2017-10-05, 11:17
Medlem
mjukmjukares avatar
Har ni provat "runt" de mest kända Swingersklubbarna i Sverige?
T.ex. Par i hjärter i Solna, Adam & Eva i Norrköping, Wandas o Amante i Göteborg, Paradise i E-tuna, Mansion i Örebro eller Lustkammaren i Malmö.....
Har ni någon rangordning och vad bygger den i så fall på?
Kort sagt, är Swingersklubbar i Sverige bra? Och vad vägs in i ordet bra isf?

(räcker med Köpenhamn m omnejd säger många för att få internationell schysst nivå -även om det finns skit i Danmark också)

Vore kul att höra om den allmänna lite större bilden av Swingers-Sverige.

Citera
2017-10-05, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
T.ex. Par i hjärter i Solna, Adam & Eva i Norrköping, Wandas o Amante i Göteborg, Paradise i E-tuna, Mansion i Örebro eller Lustkammaren i Malmö.....

(räcker med Köpenhamn m omnejd säger många för att få internationell schysst nivå -även om det finns skit i Danmark också)

Vi har inte testat så många klubbar än så vi har inte så mycket att orda om där.
Men vi har planer på att besöka olika klubbar när vi är i de städerna. Tror dock att det är stor skillnad på vilket folk det är där just då. Har varit på klubb som varierar mycket från gång till gång. Stämningen på folket är A och O enligt oss.
Citera
2017-10-05, 11:48
Medlem
Dr.LincoNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Vi har haft trekant med en till man några gånger, ibland har jag sprutat först och ibland den andre mannen. Vissa gånger har vi hållt på ganska länge dvs. jag eller han har kunnat ladda om. Jag tycker inte att det varit nåt problem. Dock har vi pratat om hur det skulle kunna bli om det är en uthållig rackare som aldrig kommer, då kan jag bryta om jag tycker att det går för långt, det är ju den andre mannen som är gäst på våra villkor.

Aldrig sprut i fittan, det är vår deal att det är vår privata grej.

Kondom alltid med singelmän, vissa par som vi umgås med och känner väl skippar vi kondom med.

Regler är att endast jag får knulla henne analt och som sagt sprut i. Vi gör allt tillsammans i den mening att vi är i samma lokal, ibland delar vi på oss och hon är med nån/några och jag med andra. Men oftast är vi i samma konstellation eller intill varandra i ett partnerbyte t.ex.

Det där med att hon vill träffa en annan man har inte hänt än, och just nu är det inte aktuellt. Vi pratade om det ett tag men det var mest fantasier.
Jag förstår!
Ja det blir din lilla efterrätt att avsluta i henne alltså, trevligt!
Ja det låter ju som ni verkligen vet vad ni vill ha och lever det livet, grymt!
Citera
2017-10-05, 12:04
Medlem
Misters avatar
Citat:

Par i hjärter är en parklubb. Välskött, många medlemmar men det är förstås begränsade möjligheter när det gäller trekanter, gangbangs och sånt. Adam o Eva är också välskött med fler möjligheter till olika konstellationer. Lustkammaren ordnar fester och många har erfarenhet så då blir det en hög nivå på deltagandet rent sexuellt.

Köpenhamn så är det öppet för vem som helst att komma så de riktigt knasiga typerna är där också. Sen sköter de flesta ensamma killar sig och det är i regel lugnt för en kvinna att röra sig naken i lokalerna utan att bli tafsad på. Men så fort hon gör något sexuellt kan hon räkna med ett tiotal runkare runtom som hoppas bli inbjudna. Men där finns rum där bara par är tillåtna (finns också på Adam o Eva) så det går att komma förbi. Adam o Eva jobbar mer aktivt för att inte vem som helst ska kunna bli medlem. Sållar ut bland ansökningarna och stävjar när det sker regelövertramp.
Citera
2017-10-05, 12:06
Medlem
Misters avatar
Citat:

Vad som vägs in i ordet bra? Fräscha lokaler är viktigt men framför allt fräscha och trevliga människor. Club Eden som fanns i Örebro uppfyllde inte något av det. Ofräscha människor som höll i klubben också, vinglade runt fulla när de var värdar. Så blev urvalet av besökare därefter också. Men jag besökte stället begränsat antal gånger så det kanske var bättre vissa kvällar men mina besök räckte gott och väl för att inte återkomma.
Citera
2017-10-05, 17:17
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Vi har inte testat så många klubbar än så vi har inte så mycket att orda om där.
Men vi har planer på att besöka olika klubbar när vi är i de städerna. Tror dock att det är stor skillnad på vilket folk det är där just då. Har varit på klubb som varierar mycket från gång till gång. Stämningen på folket är A och O enligt oss.

