2017-10-07, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggyus
Funderar att gå till en av dessa eskorter och behöver nog lite hjälp att döma vilken det blir. Gillar Maria-finast på stockholm.cracker.com.
Hon har en gör reklam för sig både i Göteborg och Stockholm så är osäker. Plus bilderna utan ansikte. Har någon annan varit hos henne och kan de erfarna ledsagare mig lite?

Ofta är det bättre att bilda sig en uppfattning själv. Smaken är olika och det handlar om personkemi.
Citera
2017-10-08, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Ofta är det bättre att bilda sig en uppfattning själv. Smaken är olika och det handlar om personkemi.
Jag menar mera om hon är på riktigt och om profilen luktar lurendrejeri. Vad brukar vara rödljus? Bilderna är inte verifierade och inga recensioner eller kommentarer. Hur kan ja vara säker?
Senast redigerad av Biggyus 2017-10-08 kl. 00:20. Anledning: Mer info
Citera
2017-10-08, 00:57
Medlem
Citat:
Jag menar mera om hon är på riktigt och om profilen luktar lurendrejeri. Vad brukar vara rödljus? Bilderna är inte verifierade och inga recensioner eller kommentarer. Hur kan ja vara säker?

Det kan du inte. Det kan du aldrig vara när det gäller eskortannonser, men just Cracker (f.d. Backpage) är ökänt för mängder med med fejk. Kolla bara annonserna - nästan allt där skriker too good to be true, bildgooglar man deras bilder kommer det oftast upp en massa träffar. Läste dessutom på ett annat forum att hon kräver förskottsbetalning - varningsklockor!!

Ta allt du ser på Cracker med en jättenypa salt! Det finns trovärdigare sajter. Och betala aldrig i förskott.
Citera
2017-10-08, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charmknutte
Det kan du inte. Det kan du aldrig vara när det gäller eskortannonser, men just Cracker (f.d. Backpage) är ökänt för mängder med med fejk. Kolla bara annonserna - nästan allt där skriker too good to be true, bildgooglar man deras bilder kommer det oftast upp en massa träffar. Läste dessutom på ett annat forum att hon kräver förskottsbetalning - varningsklockor!!

Ta allt du ser på Cracker med en jättenypa salt! Det finns trovärdigare sajter. Och betala aldrig i förskott.
Okej, tack för råden. Vilka sajter är bra eller bäst i din åsikt?
Citera
2017-10-08, 03:13
Medlem
i teori, & poesi, finns de nån bra nära Aspudden just nu?=)
Citera
2017-10-08, 09:49
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charmknutte

Bara för att bilderna inte är på tjejen du träffar innebär det inte att hon inte är snygg och trevlig. Risken att mötas av någon som skulle kunna vara bild-tjejens mamma/mormor finns tyvärr men då är det bara att vända i dörren.
Citera
2017-10-08, 12:03
Medlem
Citat:
Okej, tack för råden. Vilka sajter är bra eller bäst i din åsikt?

Realeskort.se, sex-tjejer.com och Rosa sidan. Men som alltid, titta med kritiska ögon!
Citera
2017-10-08, 13:17
Medlem
Lisalits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Bara för att bilderna inte är på tjejen du träffar innebär det inte att hon inte är snygg och trevlig. Risken att mötas av någon som skulle kunna vara bild-tjejens mamma/mormor finns tyvärr men då är det bara att vända i dörren.

Stoppa mig om jag missförstått för det låter så tokigt att jag misstänker att jag gjort just det. Jag tolkar det som att du anser det ok om man möts av någon annan än den på bilderna i annonsen och isåfall är du ännu en som uppmuntrar till falska bilder; det fungerar ju på lättlurade män. Står du alltså vid dörren och tänker "hoppsan, hon ljuger visst i annonsen, det är ett rimligt beteende av en seriös sexsäljare, och hon är ändå snygg hon med"? Bananas. Dessa tjejer anser att kunderna ÄR dumma i huvudet eftersom de går med på bluffen; jag skulle inte vilja räknas in i den skaran.

Om det inte var så du menade så tar jag tillbaka kritiken mot dig men det ovanstående är tillräckligt vanligt att det ändå behöver nämnas med jämna mellanrum. Inte konstigt att vi ofta får frågan: "är det du på bilden?"

Cracker är enligt alla jag pratat med om annonssidor ett bra ställe om man vill bli lurad.
Citera
2017-10-08, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
Stoppa mig om jag missförstått för det låter så tokigt att jag misstänker att jag gjort just det. Jag tolkar det som att du anser det ok om man möts av någon annan än den på bilderna i annonsen och isåfall är du ännu en som uppmuntrar till falska bilder; det fungerar ju på lättlurade män. Står du alltså vid dörren och tänker "hoppsan, hon ljuger visst i annonsen, det är ett rimligt beteende av en seriös sexsäljare, och hon är ändå snygg hon med"? Bananas. Dessa tjejer anser att kunderna ÄR dumma i huvudet eftersom de går med på bluffen; jag skulle inte vilja räknas in i den skaran.

Om det inte var så du menade så tar jag tillbaka kritiken mot dig men det ovanstående är tillräckligt vanligt att det ändå behöver nämnas med jämna mellanrum. Inte konstigt att vi ofta får frågan: "är det du på bilden?"

Cracker är enligt alla jag pratat med om annonssidor ett bra ställe om man vill bli lurad.

är väl samma skit som backpage..?
Citera
2017-10-08, 15:26
Medlem
Man får gå lite på magkänslan vilken sida som känns bäst. Jag kan personligen säga att "hon" tycker jag är helt okej. Någon annan tycker något annat.
Citera
2017-10-14, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Ja,ni....Gå in på RE och kolla in "Helen i Sverige"..
Kan kanske hen vara i smaken...

Hahaha
Citera
2017-10-19, 19:47
Medlem
Någon som träffat Alicelilla på rosa? inte sett henne innan men hennes enda bild var jäkligt go
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in