Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Jag brukar inte ta sambon med mig till arbetet, gör du?
Faktum är att jag har gjort det, och det var på just journalistknäck. Vill du veta detaljer får du skicka ett mess.
Citat:
Ursprungligen postat av
Carma
KW hade pojkvän och var på ubåten i egenskap av journalist. Hon verkar vara seriöst med sitt jobb. Vad jag vet har hon ingen rykte om sig att vara sexuellt lösaktig. Jag vågar satsa en miljon på att hon inte ta av sig frivillig oavsett hur charmig PM var.
Du vet inte så mycket om vad som händer mellan män och kvinnor, ser jag... Att de får den första kontakten i en professionell situation är liksom inget hinder.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mitokondrie
KW hade haft rätt att vara klädd i stringbikini i ubåten om hon så velat, Madsen hade ingen rätt att mörda och stycka henne oavsett klädsel. Hennes klädval är helt och fullständigt irrelevant.
Men dra inte det där "man har rätt"-kortet. Vad man har "rätt" att göra hjälper inte när våldtäkten är ett faktum. Eller värre, som i det här fallet.
Citat:
Ursprungligen postat av
.CYG.
Att nollan madsen ligger bakom Kim Walls död, att det INTE beror på luckan i huvudet måste även du kunna inse nu.
Att nollan knivstuckit Kim inuti snippan 4 ggr och i utanpåliggande delar däromkring 10 ggr OCH ett hugg någonstans i bröstkorgen vid eller precis omkring dödens inträffande talar sitt tydliga språk.
Nollans förklaringar har än en gång BEVISATS som lögn och ljug.
Att du fortsätter med prat om att hon ville vara ensam med honom med en underton av sexuell karaktär är äckligt och beklämmande.
Fast när hon följde med honom visste hon ju inget om vad han var kapabel till. Alltså kan det inte ha avtänt henne heller, eller hur? Det där vet vi ju först nu, och då ser vi honom i ett annat ljus.