Citat:
Ursprungligen postat av
Sugar-Daddy
Tipper dødsårsak er at hun har forblødd av tortur.
Rättsläkaren var, tolkade jag, ombedd att uttala sig om det är en möjlig följd vid avkapande av huvudet. Att hon förblött.
Jag tycker det verkar troligt.
Jag undrar om hon inte har fått ligga i duschen (alt upphängd i fötterna) och avblöda innan styckningen av övriga lemmar. Kränkning efter döden, (att hänga upp henne som ett slaktdjur).
---------
NB i Lisa Holm fallet fortsatte också sina kränkningar efter mordet. Han knölade in liket, ansiktet inplastad i silvertejp med endast ögonen otäckta, i ett smalt klädskåp i en byssja med en massa skitiga gamla bygg arbetskläder som täckte kroppen, byxorna neddragna till anklarna, bröst och kön blottlagda. Hans fingeravtryck fanns bl.a. på jeansknappen i linningen. Han slängde henne som ett hopknycklat godispapper efter att man ätit upp innehållet.
----------
De stora blodmängderna PM pratar om görs också i samband med just huvudet, då naturligtvis förorsakad av luckan och fall. Han uttrycker det närmast som att det klafsade om fötterna. I övrigt säger han inget om blod.
Jag tror faktiskt han inte förväntat sig dessa blodmängder. Troligtvis framgår de detaljerna inte i videos. Dock följde han troligen styckningsanvisningarna.
Han tycks blanda mellan faktiska upplevelser och fantasier har jag märkt. Det har nog även åklagaren noterat att PM alltid tillför detaljer av sanning blandat med sina påhittade lögner.
Han skall inte vandra fritt på gatorna
eller i sin svarta ubåt, som jag för övrigt tycker borde skrotas och pengarna insättas på Kims minnesfond.