Citat:
Ursprungligen postat av
B-type
Bara för att bilderna inte är på tjejen du träffar innebär det inte att hon inte är snygg och trevlig. Risken att mötas av någon som skulle kunna vara bild-tjejens mamma/mormor finns tyvärr men då är det bara att vända i dörren.
Stoppa mig om jag missförstått för det låter så tokigt att jag misstänker att jag gjort just det. Jag tolkar det som att du anser det ok om man möts av någon annan än den på bilderna i annonsen och isåfall är du ännu en som uppmuntrar till falska bilder; det fungerar ju på lättlurade män. Står du alltså vid dörren och tänker "hoppsan, hon ljuger visst i annonsen, det är ett rimligt beteende av en seriös sexsäljare, och hon är ändå snygg hon med"? Bananas. Dessa tjejer anser att kunderna ÄR dumma i huvudet eftersom de går med på bluffen; jag skulle inte vilja räknas in i den skaran.
Om det inte var så du menade så tar jag tillbaka kritiken mot dig men det ovanstående är tillräckligt vanligt att det ändå behöver nämnas med jämna mellanrum. Inte konstigt att vi ofta får frågan: "är det du på bilden?"
Cracker är enligt alla jag pratat med om annonssidor ett bra ställe om man vill bli lurad.