2017-10-07, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Jag har bara läst 14 knivhugg i underlivet. Var finns det skrivet en så tydlig uppdelning på var huggen tog - 4 inuti och 10 utanför slidan?

Här tex, från BTs liverapportering: Det drejer sig om et stik på brystkassens forside, ti stiksår på ydre kønsdele og fire stiklæssioner i vagina, fortæller anklageren, der understreger, at de pårørende i sagen er underrettet og orienteret.
Citera
2017-10-07, 14:18
Medlem
PantherEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag undrar om dom kommer att fråga ut hans fru om det, som de gjorde med Bilevicius' fru? Om hon i så fall är skyldig att svara på så intima frågor? Enligt B:s fru så hade de inte haft sex på jättelänge om jag minns rätt nu. Han hade helt och hållet gått över till att kolla på sjuk porr och runka.
Du minns fel för dom (NB och Irina) hade sex dagen innan han mördade Lisa.
Citera
2017-10-07, 14:19
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Han gjorde närmanden eftersom han ville ligga. Hon avvisade honom och sedan spårade det ur.

Exakt, det är inte svårare än så.
Så jävla synd om KW's vänner och familj att det här hände öht.
Citera
2017-10-07, 14:21
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Inte? Det är ju bara att se på honom så ser ju vem som helst att han är en pyskopat. Problemet är väl att kvinnor är naiva och inte ser sånt. Det såg jag direkt första gången jag såg honom på bild att han är psykopat. Den som inte ser det har grava problem.
Nej det är inget som syns. Du ser det nu när du i efterhand vet det du vet om honom men det hade du fan ta mig inte gjort om du såg honom för tre månader sedan.
Citera
2017-10-07, 14:21
Medlem
Citat:
Inte? Det är ju bara att se på honom så ser ju vem som helst att han är en pyskopat. Problemet är väl att kvinnor är naiva och inte ser sånt. Det såg jag direkt första gången jag såg honom på bild att han är psykopat. Den som inte ser det har grava problem.

Jag skulle säga det är du som har problem som sysslar med skuldförskjutning från en gärningsman, som uppsåtligen genomfört ett av de värsta brott som går, till ett oskyldigt brottsoffer.

Det är så skamligt lågt och antyder en hel del om dig själv!
Citera
2017-10-07, 14:22
Medlem
Da fikk jeg rett i at ubåten forsvant fra radarne ca kl 04 til utpå morgenen selv om mange her sa jeg tok fel.

Skulle heller inte undre meg om at Wall ble offeret Madsen har ventet på fordi hun har rødt hår og føler smerte sterkere enn mennesker med annen hårfarge.
Citera
2017-10-07, 14:23
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
En del och en del. Vi har en användare i tråden som ideligen återkommer till detta.
Men vart är rasismen?
Hur klarar man ens av hitta rasismen, vi har en död kvinna han haft på sin ubåt.
Hon är sadistiskt knivskuren i underliv, har knivstick före dödens ögonblick, styckad osv...osv...
Är det rasistiskt att man inte får döda och stycka en kvinna ifrån Sverige, och rasismen är att lagen som säger ajjabajja och anhållit honom?

Eller menar merv att om det hade varit en svart, så hade ingen brytt sig?

Dock en sak är sant dock(vet ej om det tagits upp i dessa sammanhang och rasism), och tack tack vara kändisskapet PM har.
Så har man lagt enorma resurser på fallet, men det ändrar ju inte att han extremt troligt är en mördare av Kim Wall.

Brukar inte säga sånt här så ofta(nästan aldrig), jag tror merv har någon psykos.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
1) Du fattar inte, att förutom att dina kommentarer är osmakliga och framställer sig som pervers, så är de totalt tråkiga och bidrar med inget av intresse.
2) Du gillar att få ut dina sexifierade scenarier och få andra att berätta saken du föreställer dig för dig. Jag VET att det är så, jag ser rakt igenom dig. Bara vet att du är en löjlig människa. Kan du leka med dina fantasier själv? Vi andra pallar inte hjälpa dig med din löjliga erotik, din pantskalle.

Oj, så trevlig man kan vara...."Vi andra", du och dina löss då eller, jag accepterar inte att en pellejöns pratar för mig?!
Citera
Medlem
Citat:

Jag håller med om att han kan ge psykopatvibbar och att han är galen, m.m
Det är egeskaper han delar med många uppfinnare, äventyrare och andra intressanta personer som journalister vill intervjua och göra reportage om.

Att en person som Madsen skulle lustmörda och stycka en journalist kunde ingen person förutse. Alla i hans omgivning är också chockade och känner sig bedragna.

Psykopatvibbarna och vibbarna om lustmördare kommer nu när vi har facit om Kims död. Det som var roligt och annorlunda, är inte det längre. Nu vet vi att han är en mördare, och jag tror att den omfattande undersökningen beror också på att man vill lösa styckmordet på Japanskan.
Citera
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .CYG.
Ja googla på ekstrabladet eller liknande.
Det har framgått att det är exakt så störd han är.
4 knivstick inuti snippan och 10 utanför i yttre delar däromkring.
Ett stick i sidan av bröstkorgen om jag minns helt rätt med placeringen av detta.

14 stick i underlivet är ju redan fastslaget och finns citat och artiklar kring i tråden. Däremot inte lika exakt som du säger. För att detta inte ska bli en trådsanning är det bäst att du letar fram artikeln. Hittade den här artikeln i Ekstrabladet, men där står bara det jag nämnt - 14 stick i underlivet.

http://ekstrabladet.dk/112/kim-walls-lig-havde-stik-i-bryst-og-underliv/6853285

Så innan vi tar för givet att det är som du säger om exakt placering av huggen, vore det bra om du kunde verifiera ditt påstående.

Edit: Fått ett citat.
Citera
2017-10-07, 14:24
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diva59
Här tex, från BTs liverapportering: Det drejer sig om et stik på brystkassens forside, ti stiksår på ydre kønsdele og fire stiklæssioner i vagina, fortæller anklageren, der understreger, at de pårørende i sagen er underrettet og orienteret.

Aaah, tacka å det ödmjukaste. Då var det löst. Gillar inte när folk bara kastar ur sig saker utan stt backa upp påståendet.
Citera
2017-10-07, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Med tanke på luckans tyngd så är det nog ganska osannolikt att frakturer ej ska kunna påvisas, om det nu var det som verkligen hade skett.
Tyngd är en sak - hastighet en annan. Tyngden är bara riktigt farlig om det finns mothåll - dvs huvudet kläms mellan lucka och sarg. Om du t ex slår i huvudet i en husvägg spelar det ingen roll att huset väger en ruggig massa ton, eftersom väggen själv inte rörde sig i hög hastighet.

Förhoppningsvis är skalpen i tillräckligt bra skick för att det skall synas om det finns något krossår i huvudsvålen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in