Citat:
Ursprungligen postat av
Gullibrallan
Int bli sur nu.....Bara arab blattar som gillar fläskiga hålldamer.......
Vore det inte underbart med en rubrik där man kunde recensera kunder?
Jag tänker inte starta en sån tråd men däremot försöker jag skriva några positiva rader i kundens gästbok.
T ex. Seriös, i tid, hel och ren med en härlig humor.
Många eskorter kan selektera ut sina kunder bland ett stort utbud medan det verkar anses kränkande att skriva en negativ bedömning om en kund.
Namnet kommer ändå inte fram, enbart hans nick på RS eller RE så spelar det roll.
Men om man skriver att medlemmen xxx
Luktar kiss i könshåret och fjärtar under avsugningen så kommer han inte vara prioriterad som kund av någon.
De allra värsta är nog de snåla som ska börja köpslå när allt är bokat och planerat klart med datum, tid, ställe och tjänst.
Han förstår inte hur pinsam han framstår.
Dessa kunder är mest sorgliga och tycker synd om dem.
De sk. Arab blattarna (som jag antar är alla med onordiskt utseende)
är nog bland de renaste, fräschaste, artigaste och trevligaste av kunder.
Vi står dock ut med er fläskiga svennegubbar för vi får betalt.