Stämningen är verkligen i total fokus.
Men lokalerna måste vara dekadenta och påkostade seriöst.
Madrasser på golvet i "renoverade" lagerlokaler som är ommålade blir aldrig sexigt!!

Stämning och miljö sammanfattar jag då.

Citera
2017-10-06, 08:11
Medlem
Citat:
Stämningen är verkligen i total fokus.
Men lokalerna måste vara dekadenta och påkostade seriöst.
Madrasser på golvet i "renoverade" lagerlokaler som är ommålade blir aldrig sexigt!!

Stämning och miljö sammanfattar jag då.

Ja, precis. De flesta är ju schyssta med diverse gungor och kors m.m. samt en bar. Stället i sig ska ju inbjuda till aktiviteter.
Citera
2017-10-07, 13:17
Bannlyst
Hur har din attityd förändrats sen du var liten påg?

Har du haft kontrollbehov etc för att sedan släppa totalt på alla tyglar och låta din fru vara med andra?

Hur blev det såhär tror du?
Orkade du inte hålla dig till en o samma längre och gav upp?

Kan tänka mig att du inte förväntade dig när du var 20 att du skulle dela med dig utav och få ta del utav andras fruar när du blev äldre.
Citera
2017-10-08, 16:43
Avslutad
Jag o min KK var på swingersklubb för ca 2 år, 2 ggr. Även fast vi inte var gifta eller ens ihop, bara KK, så gick vi gratis in som par. Var ganska kul, men tror inte min nuvarande tjej vill det.

Men jag noterade att där var fler män än kvinnor. Singel-killar får betala för att komma in. Hur vanligt är det med singel-killar som går på swingersklubb?
Citera
2017-10-09, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uhhhva
Hur har din attityd förändrats sen du var liten påg?

Har du haft kontrollbehov etc för att sedan släppa totalt på alla tyglar och låta din fru vara med andra?

Hur blev det såhär tror du?
Orkade du inte hålla dig till en o samma längre och gav upp?

Kan tänka mig att du inte förväntade dig när du var 20 att du skulle dela med dig utav och få ta del utav andras fruar när du blev äldre.

När jag tänker tillbaka så hade jag nog inte de tankarna.
När tanken föddes vet jag inte, men första önskan om tanke med fler i sängen var efter ett längre förhållande och jag hade en KK. Vi pratade om fantasier och jag sa att jag skulle vilja ha trekant.
Det var dock inget som hon tände på, men tanken hos mig var född.
Sedan träffade jag min fru och det har växt fram tillsammans, med utbyte av gemensamma fantasier.

För oss handlar det inte om att vi hade ett mediokert sexliv som behövde räddas upp, utan vi hade/har ett riktigt bra och kinky sexliv och vi har nog gjort det mesta man kan göra på tu man hand, därför kanske steget inte var så långt.
Citera
2017-10-09, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Jag o min KK var på swingersklubb för ca 2 år, 2 ggr. Även fast vi inte var gifta eller ens ihop, bara KK, så gick vi gratis in som par. Var ganska kul, men tror inte min nuvarande tjej vill det.

Men jag noterade att där var fler män än kvinnor. Singel-killar får betala för att komma in. Hur vanligt är det med singel-killar som går på swingersklubb?

Det är olika från klubb till klubb och vilket tema det är.
Många klubbar har strikt par och singeltjejer. Andra har att de kvoterar antalet singelkillar, runt 10%.

Dessutom är det inte öppet för alla killar utan de är utvalda enligt rekommendationer.
Citera
2017-10-09, 10:19
Bannlyst
Citat:
När jag tänker tillbaka så hade jag nog inte de tankarna.
När tanken föddes vet jag inte, men första önskan om tanke med fler i sängen var efter ett längre förhållande och jag hade en KK. Vi pratade om fantasier och jag sa att jag skulle vilja ha trekant.
Det var dock inget som hon tände på, men tanken hos mig var född.
Sedan träffade jag min fru och det har växt fram tillsammans, med utbyte av gemensamma fantasier.

För oss handlar det inte om att vi hade ett mediokert sexliv som behövde räddas upp, utan vi hade/har ett riktigt bra och kinky sexliv och vi har nog gjort det mesta man kan göra på tu man hand, därför kanske steget inte var så långt.

Är du säker på att din fru är med på noterna? (Många kvinnor gör allt för sina makar och går med på detta "för hans skull" även fast dom undermedvetet önskar sig tvåsamhet)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in