Citat:
Ursprungligen postat av
TrogenHammarby
Vad för ramsor sjöngs?
Hjältarna från söder (kunde urskilja söder och Gullmarsplan från ramsan så att dom sjöng om Sverige känns tveksamt) samt gröna/vita Hammarby, samtidigt höll Camp Sweden (?) igång med att sjunga
Sverige, Sverige, Sverige så gissningsvis var det nåt kompisgäng som höll på bajen och hade en underlig fingertoppskänsla.
Nu hade jag ett par öl innanför västen men tror verkligen inte jag hörde
så fel.