne.
Alltså inte sågat av huvudet på en levande människa. De utryckte sig kort i tidningen. Så det kan missförstås det där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in