Citat:
Ursprungligen postat av
cossinus
om jag var peter madsen och dödsorsaken inte kunde fastställas(pga 2 månader i vatten) skulle jag komma följande historia:
"kim wall fick plötsligt utbrott och säckade ihop av någon plötslig sjukdom. jag blev asorolig och undrade vad som stod på. jag försökte få kontakt med henne men det gick inte. efter 2 minuter upphörde hennes puls och andning.
då fick jag min fantasi i huvudet. jag såg mitt tillfälle, alldeles ensam och göra vad jag vill. jag vill stycka henne och göra som på snuff videorna. jag skulle aldrig kunna döda någon för då åker jag dit för mord. men om personen är redan död så äre lugnt.
sen försökte jag dölja mitt intresse och fantasi och griftefridsbrott genom att dumpa henne i havet och även sänka brottsplatsen i vatten.
jag förstår ni misstänker jag har mördat henne , men det är missförstånd jag ville bara leva lite i mina fantasier"

vem kan motbevisa detta

"Någon plötslig sjukdom", som inte kunde hittas av patologerna, är en osäker väg. Det kan finnas plötsliga sjukdomstillstånd för en 30-åring, finns det några som inte går att påvisa patologiskt?
En mycket bättre variant av PM är att hon drabbades av klaustrofobi, och attackerade PM, som tvingades hålla fast henne hårt, till slut i halsen, eftersom hon inte kom ur sitt tillstånd. PM försökte flera gånger släppa taget, men då bara fortsatte hon helt okontrollerat, och han fick fortsätta försöka få henne att sluta........
Ett sådant anfall går inte att spåra i hjärnan. Om strypning kan fastställas, kan det finnas juridiska tvivel om varför, även om de flesta kanske förstår vad som sannolikt hänt.