Citat:
Ursprungligen postat av
trngw
Detta uttalades vid presskonferensen. Det är bara att du letar upp den, sändes ju live på många håll.
Citat:
Sammen med obduktionsrapporten af Kim Walls lig, der også er blevet færdiggjort, bestyrker videomaterialet mistanken mod opfinderen, mener anklageren.
Ifølge obduktionsrapporten blev Kim Wall udsat for adskillige knivstik – et i brystkassen og 14 omkring kønsdelen – kort inden sin død.
https://www.bt.dk/krimi/anklager-om-nye-beviser-mod-peter-madsen-der-er-nogle-meget-alvorlige-videoer
Dom får bestämma sig tycker jag. Journalisten i liverapporteringen skriver
i underlivet och artikeln beskriver
runt könet. Så därför undrar jag givetvis.
Så om det stämmer är det så att han högg henne runt könet och i bröstet innan hon avled?
Det är något som domstolen ska värdera när den rättsmedicinska expertisen säger sitt .
Citat:
Ursprungligen postat av
Solglittret
Obduktionsprotokollet är inte offentligt, men det är åklagarens uttalanden om var de 15 sticken i bålen var placerade.
Än så länge har inga skriftliga polisrapporter eller FUP handlingar presenterats - allt vi diskuterar som "fakta" här är uppgifter från åklagaren, polischef Möller och PMs advokat - oftas genom media. Om vi inte tror på deras uppgifter blir ju våra spekulationer rätt vidlyftiga - och det blir rätt hopplöst att diskutera vidare.....

Så du har ingen video där polisen uttalar sig om sticken? Okej, då vet jag. Vad du tror på är en sak och framlagd fakta något helt annat.