2017-10-08, 00:32
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggetabowdit
Det tror jag säkert men Paddock var inte ett impotent fetto så det är lite svårt att förstå hur han skulle kunna äta den mängden mat utan att somna efteråt.

Har du källa på att han inte var impotent?

Alltså förstår du nu hur irriterande du är?
Citera
2017-10-08, 00:34
Medlem
Citat:
En del hotell har roomservice där det byter lakan och plockar ev disk. Ställer man en vagn med disk i korridoren så hämtas den nog upp rätt snabbt. Speciellt om man är en vipgäst med svit. Säkert inget du har erfarenhet av men det kan vara bra att veta om du någon gång får bo i ett rum på hotell.

Case closed, Fuggetbowdit har precis avfärdat alla andra förklaringar än att någon annan åt middag med GM, men bara inte något rationellt val, utan det måste (troligen) vara del av någon konspiration som han snart blir avhyst för. Hur som, med sitt skarpa intellekt har Fuggetbowdit bland annat uteslutit att vagnen inte var ämnad för GM utan plockad i valfri korridor någon tid innan dådet, att det omöjligen kan varit en prostituerad som delade middagen trots att polisen gett indikation på att han haft en sådan på rummet en viss tid innan eller att GM helt sonika beställde en gedigen middag.
Citera
2017-10-08, 00:41
Medlem
_killahs avatar
Citat:
En del hotell har roomservice där det byter lakan och plockar ev disk. Ställer man en vagn med disk i korridoren så hämtas den nog upp rätt snabbt. Speciellt om man är en vipgäst med svit. Säkert inget du har erfarenhet av men det kan vara bra att veta om du någon gång får bo i ett rum på hotell.

Har du källa på att den hämtas upp rätt snabbt, eller gissar du bara nu?
Tror du att bara VIPgäster har sviter på ett hotell som Mandalay bay?
Citera
2017-10-08, 00:43
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TajtKnullaren
Låt han hållas, funderar själv på att gå trollmode i tråden moden i den här tråden är subhuman absolut trash.
Har skickat PM till honom i flera dar och även anmält honom till admins.
Ta bort modsen bara om de inte lyckas varna någon till en ban efter flera dagaras trollningar.

Någon skrev i tråden att TS hade en tumör och hen frågade om det är bekräftat. Är det ens en källa att han hade tumör? Rykte alltså?

Det enda som är bekräftat är att han var benzo-torsk. Eller att han hade recept på diazepam rättare sagt.

Någon tumör eller sånt finns inte på kartan just nu, det är några som trott att han har det. Sen finns det även inlägg här inne där folk tror att han hade syfilis och att det gjorde att han sköt ihjäl 58 pers... ja du hör ju...
Citera
2017-10-08, 00:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _killah
Har du källa på att den hämtas upp rätt snabbt, eller gissar du bara nu?
Tror du att bara VIPgäster har sviter på ett hotell som Mandalay bay?

Enligt en vän som ofta bor i Vegas sker det dagligen varje dag på de finare hotellen. Att han åt en sjurätters är inte heller så normalt, då vännen sa att dyrare middagar går loss på många dollars.
Citera
2017-10-08, 00:46
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Om jag inte missminner mig så beställde han en callgirl till rummet. Förmodligen har du missat det precis som alla annan fakta och all PK som du sovit dig igenom. Fortsätt och skratta åt dina egna skämt så behöver vi inte läsa dina infantila inlägg som tillför tråden nada.

Vi börjar på det du påstår nu då. Källa på att han beställt en callgirl? Jag tror jag har bra koll på polisens uttalanden. Men du verkar hitta lite påhittade saker hela tiden. Typ impotens, callgirls, är bara det senaste.
Citera
2017-10-08, 00:50
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mycketsmart
Enligt en vän som ofta bor i Vegas sker det dagligen varje dag på de finare hotellen. Att han åt en sjurätters är inte heller så normalt, då vännen sa att dyrare middagar går loss på många dollars.

Har du nån länk till källa på denna sjurätters?

Om man följt med i tråden så vet man att han fick hotellrum, mat och annat helt gratis...

Så därför är det inget konstigt med ifall han åt mycket.
Citera
2017-10-08, 00:57
Medlem
IMBILDENs avatar
Otroligt många inlägg i denna tråd. Orkar inte läsa igenom allt, men jag ser i alla fall att media inte benämner detta som ett terrordåd. Det är också något jag tycker är helt rätt eftersom det inte tycks stå någon gruppering bakom.

En funderingar har jag ändå haft. Om det inte hade varit en countryfestival, utan en hiphop-festival och deltagarna inte varit vita personer i cowboyboots, utan svarta människor i säckiga byxor och stora linnen och vi haft samma gärningsman. Tror ni inte att svensk media såsom Aftonbladet och Expressen hade benämnt det här som terrordåd och pratat om rasistdåd m.m? Det tror i alla fall jag!
Citera
Medlem
bjornebarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Ja, eller så ville han äta en brakmiddag som sin sista måltid. Du hänger upp dig på petitesser, precis som alla andra konspiratoriker gör i den här tråden. Sluta med det, tack.

Vad är det konspiratoriska i att se tecken på att det kan ha funnits någon annan i hotellrummet under timmarna innan dådet skedde? Det betyder inte ens att den personen vissten ågonting om dåde eller var involverat över huvud taget. Tom polisen har officiellt gått ut med att de letar efter andra personer som kan ha känt till någonting.
Citera
Medlem
Mogna-Meloners avatar
ALLA SOM VILL PRATA MAT

...kan bege sig till matforumet.

/Mod
Citera
2017-10-08, 01:01
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornebarn
Vad är det konspiratoriska i att se tecken på att det kan ha funnits någon annan i hotellrummet under timmarna innan dådet skedde? Det betyder inte ens att den personen vissten ågonting om dåde eller var involverat över huvud taget. Tom polisen har officiellt gått ut med att de letar efter andra personer som kan ha känt till någonting.
Jo, jag förstår det. Men det är en petitess huruvida han åt all mat själv eller om han delade maten med en prostituerad. Det intressanta är i så fall den prostituerade, inte hur många hamburgare Stephen åt.
Senast redigerad av Libertarismus 2017-10-08 kl. 01:04.
Citera
2017-10-08, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Har du nån länk till källa på denna sjurätters?

Om man följt med i tråden så vet man att han fick hotellrum, mat och annat helt gratis...

Så därför är det inget konstigt med ifall han åt mycket.

Varför snöar folk in på att en 7-rätters meny måste innebära stora mängder mat? Dags att komma upp från källaren kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in