Citat:
Ursprungligen postat av
uttsi
Nej inget mer vad jag vet, men han hade ju tydligen en inte helt oproblematiskt relation till sin far. Han har ju öppet kritiserat honom för att han behandlades orättvist, något i den stilen.
Enligt mig tyder ett sånt uttalande om sin far att det inte direkt varit en dans på rosor för herr madsen under ungdomens dag.
Det var Peter som ville flytta till pappa som hade honom som favorit av barnen och gärna tog emot honom. Vad jag vet blev han snarast bortskämd och pappan byggde honom en egen verkstad där han kunde få experimentera.
Eller så tyder det på en herre som alltid skyller på omständigheter eller på andra, jämför sig, anser sig förfördelad eller är avundsjuk.
I så fall besitter han fortfarande dom egenskaperna fast kanske i mer förädlad form.
Precis dom egenskaper som Johanna Möller bl.a. uppvisar. Hon ansågs av Rättspsyk lida av flertal personlighetsstörningar. Troligtvis bl.a. narcissism. Grandiositet mest utmärkande drag. En kallhamrad elak typ. (som dömdes av TR för mord på sin make, far och mordförsök på sin mamma+en drös andra brott).
Skall om en vecka upp i HR.